Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0517

Tussenstand? Gas geven en uitverkopen dit vak. Laatste zal gezien capaciteit lastig worden. Echter gezien vrij vervoer en er daarbij ook al twee combibussen gevuld zijn nog hoopvol. Nog 2 weken!

Hoorde overigens dat Cambuur maandag moet aangeven of er 800 of 1600 kaarten moeten worden afgenomen...

Ronnie tng

Citaat van: 0517 op februari 23, 2014, 09:59:31
Tussenstand? Gas geven en uitverkopen dit vak. Laatste zal gezien capaciteit lastig worden. Echter gezien vrij vervoer en er daarbij ook al twee combibussen gevuld zijn nog hoopvol. Nog 2 weken!

Hoorde overigens dat Cambuur maandag moet aangeven of er 800 of 1600 kaarten moeten worden afgenomen...

Dat hoorde ik inderdaad ook. Aangezien de prijs vrij hoog is, en er toch niets aan gedaan wordt wanneer het uitvak kleiner gemaakt wordt, zou ik gewoon voor de 1600 kaarten gaan!

pvanbuijtene

Citaat van: Ronnie tng op februari 23, 2014, 10:01:02
Dat hoorde ik inderdaad ook. Aangezien de prijs vrij hoog is, en er toch niets aan gedaan wordt wanneer het uitvak kleiner gemaakt wordt, zou ik gewoon voor de 1600 kaarten gaan!

Hoe zit t met het "afnemen" van uitkaarten... betaald cambuur alleen wat ze verkopen... als ze ndt asbij grunn 1100 afnemen en 800 verkopen betalen ze ook voor 800?

Galdiano

Cambuur kennende kiezen ze natuurlijk voor de 800!
1600 gaan we niet halen, maar de 1000 gaan we wel halen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op februari 23, 2014, 10:03:49
Hoe zit t met het "afnemen" van uitkaarten... betaald cambuur alleen wat ze verkopen... als ze ndt asbij grunn 1100 afnemen en 800 verkopen betalen ze ook voor 800?

Van wat ik begreep is 800 kaarten risico Ajax. Extra vak, kleine vergoeden Cambuur en rest Ajax.

Wel vreemd want capaciteit moet verplicht meer zijn dan 800!

AL

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 10:04:25

Denk je? Ik denk dat het wel ophoudt met 600 man, maar we gaan het zien.
Groningen raakt ook niet uitverkocht vrees ik, maar daar moeten we 700 man kunnen halen hoop ik.

0517

Citaat van: AL op februari 23, 2014, 10:22:19
Denk je? Ik denk dat het wel ophoudt met 600 man, maar we gaan het zien.
Groningen raakt ook niet uitverkocht vrees ik, maar daar moeten we 700 man kunnen halen hoop ik.

AZ hadden we 600 man met een autocombi. Ajax vrij vervoer waarbij er 2 weken voor de wedstrijd al >400 kaarten verkocht zijn, waarvan al ca. 100 per bus. Dan kan het toch niet anders dat er ca. 1000 man die kant opgaan?

0517

We hebben meer dan 2000 uitkaarthouders, allemaal even uit die luie stoel!

Scc01

Deze week komen er weer 6 bij nig geen tijd gehad om te kopen. Laatste week kopn ook veel man een kaartje

SCC-J

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 10:04:25
hoezo Cambuur kennende? Cambuur heeft toch bij Groningen ook al gekozen voor hele uitvak.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op februari 23, 2014, 21:42:59
hoezo Cambuur kennende? Cambuur heeft toch bij Groningen ook al gekozen voor hele uitvak.

Klopt, hier moesten ze gelijk beslissen.
Nu hebben ze de keus of gokken op 800 man of 1600 man vak reserveren met als gevolg als die niet volkomt dat ze moeten betalen.

Groningen betalen de supporters. Cambuut zal wel de makkelijkste weg kiezen ;)

DayDreamer

Wil Ajax dan die kaarten aan eigen supporters verkopen, ik zag gisteren ook weer duizenden lege plekken daar, dusss......

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op februari 24, 2014, 09:51:07
Wil Ajax dan die kaarten aan eigen supporters verkopen, ik zag gisteren ook weer duizenden lege plekken daar, dusss......

Het probleem is dat de helft van de ajacieden met seizoenskaart niet op komen dagen!

zeewolde

Ik was in stadion bij Ajax AZ, maar was echt opvallend hoeveel lege vakken op alle tribunes. Bayern kent dat probleem ook in Duitsland, die zoeken naar een oplossing om sk houders te "dwingen" zoveel mogelijk wedstrijden te komen.

Maar Ajax moet kijken dat ze zulke plekken vullen en laat Cambuur er mooi met 1100-1200 man komen. Ben benieuwd of ik Cambuur publiek hoor, AZ was weer eens zeer stil en om nou te zeggen dat Ajax voor de 2 en 3-0 van zich liet horen....

speculeter

Over lege stoeltjes gesproken.
bij die club 30 kilometer verderop elke wedstrijd
4000! Stoelen onbezet :_schater