Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 16
  • Total: 16
16 gasten, 0 leden

Marco van der Heide

Gestart door 666, januari 23, 2013, 10:12:20

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 12, 2013, 21:13:56
Ik maak me toch wel zorgen! Normaal hersteld een zware hersenschudding met rust. Dit duurt veel te lang. En als hij nu nog niet tegen licht en geluid kan, ben ik bang dat dit niet meer goed komt.

Ja, dit is wel heel heftig. Niet normaal. Ik zou me zelf ook grote zorgen maken als ik dit had. Sterkte kerel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Dit klinkt ook niet echt fleurig. Daar word je ook niet vrolijk van. Niet leuk voor die jongen. Hoop echt dat het de komende maanden gaat herstellen en dat ie zijn kansen weer gaat krijgen want het zou zonde zijn als deze jongen verloren gaat voor het betaalde voetbal want het niveau kan ie aan en ik vind ook dat zijn contract, ondanks dat ie weinig heeft gespeeld, toch verlengd moet worden.

michello

Klachten kunnen na een zware hersenschudding wel een half jaar tot een jaar aanhouden. Als de situatie dan nog niet is verbeterd kunnen de klachten zelfs voor altijd blijven.

We kunnen alleen maar hopen dat het de goede kant op gaat en er maar vanuit gaan dat hij voorlopig (en misschien wel het hele seizoen, gezien dit verhaal) niet speelt.
Ben het met Clint eens dat hij zeker een contractverlenging verdiend op basis van vorig jaar en de eerste 10 wedstrijden.

grijskijker

Citaat van: michello op februari 13, 2013, 08:13:57

Ben het met Clint eens dat hij zeker een contractverlenging verdiend op basis van vorig jaar en de eerste 10 wedstrijden.
Kan je als club dat risico nemen?

Clint

Er van uitgaande dat het met hem de komende maanden wel beter zal gaan worden, vind ik dat je op basis van zijn kwaliteiten het contract wel kunt verlengen.

grijskijker

Citaat van: clint op februari 13, 2013, 08:50:06
Er van uitgaande dat het met hem de komende maanden wel beter zal gaan worden, vind ik dat je op basis van zijn kwaliteiten het contract wel kunt verlengen.
Als het zwart op wit komt te staan dat hij geneest,dan kan je dat risico wel nemen. Maar als dat niet zo is weet ik het niet..

De Gast

De man met verreweg de meeste potentie.. had ons mooi op weg kunnen helpen. Uitzicht op herstel dan zeker verlengen. Hoeft niet veel te kosten

Lwdscc

Citaat van: De Gast op februari 13, 2013, 09:59:51
De man met verreweg de meeste potentie.. had ons mooi op weg kunnen helpen. Uitzicht op herstel dan zeker verlengen. Hoeft niet veel te kosten

Ja, Van der Belt kennende zal het wel een contract worden als toen met Van Boxel. Dus eerst amateurbasis en dan bij zoveel wedstrijden weer een volwaardig contract...

speculeter

Staat een heel verhaal in huis aan huiskrant.......
Herstel gaat niet goed.

denistel

mooi klote idd...hopen dat het toch snel de goeie kant uit gaat..sterkte er mee marco

John Hiatt

Hoe lang gaat het herstel nog duren? Of is het seizoen voorbij voor hem?

denistel

traint helemaal niet mee loopt steeds meer achterstand op ik
denk dat ie niet meer speelt dit seizoen.

Bernardo

Benieuwd of Cambuur volgend seizoen nog met hem door wil, is meer geblesseerd geweest als fit.

denistel

wat hij nou heeft noem ik geen blessure en het is voor hem zelf nog het ergst
wens em alle sterkte er mee

douwelwd

iets met de hersenen kan soms heel lang duren en als hij pech heeft zijn hele leven lang...
zo'n 70% van de mensen die een n a h(niet aangeboren hersenaandoening en daar hoort een zware hersenschudding ook bij) krijgtlast van chronische vermoeidheid, en het herstelproces kan erg lang duren.... (bij mij was het meer dan 18 mnd voordat ik weer fulltime werkte en zelfs 2 jaar voordat ik weer aan sporten dacht)
Ik kan Marco maar 1 tip geven: luister naar je lijf, neem je rustmomenten en zorg eerst dat je weer normaal kunt functioneren, voordat je je weer richt op topsport
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit