Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Feyenoord - SC Cambuur [27-04-14]

Gestart door EastSide058, maart 21, 2014, 22:32:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Feyenoord - Cambuur

Harmen Zeinstra
26 (61.9%)
Wout Droste
1 (2.4%)
Ramon Leeuwin
1 (2.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Lucas Bijker
1 (2.4%)
Mohamed El Makrini
1 (2.4%)
Paco van Moorsel
1 (2.4%)
Erik Bakker
1 (2.4%)
Martijn Barto
6 (14.3%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
3 (7.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: mei 04, 2014, 08:18:35

pvanbuijtene

Citaat van: Mp op april 28, 2014, 09:12:16
Ik schaamde me gister na de wedstrijd rot dat ik in het uitvak stond, op het moment dat Koeman ons als club/supporters een compliment geeft gaan zingen 'Koeman is een Jood', echt ontzettend triest..  :R
Ze hadden ons ook direct kunnen laten weggaan.. had je dit ook niet gehad... hoorde sws niet veel wat ze zeiden... geluidsinstallatie is daar drama....

DayDreamer

Citaat van: pvanbuijtene op april 28, 2014, 09:32:34
Ze hadden ons ook direct kunnen laten weggaan.. had je dit ook niet gehad... hoorde sws niet veel wat ze zeiden... geluidsinstallatie is daar drama....

Wat een drama inderdaad, voor de wedstrijd niks gehoord, en heb geen reet verstaan wat Koeman zei.

dit is mien club

Citaat van: EastSide058 op april 27, 2014, 21:59:31
Degene die het normaal vindt om een ajax doek mee te nemen en op te hangen aan het eind van de wedstrijd in het uitvak vak GG moet zich doodschamen  :R

Waarom trek je dat doek dan niet weg als je dat ziet??
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

geelenblauwscc

Helemaal geen joden vlag gezien welke vak hing hij dan

EastSide058

Citaat van: geelenblauwscc op april 28, 2014, 11:34:05
Helemaal geen joden vlag gezien welke vak hing hij dan
Linkerkant van vak GG helemaal onderin aan het eind van het afscheid van Koeman haalden ze het tevoorschijn.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Unknown

Die clubs als Cambuur PEC en GAE zijn echt allemaal het zelfde qua liedjes. Elke keer dat jalalala gezang helemaal niks origineels aan eerder juist irritant. Werd echt gek van dat uitvak gister.

van fr12

lol..alsof zij zoveel orginele liedjes hebben.

maar goed was er niet bij. Hoorde het uitvak wel de hele wedstrijd.

pvanbuijtene

Diw lui haddeb ook in omze thuisweddtrijd tegen feyenoord neergezet dat hun vocaal de baas waren.. niet echt serieus tw nemen

Lore

Even eerlijk vertellen jongen, wie heeft op Manu gestemd als MOTM?  _O_

pvanbuijtene

Citaat van: Lore op april 28, 2014, 11:59:46

Ik denk rotterdamleeuwarden ;)

zeewolde

Citaat van: pvanbuijtene op april 28, 2014, 12:13:44
Ik denk rotterdamleeuwarden ;)

Geef hem nou niet overal de schuld van. Hij had ook al dat Ajax doek opgehangen 8)

losang09

K zat in vak G onder uitvak . 
Wat een geluid, ook mensen om me heen keken verbaasd op iedere keer.  ´Zohee, ze maken er wel een feesje van´.
Ik ging vijf minuten eerder voor een bakkie naar beneden, waar je dus onder de tribune moet en niks ziet. En ik hoorde een kabaal, dus ik dacht kut 2-0.  NA de rust bleek het 1-1 te zijn.  |:)   

Len Cantello

Citaat van: Unknown op april 28, 2014, 11:56:35
Die clubs als Cambuur PEC en GAE zijn echt allemaal het zelfde qua liedjes. Elke keer dat jalalala gezang helemaal niks origineels aan eerder juist irritant. Werd echt gek van dat uitvak gister.

van fr12
:_schater :_schater Die gasten zijn lekker origineel, zeg. Het clublied van Liverpool 5 keer zingen en dan over het uitvak gaan janken. Heerlijk!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dizzhead

RotterdamLeeuwarden

Hier ben ik dan met mn reactie  :y

Een geweldige zondag was het.
Een bomvolle Kuip met een dooie sfeer aan de kant van de Feyenoord aanhang maar, een fantastische sfeer in het uitvak (Cambuur)
Had speciaal voor deze wedstrijd een kaart gehaald voor vak HH en genoot van de Cambuuraanhangers in het vakkie ernaast.
Toch is het een vreemd gevoel, normaliter sta je samen met de Cambuuraanhang en nu zit  je als Feyenoorder in het vak ernaast.
Maar ja, Cambuur en Feyenoord zijn me even dierbaar en je moet een keuze maken he ?

Een groot compliment aan de Cambuuraanhang die er waren.
De volle 90 minuten is het geen minuut stil geweest. Klasse !

Ik heb veel tegenstanders gezien in De Kuip, maar weinigen zingen de hele wedstrijd door ongeacht de tussenstand.

Ik heb even gauw wat foto's genomen, deze wilde ik met jullie delen:

Het Ajax doek heb ik niet gezien en ik heb NIET op Manu gestemd in MotM, maar Bijker.
Bijker viel op vanwege zn werklust en de vele kilometers op het veld.
Barto was ook erg goed trouwens  :thumbsup

Zeinstra had duidelijk last van "Kuipvrees" gezien zn optreden in de 2e helft  :y
Is niet erg hoor, zelfs Feyenoordkeepers (Aerts) hebben er wel eens last van  :devil

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Utekleitrokken

Citaat van: Lore op april 28, 2014, 11:59:46

:devil. Kon het niet laten, maar zoals verwacht is Zeinstra de terechte koploper.