Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2014, 20:56:18
Nogmaals ik keur het niet goed, maar wat moet je anders doen als je wordt aangevallen?

Verstuurd vanaf mijn spambox

Dan sla je terug! Simpel genoeg.

Dokkumer

Juuup

Verstuurd vanaf mijn spambox

mescc

Nog ongeslagen in dit prachtige tenue! Wmb blijven we hier ( ook thuis ) in spelen |:)

Whoestemen

Mooi punt. Helaas helemaal niets van gezien. Blijft verschrikkelijk hoe er met je wordt omgegaan als supporter. Ingesloten tussen ME en politie, geen communicatie, deuren dichthouden terwijl de wedstrijd al bijna begint. In welk universum loopt dat goed af?

Maar OT: erg knap gedaan. Hopelijk is El Makrini vrijdag weer fit. En heel knap dat je na die snelle goal toch terug in de wedstrijd komt. Nu wachten op studio voetbal, waar ze het 99% over het falen van Ajax gaan hebben en alleen ff toevoegen: Cambuur speelt wel leuk voetbal hoor.  :y  |:)

NRG

Net terug uit Amsterdam. Wat een domper dat we maar met een man of 30 in dat enorme uitvak stonden. Vlak naons ging het uitvak dicht.  De intentie was wel om iedereen naar binnen te laten hoorde ik. Wel heerlijk dat we met een punt daar weg komen!

ruud

Allemaal leuke verhalen hier op het forum. We weten allemaal cambuursupporters op eigen vervoer naar uit wedstrijden is vragen om problemen. Wij gingen vroeger altijd met de trein ik weet uit ervaring  hoe het gaat. Kom op cambuursupporters zin ook niet vies van een vechtpartij.  En waarom zouden ze Cambuur en combi opleggen. En maar roepen anti combi. Nou dat kun je nu helemaal vergeten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: NRG op maart 09, 2014, 21:17:33
De intentie was wel om iedereen naar binnen te laten hoorde ik. Wel heerlijk dat we met een punt daar weg komen!
Klopt beide!! |:) |:)
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Zo, ben weer thuis. Trots op m'n club. Trots op het team! Prachtig punt. Hoop dat die laffe gooiende kut Amsterdammers weer ff koest zijn.

Volgend seizoen zit ik weer in vak 120. En dan ga ik nog harder JUICHEN!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Len Cantello op maart 09, 2014, 21:31:59
Zo, ben weer thuis. Trots op m'n club. Trots op het team! Prachtig punt. Hoop dat die laffe gooiende kut Amsterdammers weer ff koest zijn.

Volgend seizoen zit ik weer in vak 120. En dan ga ik nog harder JUICHEN!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Trots is inderdaad het goede woord. Zo heerlijk om Cambuur punten (ook tegen PSV) te zien pakken in zeer zware uitduels.

EastSide058

Nou bedankt KNJB en Gemeente 020 !! een laffe joden streek, stoere mannetjes die allemaal flesjes en steentjes naar ons gingen gooien nu zijn wij de dupe...

Buiten dat.

1 Bonuspunt, prima gedaan. Met 800 man hadden we misschien wel gewonnen
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

PSV1913

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 09, 2014, 19:00:08
De Ajaxaanhang de 12e man ?

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
De scheids natuurlijk.

De arena liep de 80e minuut al weer leeg.

NRG

Citaat van: EastSide058 op maart 09, 2014, 22:08:35
Nou bedankt KNJB en Gemeente 020 !! een laffe joden streek, stoere mannetjes die allemaal flesjes en steentjes naar ons gingen gooien nu zijn wij de dupe...

Buiten dat.

1 Bonuspunt, prima gedaan. Met 800 man hadden we misschien wel gewonnen

Met 800 man in het uitvak had je het hele stadion leeg gezongen. Wat een triest publiek daar. Uitverkocht? Er konden nog minimaal 5000 man bij..

Dokkumer

Een "uitverkochte" Arena, waar duizenden mensen besloten om lekker naar het strand te gaan, in plaats van naar de wedstrijd. Lachwekkend natuurlijk en natuurlijk het weglopen "om de drukte voor te zijn".

Wedstrijd. ONGELOFELIJK slap begin. Na een kwartier heb je mazzel dat het maar 1-0 is, daarna begonnen we wat beter te voetballen. Durfden we ook meer, zonder veel grote kansen tot vlak voor de rust, de kopbal van Mo en het schot van Ritzi.
Tweede helft begonnen we zeker beter en scherper en dan die heerlijke goal van Barto, ontlading!!! Ook dan spelen we nog tot een minuut of 70 heel behoorlijk mee. Daarna leek de koek op en moesten we ver terug. Penaltymoment, tja ja kunt em geven, had het idee dat de verdediger tijdens het springen uit balans werd gebracht.
Komen verder zelf nog met de schrik en goed keeperswerk een paar keer goed weg.
En we hadden zelfs de winst kunnen stelen, Hemmen moet die voorzet van Lukoki met het hoofd pakken in plaats van de voet.

Al met al, een heerlijk en historisch punt op een zonnige dag  |:)

Cambuur058

eindelijk gaat t eens over ons bij studio voetbal  :)

Holwerd voor Cambuur

Als Ajax slecht speelt, ist bij Studio Ajax blijkbaar de regel dat er zo weinig mogelijk over wordt gesproken :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021