Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Feyenoord - SC Cambuur [27-04-14]

Gestart door EastSide058, maart 21, 2014, 22:32:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Feyenoord - Cambuur

Harmen Zeinstra
26 (61.9%)
Wout Droste
1 (2.4%)
Ramon Leeuwin
1 (2.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Lucas Bijker
1 (2.4%)
Mohamed El Makrini
1 (2.4%)
Paco van Moorsel
1 (2.4%)
Erik Bakker
1 (2.4%)
Martijn Barto
6 (14.3%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
3 (7.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: mei 04, 2014, 08:18:35

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 11:08:41
1. Kans op winst bij NEC was groter
2. DIe wouden gewoon hun blaasuurtjes in de kantine niet missen
3. Dat is inderdaad een aspect. Vrij nemen?
4. Dan maar wat minder cadeaus voor skoanmoeke en de vrouw maar een paar skoenen minder
5. Nou en? Is ze hopelijk volgend jaar niet weer
6. Dan heb je thuis helemaal niks te zoeken.

Haha...
Daarom, ieder heeft zijn eigen redenen.... de ene heeft ALLES voor de club over. Ander weer meer prioriteiten op ander vlak... gloryhunters hev je in uit en thuis wedstrijden...

Dokkumer

Ik heb geen recht van spreken want ik heb geen uitkaart en een gezin met 4 kinderen te onderhouden. Echter in mijn vrijgezellentijd was ik bij bijna ELKE uitwedstrijd aanwezig tussen 1991-1999 ;)

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 11:16:28
Ik heb geen recht van spreken want ik heb geen uitkaart en een gezin met 4 kinderen te onderhouden. Echter in mijn vrijgezellentijd was ik bij bijna ELKE uitwedstrijd aanwezig tussen 1991-1999 ;)

Daaron kan ik nog naar een stuk of 5 uitwedstrijden... heb er maar twee te onderhouden 8P

Dokkumer

Wie nog geen kaart heeft voor deze wedstrijd... Er zijn inmiddels al meer dan 700 kaarten verkocht, dit betekent dus dat er nog minder dan 150 kaarten beschikbaar zijn. Wees er snel bij, als je de eerste en enige uitoverwinning van dit seizoen wilt meemaken |:)

Edit: Bron: Medewerker BVO ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 11:29:49
Wie nog geen kaart heeft voor deze wedstrijd... Er zijn inmiddels al meer dan 700 kaarten verkocht, dit betekent dus dat er nog minder dan 150 kaarten beschikbaar zijn. Wees er snel bij, als je de eerste en enige uitoverwinning van dit seizoen wilt meemaken |:)

Edit: Bron: Medewerker BVO ;)

Dus iemand binnen de BVO weet nu al dat dit een uitoverwinning wordt? Ik dacht dat alleen de Chinezen zulke dingen konden weten!

Oetseuuh

Kaartverkoop loopt dwars doormekaar heen. Kerel voor mij had vanmorgen bus 4. Ik zelf bus 10.

:0= Op naar die uitoverwinning!!

maikcambuur

Citaat van: Oetseuuh op april 14, 2014, 11:47:14
Kaartverkoop loopt dwars doormekaar heen. Kerel voor mij had vanmorgen bus 4. Ik zelf bus 10.

Klopt, omdat ze verwachten alles uit te verkopen denk ik. Alle bussen zijn dus al gereserveerd. Is het geen optie voor cambuur dat wanneer deze week alles al uitverkocht is, toch nog ff bij Feyenoord aan te kloppen voor extra kaarten??

dizzhead

Citaat van: maikcambuur op april 14, 2014, 11:51:26
Klopt, omdat ze verwachten alles uit te verkopen denk ik. Alle bussen zijn dus al gereserveerd. Is het geen optie voor cambuur dat wanneer deze week alles al uitverkocht is, toch nog ff bij Feyenoord aan te kloppen voor extra kaarten??

Mocht Feyenoord tweede worden, wat niet geheel ondenkbaar is, is het ook hun laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Ik ben bang dat het andere deel van het uitvak al deels verkocht is aan thuissupporters. Tevens het eerder aangehaalde argument dat er ruimte is voor max 16 bussen en het volledige uitvak enkel kan worden afgenomen bij een treincombi.

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 14, 2014, 11:39:18
Dus iemand binnen de BVO weet nu al dat dit een uitoverwinning wordt? Ik dacht dat alleen de Chinezen zulke dingen konden weten!
Tja als je Chang heet dan weet je dat :devil

Uiteraard was deze uitoverwinning opmerking geheel uit mijn toetsenbord en voor eigen verantwoording :D

Dokkumer

Citaat van: Oetseuuh op april 14, 2014, 11:47:14

En toch zijn er 700 + kaarten verkocht :devil

Unknown

wtf nu zoveel mee, terwijl we veilig zijn. toen het nodig was bleven velen thuis
Iedereen wil zeker graag de kuip bekijken of zo...snap er niks van, nog en buscombi ook.

Dokkumer

Citaat van: Unknown op april 14, 2014, 12:03:39
wtf nu zoveel mee, terwijl we veilig zijn. toen het nodig was bleven velen thuis
Iedereen wil zeker graag de kuip bekijken of zo...snap er niks van, nog en buscombi ook.
Ja en ik snap de buscombi ook wel.. Remember 9-3 ;)

EastSide058

Citaat van: Unknown op april 14, 2014, 12:03:39
We waren voor de wedstrijd tegen Vitesse nog echt niet veilig terwijl veel een kaartje haalden. Toch mooi, ik dacht met een groepje dat het beter was om doordeweek te halen, ben nu wel blij dat ik m heb. Dinsdag is het uitverkocht denk ik
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

oldehove

Pff morgen pas geld, Hoop dat ik nog op tijd ben!
ut komt su as het komt

Dokkumer

Citaat van: oldehove op april 14, 2014, 14:09:42
Pff morgen pas geld, Hoop dat ik nog op tijd ben!
Nog enkele tientallen kaarten. Even iemand lief aankijken?