Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op augustus 17, 2014, 11:43:37
Durfde ten opzichte van de wedstrijd tegen Twente al meer en meer in te schuiven en op het middenveld te voetballen.

Klopt maar wel met opvallend veel en gevaarlijk balverlies. Maar eerlijk is eerlijk, dat had vooral van der Laan ook regelmatig. Mooi dat hij nu gaat durven, nu nog wat doortastender.
Henk, held, bedankt

CambuurAmersfoort

heb wel vertrouwen in hem! vind m verdedigend heel aardig staan. opbouwend kan ie nog veel winnen maar ik zie er zeker wel potentie in! vind onze verdediging niet echt t zorgenkindje, vond gister vooral t middenveld worden overlopen in de tweede helft

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 17, 2014, 11:48:42
Juist. Dus, als je deze speler minder vind dan z'n voorganger ben je een fossiel. Heb je inhoudelijk nog een inbreng of blijft het hier bij? :O
Ik heb het over jou als fossiel Len. Ik kraak onze huidige spelers niet af, ben hooguit kritisch. Termen als fossiel etc. zijn dan ook niet voor hen bedoeld, of de speler in kwestie moet de 40 zijn gepasseerd :grolsch

Casuals-lwd

Verdedigend aardig, voetballend een drama. Hopelijk komt het nog

Sakas

Wat een azijn zeikers weer. Prima pot gespeeld en vorige week ook al! twee gelijke spelen tegen vitesse en twente dat is toch een prima prestatie ook van onze verdediging?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

John Hiatt

Eerste taak van een verdediger is het tegenhouden van de tegenstander. Dat doet hij tot nu toe keurig. Met wat vertrouwen komt de rest wel.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2014, 17:54:35
Eerste taak van een verdediger is het tegenhouden van de tegenstander. Dat doet hij tot nu toe keurig. Met wat vertrouwen komt de rest wel.

Zo zie ik het ook. Paar missers in Arnhem maar was t.o.v. Twente thuis een stuk beter. Moet af en toe met wat meer power de duels ingaan, maar heb wel vertrouwen in deze jongen.

YellowBlue

Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2014, 17:54:35

Ben ik op zich met je eens, echter hij heeft veel balverlies als hij inschuift. Laat Bijker dan maar inschuiven.

grijskijker

Citaat van: YellowBlue op augustus 18, 2014, 10:24:50
Ben ik op zich met je eens, echter hij heeft veel balverlies als hij inschuift. Laat Bijker dan maar inschuiven.
Dat is dan makkelijk verdedigen, en dat veel balverlies valt imo wel wat mee.. Omdat hij nieuw is wordt zijn spel onder vergrootglas gelegd en dingen groter gemaakt als ze zijn..

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op augustus 18, 2014, 10:54:36
Dat is dan makkelijk verdedigen, en dat veel balverlies valt imo wel wat mee.. Omdat hij nieuw is wordt zijn spel onder vergrootglas gelegd en dingen groter gemaakt als ze zijn..
Plus... Een flink aantal forumgangers zijn van meet af aan al niet al te positief over hem. Dan wordt er snel meegeblaat ;)
Eerlijk, echt goed vind ik hem nog niet.. Maar over een wedstrijd of 5 weer even kijken, het is allemaal nog even wennen.

Tanjajeah

Ik vind dat je ook naar de verdediging in het geheel moet kijken als het om het beoordelen van Reijnen gaat en dan moet iedereen toch concluderen dat het best redelijk gaat tot nu toe. De feiten zijn dat je 3 tegengoals hebt uit 2 wedstrijden tegen 2 teams uit de top-6 van vorig jaar. Niet verkeerd; helemaal als je je bedenkt dat er ook nog 1 penalty bij zat en dat beide veldgoals voortkwamen uit van richting veranderde schoten. En vergeet niet dat Reijnen samenspeelt in het centrum met Bijker, die daar op dit niveau nog nooit had gestaan. Dat Bijker daar goed functioneert is ook een verdienste van Reijnen.

okkele

Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2014, 11:11:11
Ik vind dat je ook naar de verdediging in het geheel moet kijken als het om het beoordelen van Reijnen gaat en dan moet iedereen toch concluderen dat het best redelijk gaat tot nu toe. De feiten zijn dat je 3 tegengoals hebt uit 2 wedstrijden tegen 2 teams uit de top-6 van vorig jaar. Niet verkeerd; helemaal als je je bedenkt dat er ook nog 1 penalty bij zat en dat beide veldgoals voortkwamen uit van richting veranderde schoten. En vergeet niet dat Reijnen samenspeelt in het centrum met Bijker, die daar op dit niveau nog nooit had gestaan. Dat Bijker daar goed functioneert is ook een verdienste van Reijnen.
geinige post-tijd.
ik had het 11 november nog s gedaan.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2014, 11:00:59
Plus... Een flink aantal forumgangers zijn van meet af aan al niet al te positief over hem. Dan wordt er snel meegeblaat ;)
Eerlijk, echt goed vind ik hem nog niet.. Maar over een wedstrijd of 5 weer even kijken, het is allemaal nog even wennen.

Heel indrukwekkend speelt hij nog niet, maar zo dramatisch als sommigen het hier willen doen voorkomen is het ook (bij lange na) niet.
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2014, 11:00:59

Daar was één van en moet tegen dat hij het prima doet tot dusver.

DayDreamer

Ik ben nog steeds niet overtuigd, en dat sommigen zeggen dat hij nu beter speelde dan tegen Twente  :X

Hij zat er weer een paar x ongelofelijk naast. Maar laat me uiteraard positief verrassen de komende wedstrijden.