Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Arne Slot

Gestart door michello, mei 01, 2014, 05:44:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 28, 2017, 19:01:47
Dat is niet te hopen. Volg de Eagles vrij goed, en het is daar tactisch één grote wanorde. Was alleen goed om spelers mentaal scherp te krijgen.
ik ken er ook iemand en die geeft aan dat het vooral aan de spelersgroep ligt en dat ze met te slecht materiaal aan de competitie zijn begonnen.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op maart 28, 2017, 19:34:32
Vond je? Met dat materiaal had hij in het tweede seizoen gewoon kampioen moeten worden.
nee, had er veel meer uit moeten halen en vond hem ook vaak te verdedigend.

sunderland

Citaat van: Bernardo op maart 28, 2017, 19:34:32
Vond je? Met dat materiaal had hij in het tweede seizoen gewoon kampioen moeten worden.
we hadden toen de duurste huishouding ooit. Met menzo zelf voorop met tussen de 175 en 185 k

Collingwood

Citaat van: sunderland op maart 28, 2017, 19:39:38
ik ken er ook iemand en die geeft aan dat het vooral aan de spelersgroep ligt en dat ze met te slecht materiaal aan de competitie zijn begonnen.

Klopt, heeft ook zeker beide een rol gespeeld. Maar die slechte spelersgroep (spelers als Kevin Brands bijvoorbeeld) is voor een belangrijk deel door De Koning aangedragen. De betere spelers zoals Bytyqi en Antonia zijn hem door de technisch directeur min of meer door de strot gedrukt.

Citaat van: sunderland op maart 28, 2017, 19:37:17
kulpraat , wat hewwe daar nu aan

Het zegt dat we (ten minste in de ogen van AZ) goed bezig zijn. Daar hebben we wel iets aan, vind ik, al is het niet veel.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op maart 28, 2017, 19:32:47
menzo was toch ook er goed hier 8)
Menzo heeft het redelijk goed gedaan, maar na een jaar was de houdbaarheidsdatum van hem ook voorbij. En vergeet de assistent trainer niet die ook veel voor hem deed.

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op maart 28, 2017, 19:34:07
Bitsje dom vooroordeel niet!
Weest wel dat alle wijze lieden uit ut Oosten komme?

PePe

Wie is het huidige tactische brein Sipke of Arne? Bij vertrek van Arne, vraag ik me nu af, wat hier van over blijft? (Als Sipke volgende seizoen nog voor de groep staat)

speculeter

Zou Sipke weer assistent worden?

Vlampiep

Citaat van: speculeter op maart 28, 2017, 21:26:14
Mijn ideale trainers duo voor het komend seizoen zou het duo Sipke en Sandor zijn, maar dan zal Ype eerst ruimte moeten maken.

Collingwood

Citaat van: PePe op maart 28, 2017, 21:19:01
Wie is het huidige tactische brein Sipke of Arne? Bij vertrek van Arne, vraag ik me nu af, wat hier van over blijft? (Als Sipke volgende seizoen nog voor de groep staat)

Wel een goede vraag, neem aan dat Van den Belt hier ook rekening mee houdt.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op maart 28, 2017, 21:26:14

Dat zou een klap in zijn gezicht zijn denk ik, denl eerder dat hij dan vertrekt.
Area 58

justremco

Citaat van: Yellow Army op maart 28, 2017, 22:00:48
Dat zou een klap in zijn gezicht zijn denk ik, denl eerder dat hij dan vertrekt.

Kan me niet voorstellen dat Sipke het alleen voor het zeggen krijgt, dus vermoed dat ie weinig keus heeft

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op maart 28, 2017, 22:00:48

Prima zijn goed recht.

speculeter

Duo Grim/Hulshof?

Bernardo

Wat is er zo bijzonder aan Grim?