Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

nog steeds niks ontvangen voir de verlenging van mijn sk, apart

dizzhead

ik ook niet. Volgens mij berichten ze ook dat als je 23 april nog niks had ontvangen, je even contact op zou moeten nemen. Dus nog geen paniek hoor.

papier

We hebben tot 6 juni toch om de huidige plek te houden? Dan niet al teveel haast

Collingwood

Seizoenkaarten voor noord voor volgend seizoen zijn al helemaal uitverkocht!!
(Moet wel gaan om nieuwe mensen lijkt me, aangezien huidige seizoenkaarthouders tot en met 6 juni kunnen verlengen.)
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op april 17, 2014, 17:51:03
Seizoenkaarten voor noord voor volgend seizoen zijn al helemaal uitverkocht!!
(Moet wel gaan om nieuwe mensen lijkt me, aangezien huidige seizoenkaarthouders tot en met 6 juni kunnen verlengen.)

Dat lijkt mij ook niet nee.

Unknown

Ja ik schrok al. Want ik wacht op mijn vakantie geld. Dus moet nog verlengen.
hoop dat die nieuwe supporters wel fanatiek zijn. En dat er niet gezinnen in vak 13/14 zitten.

Eewal

Citaat van: Unknown op april 17, 2014, 17:52:48
Ja ik schrok al. Want ik wacht op mijn vakantie geld. Dus moet nog verlengen.
hoop dat die nieuwe supporters wel fanatiek zijn. En dat er niet gezinnen in vak 13/14 zitten.

Mensen voor me in de rij moesten alle Cambuursongs zingen bij de administratie voor ze een kaart voor Noord konden bestellen, waaronder de klassiekers: Hoe Hoe Hoe H##rejong en Leeuwarden Hooligans... :) :)

Goudvinger

De kans is aanwezig dat mensen die nog geen formulier hebben gekregen, een e-mail hebben gekregen op het opgegeven e-mailadres. Ik heb wel een mail gekregen, maar geen fysiek formulier. De andere kaarthouder in het huishouden juist andersom.

papier

Berichtgeving voorlopig nogal slordig/onduidelijk/onvolledig

Collingwood

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 
@112prozac Dat klopt inderdaad Michel! Deze supporters hebben tot 6 juni de tijd om te verlengen. #cambuur #seizoenkaart

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 
@JelmerBloem Klopt Jelmer! Het kan dus zijn dat er na 6 juni nog plekken vrij

Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Citaat van: papier op april 17, 2014, 18:14:32

van cambuur.nl
CiteerDe komende week krijgen alle Seizoenkaarthouders via de mail en/of brief bericht over de verlenging. Via deze link kun je dan met de gegevens uit je persoonlijke brief en/of e-mail je Seizoenkaart online verlengen. Heb je na maandag 21 april nog geen brief of e-mail gehad, stuur dan even een mail naar info@cambuur.nl.

Niks onduidelijks aan, als je het mij vraagt.

Het hele bericht: http://www.cambuur.nl/nieuws/sluit-jij-je-komend-seizoen-ook-weer-aan-bij-de-twaalfde-man
De link om te verlengen met de gegevens uit de mai/brief: http://www.cambuur.nl/seizoenkaart
Link om op de ouderwetse manier te verlengen: http://www.cambuur.nl/sites/cambuur.nl/files/Bestelformulier%20seizoenkaart%202014%202015%20%282%29_0.pdf

Succes.  :proost

papier

Citaat van: dizzhead op april 17, 2014, 18:20:09
van cambuur.nl
Niks onduidelijks aan, als je het mij vraagt.

- Niets over afschaffing gezinskorting
- Eerst neerzetten dat de prijzen afgelopen seizoen niet zijn verhoogd (is aangepast)
- Tweet die veel vragen oproept

Mag allemaal wel wat duidelijker wat mij betreft.

sccweestwel

Zijn ze morgen ook open ? Ivm goede vrijdag

scclwd

Misschien ben ik onnozel maar ik lees dat de Noord-tribune is uitverkocht. Maar ik meende dat je tot 6 juni kon verlengen en eventueel een nieuwe plaats mocht uitkiezen. Hoe kan het dan uitverkocht zijn? 'Nieuwe' supporters kunnen dan toch helemaal nog niet een plaatsje uitkiezen?

666

Citaat van: papier op april 17, 2014, 18:14:32

En er is ook niets bekend gemaakt of er ook nog een percentage losse kaartjes in de omloop komen. Of dat er niemand meer bij kan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander