Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 427
  • Latest: DDM
Stats
  • Totaal berichten: 407.324
  • Totaal topics: 1.965
  • Online today: 535
  • Online ever: 7.215 (juli 23, 2026, 08:44:12)
Gebruikers Online

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Lore op juli 21, 2026, 23:04:42Tsjah, het is ook lastig. Ik hou mij vast aan dat de mannen eerder goed werk hebben geleverd
zo sta ik er ook wel in maar nu gokken ze in mijn ogen te veel

Lore

Citaat van: sunderland op juli 22, 2026, 11:53:20zo sta ik er ook wel in maar nu gokken ze in mijn ogen te veel

Ik heb moeite om het echt in te schatten. Natuurlijk voelt het niet comfortabel dat wij zo dicht bij de start nog met een heel jong team staan. Ik hoop gewoon dit forum te openen en te lezen dat er wat echte versterkingen bij zijn gekomen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 22, 2026, 10:31:02Jezus ik klik serieus op de link om de trainingstijden te vinden....  :_spank  :_schater  :_schater
:_schater  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

CambuurArnhem

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 22, 2026, 10:31:02Jezus ik klik serieus op de link om de trainingstijden te vinden....  :_spank  :_schater  :_schater

Gelukkig was ik niet de enige dus  :_schater

Lore

Citaat van: CambuurArnhem op juli 22, 2026, 22:37:50Gelukkig was ik niet de enige dus  :_schater

Gelukkig ik dus ook niet  :_schater  :_schater  :_schater

Derkx R.H.

SC Cambuur - Volos NFC over 5 dagen, ben benieuwd hoeveel mensen een wedstrijd van Cambuur O21 willen bezoeken tegen betaling...
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

zeewolde

Vanmiddag ook weer om 15.30?

En zoals gewoonlijk bij sv Wissel in Epe?

Andy King

https://nos.nl/artikel/2624060-gespierde-armen-krachtige-taal-van-persie-en-steijn-beloven-heel-veel-goals
Interview met van Bronckhorst. Opmerking van de verslaggever: Feyenoord eenvoudige competietiestart tegen vier clubs (waaronder Cambuur): "Feyenoord gewoon koploper..."

michello

Citaat van: zeewolde op juli 23, 2026, 11:41:34Vanmiddag ook weer om 15.30?

En zoals gewoonlijk bij sv Wissel in Epe?

Als het goed is wel!

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op juli 23, 2026, 10:51:30SC Cambuur - Volos NFC over 5 dagen, ben benieuwd hoeveel mensen een wedstrijd van Cambuur O21 willen bezoeken tegen betaling...

Wat ben jij verschrikkelijk negatief. Dan ga je toch niet?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Wie van O21 zie je in deze opstelling?:

Janssen

Mulder Baouf Amofa Jetten
vd Pavert Souren Apkakou
Henstra Vink Hamache

Om je te helpen, dit is de selectie van O21 voor komend seizoen:
https://cambuur.nl/jeugdopleiding/o21/

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2026, 12:37:50Wie van O21 zie je in deze opstelling:

Janssen

Mulder Baouf Amofa Jetten
vd Pavert Souren Apkakou
Henstra Vink Hamache

Om je te helpen, dit is de selectie van O21 voor komend seizoen:
https://cambuur.nl/jeugdopleiding/o21/
Heb je de reserve bank ook? En is iedereen die je noemt dan fit? En om je te helpen, ik ben Cambuursite niet nodig om te weten wie van O19/21 zijn ;)

Wat ik zeg of afvraag is niet negatief maar realisme (Oh shit doe ik nu echt een Nijp-je) :_schater
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Bankzitter

Ik vind dat je jonge spelers te kort noemt door ze O21 spelers te noemen.

Er is echt een trend in het voetbal dat je beter een kwalitatief goede speler van 20 kan hebben dan middelmaat van 24/25.
Mogelijk omdat er al veel gerichter wordt opgeleid, maar jonge spelers zijn professioneel en fysiek niet meer veel minder.

We zijn het er allemaal wel over eens dat er snel nog 2 spelers voor de basis bij moeten (spits en middenveld) en dat de bank niet goed genoeg is. Dat weten ze intern ook heus wel.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2026, 13:11:14Ik vind dat je jonge spelers te kort noemt door ze O21 spelers te noemen.

Er is echt een trend in het voetbal dat je beter een kwalitatief goede speler van 20 kan hebben dan middelmaat van 24/25.
Mogelijk omdat er al veel gerichter wordt opgeleid, maar jonge spelers zijn professioneel en fysiek niet meer veel minder.

We zijn het er allemaal wel over eens dat er snel nog 2 spelers voor de basis bij moeten (spits en middenveld) en dat de bank niet goed genoeg is. Dat weten ze intern ook heus wel.
Het is wat het is, sommige selectie spelers van O21 hebben daar nog niet eens gespeeld...dus die moet je niet "opblazen"... Maar 2 spelers is toch veel te weinig, 2 spitsen, een rechtsbuiten, een rechtsback, een linker centrale verdediger en meerdere aanvallende middenvelders met loopvermogen.

Bankzitter

Uiteindelijk wel ,maar als je met Mulder en Henstra moet starten in de competitie dan weten die prima hoe we spelen.

Moeten we voor 1 september daar beteren hebben staan? Ja , natuurlijk. Maar e zullen (net als andere clubs) tot einde transferperiode niet compleet zijn en wat moeten improviseren.