Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 14, 2015, 08:59:44
Je had in ieder geval (weer) gelijk. Maar de volgende keer een beetje normaal brengen, dan word je niet weer uitgekotst.

Eens:)

ruubmac

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2015, 09:05:04
Het was zo mooi geweest als Reijnen had gezegd:"Groningen, jullie zijn te laat. Ik heb  ook een verantwoordelijkheid naar Cambuur en mijn medespelers bij Cambuur. Ik kan ze niet in de steek laten, net nu de competitie begonnen is. Daarmee zou ik Cambuur, de TS en de spelers met een groot probleem opzadelen. Terwijl Cambuur nota bene de club is die mij een 2e kans gegeven heeft."

Helaas zit de moderne wereld zo niet elkaar.

Len Cantello

Citaat van: ruubmac op augustus 14, 2015, 09:13:44
Helaas zit de moderne wereld zo niet elkaar.
Ach ja. Spelers hebben schijt aan de clubs en supporters. Dat is altijd al zo geweest.

Slotje  :rodekaart
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

Lekker bankzitten samen met vd laan. Groningen nu ook nog ene larsen binnengehaald.

drg

Ach, dan voorlopig maar Peersman en Heerings/Mac in het midden. Dit jaar gewoon meer scoren dan de tegenstander  :thumbsup

Timmie

Er is iemand die een slotje hierop wil heb ik het idee...

Lore

Citaat van: Eewal op augustus 14, 2015, 07:53:53
Ard de Graaf is er ziek van dat Reijnen weg is. Kent hij het voetbal wereldje niet of zo? Cambuur moet gaan kappen met clausules in contracten. Ik vind Vegt goed bezig met de langere contracten van drie of zelfs vier jaar...

Cambuur kan niet kappen met die clausules, want dan komen dit soort spelers niet meer. VOlgens mij zou het wel ijs zijn om te proberen, nu wij ons een beetje hebben laten zien in de eredivisie, om de transfersommen wat te verhogen.

Bernardo

Lore

Citaat van: Voorstopper op augustus 14, 2015, 08:26:36
Volgens transfermarket is Reijnen 560k pond (circa 780k euro) waard
http://www.transfermarkt.co.uk/etienne-reijnen/profil/spieler/56611

Bart Vriends is 385k pond (Circa 540k euro) waard
http://www.transfermarkt.co.uk/bart-vriends/profil/spieler/129991

Als ze reijnen daarvoor verkocht hebben doen ze goede zaken, maar de waarheid zal wel wat lager liggen omdat Reijnen zich waarschijnlijk sportief en financieel kan verbeteren.
Dat zal dan ook voor Vriends zo gaan.

Maar dit soort getallen zijn toch niet serieus te nemen?

grijskijker

Citaat van: Lore op augustus 14, 2015, 09:44:08
Maar dit soort getallen zijn toch niet serieus te nemen?
Die site krijgt de info van zaakwaarnemers,spelers en clubs....

Lore

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:48:13

Echt? Okay, dat is nieuw voor mij. Maar ik kan niet voorstellen dat Vriends in de JL nog steeds zo duur is!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 09:48:13

En toch is het natte vinger werk. Leuk dat Reijnen een "waarde" heeft van 7 ton, maar als ie een clausule heeft van 4 dan zegt die waarde mij ook niet zoveel....

grijskijker

Citaat van: Lore op augustus 14, 2015, 09:50:38
Echt? Okay, dat is nieuw voor mij. Maar ik kan niet voorstellen dat Vriends in de JL nog steeds zo duur is!
Misschien lopen ze iets achter met de administratie? Maar Vriends zal ook niet direct heel veel in waarde zakken lijkt me..

grijskijker

Citaat van: justremco op augustus 14, 2015, 09:55:24
En toch is het natte vinger werk. Leuk dat Reijnen een "waarde" heeft van 7 ton, maar als ie een clausule heeft van 4 dan zegt die waarde mij ook niet zoveel....
Zou het niet kloppen dan zal een speler of zaakwaarnemer wel ingrijpen lijkt me...

dit is mien club

NOS Sport ‏@NOSsport  6 min.6 minuten geleden
Etienne Reijnen leek bij Groningen de opvolger te worden van Botteghin, maar de club heeft nog een verdediger gekocht http://nos.nl/l/2051924
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it