Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Voetbal12 op maart 14, 2014, 17:46:53
Intentieverklaring is gewoon lucht heb niks aan. Zoals door de jaren heen slechte politiek in Leeuwarden.

Jij had verwacht dat Cambuur gewoon lekker kan gaan bouwen? Of verwacht je dat er helemaal geen onderzoek komt en dat de intentie niets voorstelt?

Harry L.

Moest dit wachten tot na de verkiezingen :_schater, wat een gelul

Harry L.

Citaat van: Unknown op maart 14, 2014, 17:07:13
Ja, als de miljoenen voor het oprapen lagen was dat ook vast al gebeurd

Is niet waar wat je zegt. Ik heb maanden geleden al gelezen dat het hele plaatje al klaar was, incl. het financiele

drg

Is er eindelijk een beetje progressie is het alsnog enkel gezeik en gemekker dat het niet snel genoeg gaat...  :_spank

Marc S

Citaat van: Harry L. op maart 14, 2014, 18:17:03
Is niet waar wat je zegt. Ik heb maanden geleden al gelezen dat het hele plaatje al klaar was, incl. het financiele

Probleem was echter dat de gemeente dwars lag ze hebben hiermee wel hun steun gegeven aan het project.

gewoon een fan

Wat een spanning zeg pfff ik hou het bijna niet meer hier op de bank, ik hoop dat ze een beetje hun eigen spel spelen dan weet ik zeker dat het goed komt  :thumbsup

marrumer

als we winnen is het zeker dat we handhaven! vroeg scoren is belangrijk, de vorige thuiswedstrijden lukte het  |:)

Holwerd voor Cambuur

Hier ook hevig opspelende zenuwen... Wat een (alweer) erg belangrijke pot! Als we vanavond 3 punten kunnen bijschrijven zijn we écht dichtbij!!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

gobo

Citaat van: drg op maart 14, 2014, 18:21:09
Is er eindelijk een beetje progressie is het alsnog enkel gezeik en gemekker dat het niet snel genoeg gaat...  :_spank
eens. Het was al een grote stap om die gemeente sowieso maar enigszins iets over een stadion te laten zeggen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Lore

Citaat van: marrumer op maart 14, 2014, 18:27:33
als we winnen is het zeker dat we handhaven! vroeg scoren is belangrijk, de vorige thuiswedstrijden lukte het  |:)

Vooral de laatste thuiswedstrijd ging dat uitstekend!  :_schater

FORZASCC

As we vanavond winnen gaan we naar ut linkerietje. Niet slecht su vlak voor ut einde van de competitie.. Maar su as altyt: ut mut eerst nog maar even.

Opstelling SC Cambuur: Leonard Nienhuis; Wout Droste, Ramon Leeuwin, Martijn van der Laan, Lucas Bijker; Mohamed El Makrini, Marcel Ritzmaier, Paco van Moorsel; Bob Schepers, Martijn Barto en Elvis Manu.

Opstelling RKC Waalwijk: Arjan van Dijk; Mitch Apau, Kenny Van Hoevelen, Ingo van Weert, Rémy Amieux; Evander Sno, Robert Braber, Sander Duits; Romeo Castelen, Jean David Beauguel en Damiano Schet.

Beter 10 DKV'ers de lucht in, dan een in je hand

pvanbuijtene

Poehhh wat een slordige eerste helft... nienhuis met de fout die je al weken zien aankomen.... veel passes verkeerd.. jammer maar nog zijn we beter.. bijker heeft castelen in broekzak..mm tweede helft wat meer concentratie en je hebt een makkie

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Daddy T.

Pff, wat een draak van een wedstrijd weer! Trots op de vechtlust op zoek naar de 3-2, als je ziet dat veel spelers hun niveau niet haalde vanavond en je toch wint, dan kun je alleen maar naar boven blijven kijken op de ranglijst!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

pvanbuijtene

Pfff wat spannend!! Heeerlijke winst!!!
Ik moest helaas vanaf de bank kijken maar godskolere wat een heeelijke sfeer was er zeg...