Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
31 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: Daddy T. op februari 27, 2014, 12:51:37
525 vanochtend, ze verwachten 700-800 te verkopen.

Dus ze hebben waarschijnlijk een half uitvak à 800 plaatsen gereserveerd. Nu al dik 500 verkocht en met volgende week er nog bij. Ik denk dat er meer dan 800 verkocht worden

Scc01

Zou wel typisch cambuur zijn om een hakf vak te reserveren terwijl je weet dat een groot deel volgende week pas gaat halen....

Treb

Citaat van: Scc01 op februari 27, 2014, 16:50:02
Zou wel typisch cambuur zijn om een hakf vak te reserveren terwijl je weet dat een groot deel volgende week pas gaat halen....

Is toch altijd halfleeg in de Arena, kunnen ze net zo goed hoe dan ook het hele vak aanhouden.

SCC-J

Zou wel typisch cambuur zijn om een hakf vak te reserveren
Dom gelul

Bernardo

hoezo typisch Cambuur? Tegen Groningen hebben ze toch ook gewoon hele vak afgenomen.

Scc01

Over het algemeen is het uitbeleid nou niet toonaangevend. Dat geld voor zowel de uitwedstrijden als uitpubliek wat bij ons komt.

@sccj zelluf

SCC-J

Citaat van: Scc01 op februari 27, 2014, 17:29:06
Over het algemeen is het uitbeleid nou niet toonaangevend. Dat geld voor zowel de uitwedstrijden als uitpubliek wat bij ons komt.

Op het uitbeleid is wel wat aan te merken indd. maar dit specifieke punt is niet vaak aan de orde geweest en zeker niet onlangs. Of toch wel? Groningen uit ? En wat heeft BVO toen gedaan?

ForzaCambuur1

Citaat van: Daddy T. op februari 27, 2014, 12:51:37
525 vanochtend, ze verwachten 700-800 te verkopen.

Das een heel pak meer dan de laatste keer dat we naar de arena mochten. Toen wel een buscombi.

Eewal

Kaartjes zijn binnen!  :scc

Scc01

Citaat van: SCC-J op februari 27, 2014, 17:53:39
Op het uitbeleid is wel wat aan te merken indd. maar dit specifieke punt is niet vaak aan de orde geweest en zeker niet onlangs. Of toch wel? Groningen uit ? En wat heeft BVO toen gedaan?

Niet te letterlijk nemen. Ik zeg dit op deze manier omdat er biet van zou opkijken. En dat komt vooral omdat we nogal wat zaken kunnen proffessionaliseren. Verder hoop ik op mee dan 1000 man die kant op. En ik denk dat het ook wel kan, zeker als we zondag winne.

Eewal

Echt een wedstrijd die Ajax stiekem flink gaat onderschatten....

Bernardo

Benieuwd hoeveel man er in totaal gaan!

Galdiano

In Groningen verschillende supporters gehoord die nog een kaart moeten halen!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hilversum voor Cambuur

Zou mooi zijn met 6-700+ daar te staan! Moet lukken lijkt me? Vrij vervoer en prima tijdstip

SCC  |:)

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 10:00:10
Zou mooi zijn met 6-700+ daar te staan! Moet lukken lijkt me? Vrij vervoer en prima tijdstip

SCC  |:)

Er gaan veel meer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets