Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

SC Cambuur - Vitesse [12-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 21, 2014, 07:42:17

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Vitesse

Leonard Nienhuis
1 (1.1%)
Wout Droste
1 (1.1%)
Martijn van der Laan
7 (7.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1.1%)
Erik Bakker
1 (1.1%)
Martijn Barto
41 (43.6%)
Paco van Moorsel
6 (6.4%)
Bartolomew Ogbeche
2 (2.1%)
Elvis Manu
0 (0%)
Jody Lukoki
34 (36.2%)
Bob Schepers
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 94

Stemmen gesloten: april 20, 2014, 08:13:14

Galdiano

Welke grapjas heeft opt Pereira gestemt in de MOTM poll?  :_schater

Hij stond werkelijk de hele wedstrijd aan de grond genageld en werd echt aan alle kanten voorbij gelopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Zomaar even wat leuke reacties van voetbalzone:

jammer vitesse. weer puur op inzet afgetroefd. heerlijke wedstrijd voor de neutrale kijker. Wat een sfeertje in leeuwarden was er, blij dat ik dat mocht meemaken in het echt. hopen op een betere pot tegen GAE.

Nou daar kunnen heel wat vitessenaren wat van leren. Die lui op de tribune rechts van ons bleven maar zingen en zelfs de zittribunes deden regelmatig mee. Jammer dat vitesse zo matig was, dan had ik wellicht wel van de sfeer kunnen genieten. Maar cambuur is wel een aanwinst voor de competitie iig.

runner 1

Beste mensen ,ik heb heel veel kritiek gehad op Lukoki ,maar gisteren speelde hij erg goed het leek wel of hij het licht had gezien,
zo hoort hij dus te spelen was klasse van hem ,maar ook vd laan speelde sterk en zelfs ja zelfs v Moorsel speelde goed.
Een klasse prestatie van ons Cambuur de mooiste wedstrijd van heel het seizoen in de eredivisie de spelers komen graag naar Cambuur en dat was een half jaar eerder niet het geval dat is de grootste winst vind ik,een fijne zondag voor iedereen .

Bernardo

pvanbuijtene

Voor de liefhebbers van GvT....
Luister van 21:00 - 21:45 terug op Of... net ff teruggeluisterd.

Wat een genot om dat te luisteren... na de wedstriid heefr ie 10min gepraat over hoe geweldig onze club wel niet is..

Hij zei ook dat er 18mei een documentaire over cambuur komt(van dit seizoen ??) Met cameras op het veld en tribunes.

vanlunteren

Wat een teamprestatie en trouwens een compliment voor blom floot helemaal in de geest van de wedstrijd en hield terecht de kaarten op zak zo kan het dus ook.

Unknown

ongelooflijk!! met al die schorsingen en blessures! dan toch veilig gespeeld.....wat een strijd wat een sfeer, wat een club. gefeliciteerd iedereen. volgend jaar gewoon weer op het hoogste niveau! |:) |:) |:) |:) |:)

speculeter

Citaat van: vanlunteren op april 13, 2014, 10:21:00
Wat een teamprestatie en trouwens een compliment voor blom floot helemaal in de geest van de wedstrijd en hield terecht de kaarten op zak zo kan het dus ook.
helemaal terechte opmerking.
zo kan je ook fluiten!

fred

Voor mij bijna de mooiste overwinning van het seizoen op dkv na dan. wat een geweldige pot was dit.

fred

Citaat van: Galdiano op april 13, 2014, 10:02:06

Hij stond werkelijk de hele wedstrijd aan de grond genageld en werd echt aan alle kanten voorbij gelopen.

Inderdaad...werd er vooral in de eerste helft compleet uitgelopen.

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op april 13, 2014, 10:02:06

Atsu is dan ook niet zomaar een buitenspeler, wellicht de beste van de Eredivisie na Tadic. maar idd, hem als motm slaat nergens op

Ruppppert

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op april 13, 2014, 10:15:55
Beste mensen ,ik heb heel veel kritiek gehad op Lukoki ,maar gisteren speelde hij erg goed het leek wel of hij het licht had gezien,
zo hoort hij dus te spelen was klasse van hem ,maar ook vd laan speelde sterk en zelfs ja zelfs v Moorsel speelde goed.
Een klasse prestatie van ons Cambuur de mooiste wedstrijd van heel het seizoen in de eredivisie de spelers komen graag naar Cambuur en dat was een half jaar eerder niet het geval dat is de grootste winst vind ik,een fijne zondag voor iedereen .
Waarvan akte :thumbsup

EastSide058

Wat een spektakel van een wedstrijd, echt een complete zaterdagavond wedstrijd. Er was: Passie, Inzet, Sfeer, en Strijdlust. Wat ben ik trots op SCC, ze hebben bewezen ook zonder onze belangrijkste spelers moeiteloos mee te kunnen in de Eredivisie. Barto MOTM, wat speelt hij goed achter Ogbeche. Lukoki ook, heb hem zelden zo goed zien spelen klasse. Zo zien we een wedstrijd graag. Ook mooi dat de hele TS door het stadion werd toegezongen   :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 21, 2014, 07:42:17
Weer een finale! Wat zou het toch mooi zjin als we de plasticclub van Gelderland van de mat spelen......

Uw wens is vervuld heer Cantello? :proost