Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Arne Slot

Gestart door michello, mei 01, 2014, 05:44:03

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Daddy T. op mei 01, 2014, 09:38:08
Heeft vd Belt afgelopen jaren wel bewezen dacht ik.

Beste beleid sinds jaren!!  _O_

Destroyer

Ik zeg  :0= Slotje!!

Welkom  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Wederom een verrassing waar niemand op ons onvolprezen forum op gewezen had.

Welkom bij de mooiste kutclub van Nederland Arne Slot. De genetische manipulatie naar geel/blauw gaat nu beginnen :D

Enneh, geen idiote aftrappen meer, capice?

Unknown

Waarom concluderen sommigen nu dat vd belt nu ook wel zal blijven?

Viper

Volgens mij wou Slot een paar jaar geleden als speler ook naar Cambuur.

Welkom!

Whoestemen

Even het Twitteraccount van de beste man bekeken en vond deze open sollicitatie ;)

@arne10slot: Hele jaar al goed voetballen en op 2-2 zo wisselen dat er vier aanvallers in het veld staan. Ja dan verdien je de winst! #Cambuur #camrkc

Heb erg veel vertrouwen in onze technische staf. Ook qua scouting zitten we volgens mij op hoog niveau.  |:)

Cambuur123

Hele aangename verrassing! Hij zal zaterdag wel aanwezig zijn, maaar even welkom heetten.  :0= |:)

zeewolde

Welkom Arne Slot! Had je als speler al graag bij ons gezien. Hoop dat je ons verder vooruit helpt.

Alle randvoorwaarden zijn nu ingevuld, nu de spelersselectie zsm versterken en contracten verlengen!

poelie-lwd

Een opvallende transfer in trainersland. Oud-voetballer Arne Slot, dit seizoen jeugdtrainer bij PEC Zwolle, is na de zomerstop werkzaam bij SC Cambuur. 

Dat melden de Leeuwarders via de officiële kanalen. Slot gaat aan de slag als assistent-trainer van Henk de Jong, die sinds het vertrek van Dwight Lodeweges de leiding heeft in Leeuwarden. Slot tekent voor twee jaar bij de promovendus. Cambuur heeft de technische staf met het aantrekken van Slot rond. Jan Bruin, Sandor van der Heide en keeperstrainer René Grotenhuis zijn de andere assistenten.

Behalve jeugdtrainer was Slot ook scout bij de Zwollenaren. Nadat hij vorig seizoen zijn actieve loopbaan beëindigde, legde PEC Slot direct als jeugdtrainer vast. "Het trainersvak spreekt me al vele jaren aan", zei hij toen. Technisch directeur Gerard Nijkamp was bij die aanstelling lovend over Slot. "Naast een goede trainer is Arne ook het gezicht van PEC Zwolle." Slot speelde in totaal 266 wedstrijden voor de Zwollenaren. Twee keer werd hij kampioen van de Eerste Divisie.

Bron: Voetbalprimeur.

Naast een assistent ook nog scout, wat wil je nog meer!

l8l OLLE!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: Unknown op mei 01, 2014, 10:12:36
vind ik ook een rare conclusie.

dizzhead

Het heeft in elk geval net zoveel onderbouwing als de mensen die riepen dat die vertrekt.

John Hiatt

Cambuur wilde Slot aantal jaren geleden als voetballer halen, maar toen wilde hij bij Zwolle blijven. Verrassende keus, maar wel een goede denk ik.

de Schoot

Voor einde competitie de TS compleet, hebben ze nu mooi de tijd voor de selectie  :thumbsup

Galdiano

Citaat van: Unknown op mei 01, 2014, 10:12:36

Slot en vd Belt zijn twee handen op één buik.
Komen al sinds jaar en dag bij elkaar op de koffie, en vd Belt heeft zelfs tijdens afscheidswedstrijd van Slot gespeeld. Lijkt me niet het moment om eerst je beste vriend te contracteren, en dan te vertrekken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: dizzhead op mei 01, 2014, 11:02:03
Het heeft in elk geval net zoveel onderbouwing als de mensen die riepen dat die vertrekt.

:y _O_ :_schater :_schater