Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Collingwood op juli 29, 2015, 12:40:41
Hopelijk is Groningen standvastig! Maar dit kan ook een tactiek zijn om de prijs op te drijven (waardoor Feyenoord misschien afhaakt, dus ook niet zo slecht).

Hopelijk zijn wij ook eens standvastig!

Hasses

Nijland; 'Vertrek Botteghin is geen optie'

NRG

Citaat van: Hasses op juli 29, 2015, 13:07:34
Nijland; 'Vertrek Botteghin is geen optie'

Dat soort uitspraken zegt niet zoveel..

Stiens

Zal er wel op uit draaien dat Botteghin uiteindelijk voor de juiste prijs naar Feyenoord vertrekt en Groningen inderdaad aanklopt voor Reijnen waardoor wij opzoek moeten naar een alternatief. Woorden van Nijland zeggen me niets. Als het gewenste bod op tafel komt vertrekt Botteghin gewoon.

Als alternatief voor Reijnen is Sander Fischer dan misschien een goede optie? Heeft wel onlangs zijn contract verlengd bij Excelsior tot medio 2016.

speculeter

Pffffff.....Hoop toch echt dat dit een storm in een glas water is.

Sakin

Citaat van: Stiens op juli 29, 2015, 13:35:09
Zal er wel op uit draaien dat Botteghin uiteindelijk voor de juiste prijs naar Feyenoord vertrekt en Groningen inderdaad aanklopt voor Reijnen waardoor wij opzoek moeten naar een alternatief. Woorden van Nijland zeggen me niets. Als het gewenste bod op tafel komt vertrekt Botteghin gewoon.

Als alternatief voor Reijnen is Sander Fischer dan misschien een goede optie? Heeft wel onlangs zijn contract verlengd bij Excelsior tot medio 2016.

Je hebt het over het juiste bod voor Botteghin... Maar wat denk je... Dat Cambuur Reijnen voor een appel en een ei laat gaan. Cambuur kan heus nu ook weleens de touwtjes aantrekken.

Sakin

Citaat van: Cor op juli 29, 2015, 12:52:21
Hopelijk zijn wij ook eens standvastig!

Precies Cor!!!!

poelie-lwd

Als FCG grof geld gaat bieden voor een speler met een 1 jarig contract heeft de club niet zoveel te willen. Wij zijn niet in de positie om dikke bedragen af te slaan met het risico dat de speler in juni gratis de deur uitloopt. Denk dat we ons alvast beter kunnen verdiepen in een alternatief voor Reijnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sakin

Citaat van: poelie-lwd op juli 29, 2015, 14:05:07
Als FCG grof geld gaat bieden voor een speler met een 1 jarig contract heeft de club niet zoveel te willen. Wij zijn niet in de positie om dikke bedragen af te slaan met het risico dat de speler in juni gratis de deur uitloopt. Denk dat we ons alvast beter kunnen verdiepen in een alternatief voor Reijnen.

Als we altijd zo blijven denken... Wordt het nooit wat. Leeuwin is zelfs al aanvoerder bij Utregt. Wij kunnen heus wel de prijs hoger gooien. We hebben ons al 2 jaar laten zien op dit niveau.

poelie-lwd

Citaat van: Sakin op juli 29, 2015, 14:07:28
Als we altijd zo blijven denken... Wordt het nooit wat. Leeuwin is zelfs al aanvoerder bij Utregt. Wij kunnen heus wel de prijs hoger gooien. We hebben ons al 2 jaar laten zien op dit niveau.

Beter lezen. Ik schrijf toch GROF geld en DIKKE bedragen.

ruubmac

Feyenoord heeft interesse in een speler van Groningen, en hier breekt 'paniek' uit :?
:0= Laten we eerst maar eens zien of ze daadwerkelijk Reijnen willen hebben, mocht Botteghin daadwerkelijk richting Rotterdam vertrekken.
Misschien willen ze vd Hoorn van Ajax wel..

Sonnema

Citaat van: poelie-lwd op juli 29, 2015, 14:05:07

Zal wel een transfersom in zijn contract hebben staan dat hij voor 250-500 weg mag.

moodygrunn

Citaat van: Hasses op juli 29, 2015, 13:07:34
Nijland; 'Vertrek Botteghin is (g)een optie'

Natuurlijk is een vertrek van Botteghin een optie, hij heeft nog 1 jaar contract. Nijland moet ook op de centjes passen.
goed bod-> vertrek Botteghin
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:43:54
Natuurlijk is een vertrek van Botteghin een optie, hij heeft nog 1 jaar contract. Nijland moet ook op de centjes passen.
goed bod-> vertrek Botteghin

goed bod-> vertrek Reijnen. Zo werkt het nu eenmaal.

Vriends van GAE halen als Reijnen vertrekt.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op juli 29, 2015, 14:45:17
goed bod-> vertrek Reijnen. Zo werkt het nu eenmaal.

Vriends van GAE halen als Reijnen vertrekt.

Ik geloof idd dat iedereen hier wel inziet dat bij een bod van 6 nullen Reijnen gewoon vertrekt.

Vriends is idd een aardige optie, maar die vind ik voetballend niet zo sterk.
In Henk en Sandor we trust