Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 71

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22

Dokkumer

Citaat van: jeff op april 06, 2014, 11:48:40
Goed bezig dokkie
Even de aandacht verleggen naar belangrijker zaken dan dl :devil

Tukker

Mocht er geen aparte topic over komen, gisteren Nienhuis MotM.

Mooi ook toen ie gisteren nog even richting meegereisde aanhang  aangaf Cambuur man te zijn. En inmiddels kan ik elders stemmen zie ik
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

gewoon een fan

Tot nu is het vrij duidelijk wie de MOTM was  :proost

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 06, 2014, 11:57:14
Mocht er geen aparte topic over komen, gisteren Nienhuis MotM.

Mooi ook toen ie gisteren nog even richting meegereisde aanhang  aangaf Cambuur man te zijn. En inmiddels kan ik elders stemmen zie ik
MotM komt gewoon bij het wedstrijdtopic. Is gewoon een onderdeel van de wedstrijd. De standen kunnen we altijd elders even onderbrengen ;)

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 11:46:48
Even een kleine proef. Ik wil namelijk kijken of er nog interesse is in het bepalen van de Cambuur Online MotM.
Iedereen mag 1 keer stemmen op een speler die minimaal 20-30 minuten gespeeld heeft. Dus als B. 10 minuten voor tijd invalt en 2 keer scoort, zal dat hem helaas niet lukken ;)

Mocht de deelname voldoende zijn dan ben ik bereid vanaf nu (met name voor volgend seizoen) de MotM iedere week na de wedstrijd in het bewuste wedstrijdtopic te plaatsen.

De poll zal 6/7 dagen duren, je kunt uiteraard maar 1 keer stemmen en je stem NIET wijzigen.

Have fun!
:thumbsup

mario

Citaat van: zeewolde op april 06, 2014, 09:39:43
Ik was nog nooit in de goffert geweest, maar was onder de indruk van de sfeer daar. Hou van dit soort clubs.En stadion op deze manier mag ook in leeuwarden, met wat kleine aanpassingen.

O ja uitvak was ook vaak genoeg goed te horen.
Mooi klein stadion idd maar sfeer  :?. Wat een stel dooien daar. Voor zo'n cruciale wedstrijd mag je toch wat meer achter je ploeg staan. Alleen het uitvak gehoord op 2 minuten na in het laatste kwartier.

Cor

Citaat van: mario op april 06, 2014, 12:29:01
Mooi klein stadion idd maar sfeer  :?. Wat een stel dooien daar. Voor zo'n cruciale wedstrijd mag je toch wat meer achter je ploeg staan. Alleen het uitvak gehoord op 2 minuten na in het laatste kwartier.

Schaatsmuziek voor de wedstrijd, dacht dat ik gek werd! Af en toe wel wat herrie, maar dat mag ook wel bij zo'n wedstrijd, maar sfeer?? Mwah

Tukker

Sfeer 0,0. Ik had me daar ook meer van voorgesteld, zeker gezien het belang van deze wedstrijd. NEC vrijwel niet gehoord.

De sfeer in het uitvak viel me niet tegen (ik had zelf het idee dat het tot aan het doelpunt wel iets inzakte). Mede dankzij de aanjager rechts van mij  :thumbsup die maar de liedjes bleef inzetten  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Er vloog nog een lekker stoeltje door de lucht na de kanonskogel van Dijkstra, viel me mee dat het niet uit de hand liep.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op april 06, 2014, 12:47:33
Mede dankzij de aanjager rechts van mij  :thumbsup die maar de liedjes bleef inzetten  _O_

"Niet nagelbijten jullie, zingen moeten we"  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

ForzaCambuur1

Citaat van: Tukker op april 06, 2014, 12:47:33
Sfeer 0,0. Ik had me daar ook meer van voorgesteld, zeker gezien het belang van deze wedstrijd. NEC vrijwel niet gehoord.

De sfeer in het uitvak viel me niet tegen (ik had zelf het idee dat het tot aan het doelpunt wel iets inzakte). Mede dankzij de aanjager rechts van mij  :thumbsup die maar de liedjes bleef inzetten  _O_

Inderdaad een lekker sfeertje  |:). Groot verschil met Utrecht waar alles naar 10 seconden weer doodliep.

zeewolde

Ben ik benieuwd waar jij zat, maar ik zat midden in het stadion en ik zag het uitvak vaak zingen maar hoorde hetniet steeds , was toch echt een goede sfeer van NEC kant.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 06, 2014, 13:19:33
Inderdaad een lekker sfeertje  |:). Groot verschil met Utrecht waar alles naar 10 seconden weer doodliep.

Zit veel verschil wie er meegaat.. bij FCU heel veel jonge mensen/kinderen. NEC uit top groepje!

Heb me helemaal scheel gelachen om die 2 gasten onderin, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH   _O_ :_schater

mario

Citaat van: zeewolde op april 07, 2014, 12:40:11
Ben ik benieuwd waar jij zat, maar ik zat midden in het stadion en ik zag het uitvak vaak zingen maar hoorde hetniet steeds , was toch echt een goede sfeer van NEC kant.

Naast het uitvak. Heb me enorm verbaasd hoe stil het over het algemeen was in het stadion op pakweg 2 minuten na in het laatste kwartier....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 07, 2014, 12:55:26
Heb me helemaal scheel gelachen om die 2 gasten onderin, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH   _O_ :_schater

Stelletje kraaien daaronderin  :_schater :_schater. Op een gegeven moment ging een groot deel van het vak meedoen.
Bij ons waren de Nekkers nauwelijks te horen...
Henk, held, bedankt