Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 71

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22

Dreet

Wat was Nienhuis goed zeg! Niet voor niks dat NEC zo laag staat! voetballend de zwakste ploeg die ik dit jaar gezien heb. Cambuur kon voorin te weinig brengen en verloor te veel duels, anders had het makkelijk 0 4 kunnen zijn....

Holwerd voor Cambuur

Wat een reactie weer van HENKIE! _O_ _O_ _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Henk: "het kan best zijn dat er vanavond weer een paar 100 man staan te wachten".... Ik kom er maar niet voor uit Groningen, maar ik neem aan dat jullie allemaal paraat zijn?

Scc01

Je kan me veel vertellen maar ik vind die henk de jong toch een geweldige vent voor de camera Hij benoemd het toch maar weer even. Ik hoop dat hij nog lang in LWD blijft.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2014, 21:57:20
Henk: "het kan best zijn dat er vanavond weer een paar 100 man staan te wachten".... Ik kom er maar niet voor uit Groningen, maar ik neem aan dat jullie allemaal paraat zijn?

"En als we 3 punten hadden gehaald misschien wel 1000. Want dat is óók Cambuur"

|:) HENK |:)

kgscc

Lijkt alsof we veilig zijn. RKC heeft morgen Feyenoord uit, dan Zwolle thuis, NAC uit en DKV thuis. Als ze zes punten halen moeten ze ook nog ons doelsaldo inhalen (-6 tegen -15). NEC en Roda ben je kwijt.

drg

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2014, 21:57:20

Die kerel weet t gewoon elke keer weer goed te praten en ons weer in het goede licht te zetten, wat een geweldige knakker is t ook  :thumbsup |:)

Scc01

Die ongelovelijke bal van fox legt weer lekker de woorden in de mond van de nec trainer om een paar reacties te ontlokken.

Dokkumer

Citaat van: kgscc op april 05, 2014, 21:59:56
Lijkt alsof we veilig zijn. RKC heeft morgen Feyenoord uit, dan Zwolle thuis, NAC uit en DKV thuis. Als ze zes punten halen moeten ze ook nog ons doelsaldo inhalen (-6 tegen -15). NEC en Roda ben je kwijt.
Die pakken minimaal 3 punten.. En wel in de laatste wedstrijd. Need to say more? Op hulp uit het zuiden hoef je echt niet te wachten/

kgscc

Citaat van: Scc01 op april 05, 2014, 22:03:08
Die ongelovelijke bal van fox legt weer lekker de woorden in de mond van de nec trainer om een paar reacties te ontlokken.
Zou wel leuk zijn dat als die commentator vraagt of hij er nog vertrouwen in heeft dat een trainer dan zegt: Nee, het wordt niks meer, ik stap maar per direct op :P

Cambuur Groningen

NAC moet volgende week naar Groningen: 0 punten
Daarna NAC - RKC, als NAC wint is dat gunstig voor ons, als RKC wint ook.
Laatste wedstrijd PSV - NAC, weer 0 punten.

We blijven er in  |:)

EastSide058

Wat is die van Eyden een huilebalk, misselijk mannetje  :zweep :rodekaart

'Ik denk dat wij de meeste aanspraak hadden op de 3 punten en we hadden de beste kansen, Cambuur moest ook nog rood krijgen' Hij weerspiegelt het een beetje, die jahanbacks en castilion moesten volgens mij allang een donkerrode kaart krijgen en daarnaast waren wij voetballend beter. 3 punten moesten naar leeuwarden , we waren in het uitvak ook weer behoorlijk stil 2e helft....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 22:04:34
Die pakken minimaal 3 punten.. En wel in de laatste wedstrijd. Need to say more? Op hulp uit het zuiden hoef je echt niet te wachten/

Zou Lodewie? dat niet ff regelen?  8P

Marc S

Citaat van: EastSide058 op april 05, 2014, 22:10:03
Wat is die van Eyden een huilebalk, misselijk mannetje  :zweep :rodekaart

'Ik denk dat wij de meeste aanspraak hadden op de 3 punten en we hadden de beste kansen, Cambuur moest ook nog rood krijgen' Hij weerspiegelt het een beetje, die jahanbacks en castilion moesten volgens mij allang een donkerrode kaart krijgen en daarnaast waren wij voetballend beter. 3 punten moesten naar leeuwarden , we waren in het uitvak ook weer behoorlijk stil 2e helft....

Ik hoorde jullie nog aardig goed anders hoor.

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!