Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Thieske

Reijnen heeft tot nu toe echt elke wedstrijd een voldoende gehaald. Gisteren ook de beste aan onze kant, vind ik.

Lore

Citaat van: Thieske op februari 05, 2015, 14:33:34
Reijnen heeft tot nu toe echt elke wedstrijd een voldoende gehaald. Gisteren ook de beste aan onze kant, vind ik.

Hmmm, ik vond hem gisteren wel wat minder dan normaal. Maar hij blijft idd wel een van de beteren

Vedetski

Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 14:34:15
Hmmm, ik vond hem gisteren wel wat minder dan normaal. Maar hij blijft idd wel een van de beteren

Samen met McIntosch vormt Reijnen een sterk hart van de verdediging. Snap het inbrengen van Bijker als linker centrale verdediger dan ook niet  :?
De backs blijven een zwaktepunt

ruubmac

Reijnen is degene die rust brengt in de verdediging, kan je van de rest niet zeggen. Vind Mac-Intosch ook terugvallen. Maar heel Cambuur heeft daar op het moment wat last van. Komt wel weer goed!

DayDreamer

Ben heel benieuwd hoe het gaat tegen Feyenoord, zonder Reijnen.  :|

sunderland

Citaat van: Vedetski op februari 05, 2015, 14:40:07
Samen met McIntosch vormt Reijnen een sterk hart van de verdediging. Snap het inbrengen van Bijker als linker centrale verdediger dan ook niet  :?
De backs blijven een zwaktepunt
nee he .De opbouw let je daar ook op ,de tegenstander wel .Mc Intosch komt vaak slecht uit met zijn verkeerde been

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op februari 05, 2015, 20:33:08
nee he .De opbouw let je daar ook op ,de tegenstander wel .Mc Intosch komt vaak slecht uit met zijn verkeerde been

Precies. Dat is ook de achilleshiel achterin. Een rechtspoot links in het centrum geeft gewoon problemen, helemaal als we achterin onder druk worden gezet. Daarom bracht Henk Bijker in de 2e helft. Dat hij dan weer als een krant invalt laten we maar even buiten beschouwing.

Overigens zag je na 5 min tegen Vitesse al dat we achterin niet onder de druk van Vitesse uit konden komen. We misten een extra aanspeelpunt op het middenveld die in de bal kwam. Ik had Barto er na 15 min uitgehaald en Bakker gebracht om aan voetballen toe te komen. Gemiste kans wat mij betreft.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2015, 06:08:47
Precies. Dat is ook de achilleshiel achterin. Een rechtspoot links in het centrum geeft gewoon problemen, helemaal als we achterin onder druk worden gezet. Daarom bracht Henk Bijker in de 2e helft. Dat hij dan weer als een krant invalt laten we maar even buiten beschouwing.

Overigens zag je na 5 min tegen Vitesse al dat we achterin niet onder de druk van Vitesse uit konden komen. We misten een extra aanspeelpunt op het middenveld die in de bal kwam. Ik had Barto er na 15 min uitgehaald en Bakker gebracht om aan voetballen toe te komen. Gemiste kans wat mij betreft.

Dat we niet onder de druk van Vitesse uitkwamen lijkt me meer het probleem van ons middenveld. Barto had daar nooit mogen staan. Bakker/vd Streek horen op het middenveld. Bytyqi lekker in laten vallen. Vitesse had vrij spel op ons middenveld, totaal geen tegengas van ons. Daardoor drukten ze ook zo door de verdediging. Plus dat onze voorhoede maar op 50% speelde is een verlies een feit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Midden was idd veel te licht. Daar verloren we de wedstrijd al

En altijd dat gezeik maar op Bijker Pereira etc.. we spelen nou eenmaal aardig risicovol en wanneer onze spelers voorin nou eens wat meer rendement hadden dan had je dit praat een stuk minder. Maar we komen elke wedstrijd op achterstand omdat we de eerste kans(en) niet maken.

speculeter

Klasse Reijnen! Professioneel je gele kaart gepakt en er daardoor mei bij in de derby :_schater

wiekie1969

Als een ouwe krant de laatste weken, laat constant zijn man lopen waardoor er tegendoelpunten ontstaan.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2015, 06:08:47

Het voetbal van cambuur is heel simpel te ontregelen. Druk zetten op de driehoek Reijnen, Mc intosh en Makrini. McIntosh levert 9 vd 10 ballen in en Makrini en Reijnen spelen 9 vd 10 keer de bal terug naar Nienhuis.

Sakas

LEEUWARDEN – Zondag staat dé Derby weer op het programma.
Etiënne Reijnen veroverde met zijn gelijkmaker in Heerenveen de harten van vele Cambuursupporters. De manier waarop de centrale verdediger de 2-2 vierde spreekt bij velen nog altijd tot de verbeelding.
Sinds de winterstop heeft Cambuur alleen op bezoek bij Den Haag een puntje weten te pakken. Daar gaat volgens Reijnen snel verandering in komen.
,,Naast het feit dat we goede tegenstanders hadden zat het ons bovendien vaak niet mee. Dat neemt echter niet weg dat het beter had gekund. Je kunt altijd een mindere fase doormaken en ik denk dat we die gehad hebben. Het is nu tijd voor een goede serie. Juist in de Derby gaan we de draad weer oppakken. Dat wordt een mooie dag!"
Derbyweekend levert drie hoogtepunten op
,,Het begint al met een hoogtepunt op zaterdag. Bij de vorige Derby waren er 4.500 supporters bij de laatste training. Bizar gewoon! Nog nooit van mijn leven zoiets meegemaakt. Dat zweept ons als team onvoorstelbaar op. Ik zou dat willen vergelijken met de ambiance bij Galatasaray – Fenerbahce, verder komt daar niets in de buurt. Het sloeg gewoon alles. Ik weet zeker dat er nu meer dan 5.000 zullen komen. De Derby zelf is met geen enkel ander competitieduel te vergelijken. Het is zaak om juist vanwege de drukte en gekte rondom maar ook in het veld bij het tactische plan te blijven. We hebben dáár laten zien dat we dat konden na een 2-0 achterstand. De steun van de supporters heeft ons toen geholpen en ook nu krijgen we daarom een enorme boost van energie. De wedstrijd zelf gaat het tweede hoogtepunt van het weekend worden en het feest daarna het derde."
Een rotzorg
,,Natuurlijk wil ik graag zelf weer scoren. Ik vond het verschrikkelijk om tegen Feyenoord (vanwege vijfde geel tegen Vitesse, red.) op de tribune te moeten zitten. Aan mijn motivatie zal het nooit liggen maar ik loop zeker nu behoorlijk over van energie en daarom kan ik – en zal ik – zondag nog dieper gaan. Ik moet eerlijk bekennen dat het me uiteindelijk een rotzorg zal zijn wie zich na dit weekend 'de held van de Derby' mag noemen. Ik ben er van overtuigd dat dat net als in oktober niet een speler van hen zal zijn. Dat gaat zeker weer een van ons worden en misschien wel meerdere!"
Foto's: Dijksfotografie / www.dijksfotografie.com
Tekst: Henk Albers / twitter @henkalbers1970
- See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/45065/reijnen-beleving-bij-supporters-cambuur-bizar/#sthash.SsNvURpw.dpuf
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Delamere

De absolute uitblinker vanmiddag. Wat een heerser. Rust, techniek, overzicht, strijdlust. Wat knap dat Cambuur deze speler als opvolger van Leeuwin heeft gehaald. Leeuwin was al geweldig, Reijnen blijkt nog beter te zijn.

Eewal