Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: Treb op maart 05, 2014, 23:42:01
Op zich heb je wel een punt, maar een Ajax en Feyenoord hebben ALLES buscombi en die uitvakken zitten altijd stampvol.

BULLSHIT!

Check dit artikel: http://www.indehekken.net/news/actueel/vrij-vervoer-blijft-schaars-in-autocombiland/

Kom met feiten en lul geen onzin voordat je een standpunt inneemt.

In dit artikel zie je trouwens ook dat wij de meeste buscombi´s hebben.

Treb

Klopt, maar dat betekent dat onze vaste harde kern bij uitwedstrijden uit 50 man bestaat en de rest zijn dagjesmensen. Dat is eigenlijk best wel triest..

Treb

Citaat van: TM op maart 06, 2014, 00:00:27
BULLSHIT!

Check dit artikel: http://www.indehekken.net/news/actueel/vrij-vervoer-blijft-schaars-in-autocombiland/

Kom met feiten en lul geen onzin voordat je een standpunt inneemt.

In dit artikel zie je trouwens ook dat wij de meeste buscombi´s hebben.

Dat was dan ook een blinde aanname van mij. Mijn excuus.   ;)

Feit is dat ze altijd volle uitvakken hebben.

TM

De rest als dagjesmensen te bestempelen vind ik overdreven. Ik zelf bezoek met een groepje van ongeveer 10 a 15 man vrijwel elke uitwedstrijd die te bezoeken is met een autocombi of vrij vervoer. De buscombi´s waar wij zijn ingestapt zijn die naar dkv en Grunn. Zijn wij dan ook dagjesmensen?

Daarnaast is het een beetje scheef om ons te vergelijken met een Ajax of Feyenoord. Als je naar clubs kijkt die ook groter dan ons zijn (AZ, vitesse, utrecht etc), kun je constateren dat wij over het algemeen nog redelijk wat uitsupporters meenemen.

Westerpark

Citaat van: Treb op maart 05, 2014, 23:39:53
Inderdaad, Leidseplein mijden. Verder zijn ze wel wat gewend in Amsterdam. Op de Wallen zitten trouwens een paar uitstekende kroegen.  :clint

Waarom mijden?

papier

Voor mij ook weer een thuisvak, ben niet per se anti combi. Een ritje met de bus heen en weer, gezellig toch. Maar ben wel voor normaal doen, uitsupporters zullen meer dan gemiddelde liefhebbers zijn en die krijgen doorgaans de slechtste plekken met maatregelen om nóg slechter zicht te hebben. Nee, bedankt.

Dokkumer

Citaat van: Treb op maart 05, 2014, 23:42:01
Op zich heb je wel een punt, maar een Ajax en Feyenoord hebben ALLES buscombi en die uitvakken zitten altijd stampvol.
Imo een vergelijking die een beetje mank loopt. Dat zijn wel de grootste clubs van Nederland met een aanhang die (inclusief Teletekst en Fox supporters) toch rond het miljoen ligt. Dan zou je ons meer kunnen vergelijken met NEC/Eagles en dat soort clubs.

Len Cantello

Citaat van: papier op maart 06, 2014, 08:35:34
Voor mij ook weer een thuisvak.
En met jou vele anderen.......

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

papier

Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2014, 09:01:49
En met jou vele anderen.......

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Net als bij veel andere wedstrijden, zo lang het goed gaat is dat voor de burgemeester/clubs alleen niet interessant. Gaat het een keer mis staan ze vooraan. Nou ja, ik blijf toch wel gaan op deze manier :')

Hilversum voor Cambuur

Benieuwd hoe de sfeer in het uitvak zal zijn zondag! Heerlijk weertje, 16-17 graden!  |:) _O_

speculeter

Wat zou het heerlijk zijn om zondag avond in dat kut programma
die ajaxlul van gelder een half uur horen praten over
hoe het toch mogelijk is dat ajax 3 punten
heeft verloren. _O_

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: peter op maart 06, 2014, 11:27:15
Wat zou het heerlijk zijn om zondag avond in dat kut programma
die ajaxlul van gelder een half uur horen praten over
hoe het toch mogelijk is dat ajax 3 punten
heeft verloren. _O_

DROOMSCENARIO! Zonder Leeuwin zie ik het wel een stuk somberder in trouwens  :(

Paderu

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Paderu op maart 06, 2014, 12:01:50
Ajax - Cambuur uitverkocht Zijn we toch een publiekstrekker
Dit is ook leuk http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/195539/Tegenstander-uitgelicht-Cambuur.htm

Mooie woorden!
Ben benieuwd hoe het gaat met vrij vervoer, Amsterdam en de sfeer in en buiten het stadion. Zou weleens een grote testcase kunnen zijn waar wij in de toekomst veel profijt van kunnen hebben. (of juist niet ;-))

Zin in zondag  :0=

ForzaCambuur1

Citaat van: TM op maart 06, 2014, 00:15:52
De rest als dagjesmensen te bestempelen vind ik overdreven. Ik zelf bezoek met een groepje van ongeveer 10 a 15 man vrijwel elke uitwedstrijd die te bezoeken is met een autocombi of vrij vervoer. De buscombi´s waar wij zijn ingestapt zijn die naar dkv en Grunn. Zijn wij dan ook dagjesmensen?

Daarnaast is het een beetje scheef om ons te vergelijken met een Ajax of Feyenoord. Als je naar clubs kijkt die ook groter dan ons zijn (AZ, vitesse, utrecht etc), kun je constateren dat wij over het algemeen nog redelijk wat uitsupporters meenemen.

Vooral keurig aantal voor de Eagles!

Volgens mijn eigen berekening zitten we met de wedstrijd van Ajax van komende zondag meegeteld op een gemiddelde van rond de 340 uitsupporters.