Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 4 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ

Selectie seizoen 2014/2015

Gestart door zeewolde, maart 21, 2014, 11:21:36

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 02, 2014, 12:50:08
Kennen we deze en wat vinden we ervan?

http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3644705/2014/04/29/Heracles-en-Cambuur-bieden-Nijholt-kans.dhtml

Dit bericht is volgens Van den Belt onzin. Nijholt gaat helemaal geen stage lopen in de zomer. Althans, niet bij ons.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op mei 02, 2014, 12:53:06
Dit bericht is volgens Van den Belt onzin. Nijholt gaat helemaal geen stage lopen in de zomer. Althans, niet bij ons.
OK, dank voor update

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op mei 02, 2014, 12:53:06
Klopt helemaal, is ook door andere bronnen ontkracht. Zaakwaarnemer wil Nijholt gewoon in de etalage zetten, levert hem waarschijnlijk te weinig op ;)

Collingwood

Geen afscheid genomen van Ogbeche, Pereira en Coremans, dus die zullen wel blijven?
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Collingwood op mei 03, 2014, 21:56:42
Geen afscheid genomen van Ogbeche, Pereira en Coremans, dus die zullen wel blijven?

Denk dat dat te voorbarig is. Zal zo zijn gegaan omdat ze nog in gesprek/onderhandeling zijn.

speculeter

Roda gedegradeerd. ...
ik zeg halen die Fledderus.
En Letschert?

el haj

Citaat van: speculeter op mei 03, 2014, 22:33:00
Roda gedegradeerd. ...
ik zeg halen die Fledderus.
En Letschert?

Als Fledderus haalbaar is moet je dat zeker doen, ik betwijfel het alleen wel een beetje.
Waarom Letschert steeds genoemd word begrijp ik echt niet. Is iedereen vergeten waarom hij weggegaan is bij Grunn? Die jongen liep te zeiken en kankeren over het feit dat hij geen basisspeler was, dan ben je verdomme een 20-jarig ventje...
Ten eerste is dat de verkeerde instelling, dat soort spelers moet je niet willen hebben. Vergeet niet dat hij niet is verkocht aan Roda maar zijn contract bij Groningen is ontbonden! Dat doe je niet zomaar (met een speler die een redelijke transferwaarde vertegenwoordigt).
Ten tweede zie ik hem niet zo snel Droste uit de basis spelen, en als je geen genoegen neemt met een reserveplek in het de Euroborg denk ik ook niet dat je het doet in het prachtige Cambuurstadion.

Nee die Letschert lijkt me ECHT geen optie.

AL

De boel zoveel mogelijk bijelkaar houden(hoop dat vd laan en makrini blijven).
Er moet beduidend meer kwailteit voorin en aanvallend op het middenveld!
Belangrijk voor ons systeem is dat we zowel op linksbuiten en rechtsbuiten snelheid krijgen!
Blijft ogbeche? Mag hemmen vertrekken?

het speculeren over nieuwe spelers kan weer volop beginnen. Mooie tijd!

Cor

Verwacht toch wel dat spelers nu makkelijker de stap willen maken dan afgelopen voorbereiding. Er is wel iets neer gezet, zowel voetballend als in de beleving. Veel vertrouwen in vd Belt en de TS

Eewal

Ogbeche heeft mij eerlijk gezegd ook nog helemaal niet overtuigd...

lunnie

Fledderus en Hupperts deze kant maar op :)

Galdiano

Het speculeren kan weer beginnen.
Ik zeg:

- Andersen, van Ajax huren.
- Van der Hoorn erbij als vervanger Leeuwin.
- Holla, maak hem maar belangrijk, na afloop stonden Holla en De Jong een tijd te praten en omhelsden elkaar.
- Verhoek voor de buiten.
- Van Moorsel, ook volgend seizoen bij selectie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2014, 10:14:37
Ik zeg:

- Holla, maak hem maar belangrijk, na afloop stonden Holla en De Jong een tijd te praten en omhelsden elkaar.

Zou mooi zijn, goed rijtje

Vrrder kijken naar Fledderus, van Hyfte en nog 1 snelle buiten.
Bovendien nog een goede back erbij. Met Bijker.Droste en Perreira is de spoeling dun.

grijskijker

Citaat van: lunnie op mei 04, 2014, 10:05:14
Fledderus en Hupperts deze kant maar op :)
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2014, 10:14:37
Ik zeg:

Totaal geen realistische namen, zowel financieel als voetbal technisch..

Hupperts staat in de belangstelling van de (sub)top..
Van der Hoorn is geen vervanger van Leeuwin, die kan nauwelijks een pass naar de goede kleur geven laat staan dat hij met de bal aan de voet op de helft van de tegenstander komt..
Holla wil hogerop (Swansea) en is bij ADO 1 van de top verdieners..
Verhoek, haha buiten dat hij voetballend de laatste 3 jaar niks heeft laten zien, waar moet hij van betaald worden staat bij Feijenoord voor 3,5 ton op de loonlijst(contract 2015) en ze zullen hem niet gratis de deur uit laten lopen En wil hij inleveren? Ja zeker maar dan wil hij terug naar ADO..

Krijg steeds meer het idee dat sommigen hier maar wat roepen..