Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.459
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Helemaal mee eens!  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op Gisteren om 23:58:26Wat een gezeik en paniek.
Zet alle clubs eens op een rij en kijk hoeveel ze hebben aangetrokken.
En dan met name de rechter rij clubs. Ik raak echt niet in paniek.
Er staat voor het eind van de transferperiode echt een meer dan prima selectie.  :zweep
Echte elke rechterrij club is haast verder dan ons. Ik ken geen club die zoveel jeugd moet gebruiken om hun team op te vullen. En natuurlijk zijn we nog niet begonnen maar dit zegt wel genoeg

Bankzitter

Jansen

Mulder Baouf Amofa Jetten

vd Pavert Souren Vink

Henstra ?? Hamache

Wel jong maar dit zijn geen JO21 spelers.

Sakas

Ach vorig seizoen om deze tijd waren de meeste ook in paniek. Zou niet eens linker rijtje KKD worden. Volgens mij is dat ook goed gekomen. |:)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op Vandaag om 12:37:14Jansen

vd Pavert Souren Vink

Henstra ?? Hamache

?? = Binder

Derkx R.H.

Citaat van: Sakas op Vandaag om 12:50:52Ach vorig seizoen om deze tijd waren de meeste ook in paniek. Zou niet eens linker rijtje KKD worden. Volgens mij is dat ook goed gekomen. |:)
in de kkd waren we een grote club en maakte het niet uit als we in het begin punten lieten liggen, eredivisie begin je slecht dan is het eindresultaat 9 van de 10x ook slecht.. Maar goed ik heb de hoop op versterkingen komende 2 weken nog niet opgegeven.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op Vandaag om 12:37:14Jansen

vd Pavert Souren Vink

Henstra ?? Hamache

Afwachten of hij er straks nog is, er is een hoop beweging rond hem. Spaanse, Italiaanse, Franse en Duitse clubs hebben interesse en contact gehad met Cambuur.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op Vandaag om 08:43:58Excelsior 8 nieuwe spelers en 8 vertrekkers, zijn er wat mij betreft beter op geworden.
ADO 5 nieuwe spelers, 9 vertrekkers waarvan 2 dragende spelers.
Willem II Finn Stam van Az definitief gehaald en Slory van Feijenoord gehuurd en afscheid genomen van ballast.
Telstar versterkt zich gericht..

Maar deze clubs hebben hun as/kop en een staart voor elkaar, bij ons is alleen de verdediging redelijk op orde, maar ook daar moet nog wat bijkomen.

Ik hoop dat deze week en volgende week 3/4 spelers er bij komen, zodat niet alleen afhankelijk worden van eigen jeugd en dat in augustus de rest van de versterkingen volgen.
sommigen hier kunnen het maar mooi positief schetsen. Ben het met Derkx eens. Wij schetsen het misschien weer negatief maar we zijn bang voor de eerste 10 wedstrijden. Je weet  als het dan niet goed is het ook niet meer goed komt.