Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

nieuwe hoofdtrainer

Gestart door poelie-lwd, april 03, 2014, 17:37:27

Vorige topic - Volgende topic

Keizer

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ForzaCambuur1

Citaat van: Keizer op april 04, 2014, 16:50:17
Arts?

Dan posten de Raaf en Richard ook weer wat vaker hier  :devil

Cambuur Groningen

Dick Advocaat, bondscoach van Leeuwarden

kickandrush

kickandrush

En ted van leeuwen als td.  :_schater

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sunderland

er worden hier veel namen genoemd .Zijn die dan beter dan henk ? nee dus .Robert maaskant bij groningen uitgekotst .Ernie anti voetbal brands .Alex pastoor die 13 wedstr oprij verliest met nec en die hier totaal niet past .

Yellow Army

Geert Wilders?

MEER of MINDER dkv?
Area 58

dizzhead

Citaat van: kickandrush op april 04, 2014, 18:50:06
En ted van leeuwen als td.  :_schater
Ted, die ouwe baas. Zit al in Malta, mee met Merab geloof ik.

carlo de leeuw

persoonlijk vind ik Henk prima hoor, maar buiten die laatste wedstrijden die hij over nam van Arts in jupi league heeft hij geen enkele ervaring als hoofdcoach in het betaalde voetbal(voor zo ver ik het weet)
Iedereen roept maar dat hij vertrekt als hij geen hoofdcoach word bij Cambuur.
Waar moet hij dan eigenlijk heen, want met zijn staat van dienst , zeker voor eredivisie ploegen, staan ze volgens mij niet gelijk in de rij.
Hoofd coach bij een betaalde bier ploeg zit er zeker wel in maar of Henk daar op zit te wachten?
Ik denk eerlijk gezegd dat nog 1 of 2 jaartjes ervaring op doen, naast een ervaren rustige niet al te dominante coach, zoals dit jaar geweldig heeft gewerkt, ideaal zou zijn.
Gezien zijn geringe ervaring heeft hij hoop dat geduld ook wel.

yellow@ndblue

Denk als henk zijn papiertjes heeft dat hij Hoofdtrainer word, hij zal vast dan niet onder een andere trainer meer willen trainen dan pakt die zijn biezen mischien ook nog wel.

legeips

Laat Henk het maar proberen en gebruik het geld voor goede vervangers voor Manu en Ritzie..

Josli

Citaat van: Lwd op april 04, 2014, 15:43:51
Probleem is als henk de jong hoofdtrainer wordt inderdaad een passant wordt en dus niet meer mee gaat beslissen over de lange termijn. Hij zit nu in een soort van Technisch Hart samen met Bruin en Sandor.

Daar ben ik dus ook een beetje bang voor.