Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0517

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2014, 19:10:26
Tussenstand na 1.5 uur 75 kaarten. En 30 man in bus.
Loop goed door op dit moment!  |:)

Dat lijkt prima. Eindelijk weer eens een (vrijwillige) combibus mee naast het reguliere eigen vervoer, alhoewel het vast verl 'gezinnetjes' zal betreffen. Verwacht dat meesten pas de komende weken halen. Werkgevers en uitkeringsinstanties betalen over een dikke week pas weer uit en er zijn ruim voldoende kaarten... 8)

Lore

Citaat van: Eewal op februari 13, 2014, 16:46:49
trein is pas duur.. en nog trager als de bus...

13,40 euro voor een hele dag, in het weekend, met de trein. Kan je halen bij de Kruidvat!

Eewal

Citaat van: Lore op februari 17, 2014, 20:21:42
13,40 euro voor een hele dag, in het weekend, met de trein. Kan je halen bij de Kruidvat!

had ik al begrepen inderdaad.. super!

dit is mien club

volgens mij is er ook iets met €60.- met tien man reizen ofzo
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Bernardo

Groepskorting van NS is nog goedkoper!

de Kale

Citaat van: Bernardo op februari 17, 2014, 20:28:08
Groepskorting van NS is nog goedkoper!

Groepskorting 10 personen. Omgerekend 6.40 pp. Iedereen gewoon zo'n kaartje halen. Maakt toch niks uit als je met 1000 man in de trein zit, beste conducteur die dat allemaal gaat controleren.

EastSide058

Morgen mien kaartje halen...  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

de Schoot

0517

Hoe werkt dat met die groepskorting? Koop je 1 kaart voor 10 man, of moet je een los kaartje voor 6,40 aanschaffen?

Galdiano

Citaat van: 0517 op februari 17, 2014, 22:21:03
Hoe werkt dat met die groepskorting? Koop je 1 kaart voor 10 man, of moet je een los kaartje voor 6,40 aanschaffen?

1 persoon koopt een kaart van 49,- hierop kunnen 4 man.
Iedere extra kaart kost €2,50. (Max 6 2,50 kaartjes)
Je kan het alleen via loket op station halen of online geloof ik.

Heel gezeik dus! Maar wel goedkoop ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

0517

Heb het al gevonden: online kopen. Krijg je een e-ticket(s) welke ieder voor zich moet printen. Handig!

Unknown

Verbaasd me echt dat dit vrij vervoer is. Zeker omdat ze een grote groep supporters hebben die niet erg gastrvij zijn als er weer eens clubs in hun centrum rondhangen (cl/uefa cup wedstrijden) Las dat er mensen waren die op de dam/wallen willen rond hangen van tevoren. geen idee trouwens of andere clubs soms ook op vrij vervoer naar amsterdam mogen... maar mijn eerste reactie was toch wel dat ik verbaasd was.

Maar zeker leuk (trein) uitje voor ons dit. 

moodygrunn

Citaat van: Unknown op februari 17, 2014, 23:30:01
Verbaasd me echt dat dit vrij vervoer is. Zeker omdat ze een grote groep supporters hebben die niet erg gastrvij zijn als er weer eens clubs in hun centrum rondhangen (cl/uefa cup wedstrijden) Las dat er mensen waren die op de dam/wallen willen rond hangen van tevoren. geen idee trouwens of andere clubs soms ook op vrij vervoer naar amsterdam mogen... maar mijn eerste reactie was toch wel dat ik verbaasd was.

https://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content.aspx?content=13010000038413_2_10000000001651&contentcode=2014-07-treinkaartjesactie&token=-1
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Citaat van: Unknown op februari 17, 2014, 23:30:01

Celtic, Zagreb, Manchester City/United

Zo een paar clubs die met 10.000 man of meer in de stad waren.
Kan Cambuur helemaal die kant op! Ze zijn daar wel wat gewend! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets