Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 17:53:04
Jezus :_schater :_schater :_schater hoe onnozel kan je zijn :_schater
Ieder z'n mening. We lachen jou ook niet uit met je semi-intellectueel gewauwel over voetbal.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 16:38:56
Blijkbaar niet. Men heeft niet door waarom Nijland zo handelt.. Ben ook de minste niet, leg dat gewoon even keurig uit:)

Wat jij hier doet is me een raadsel. Bijzonder dat je vakantie voorbij is op het moment dat je weer een "nieuwtje" over FCG kunt melden. Verder zou je eens moeten begrijpen dat een echte supporter bij dit soort zaken de emotie voor de ratio laat gaan. Verder zal het mij jeuken wat jij vindt of doet, maar dat een aantal mensen je hier schijt irritant vindt begrijp ik. Maar kom het anders zondag even uitleggen in de CB of na de wedstrijd in het Hertje. Wordt vast op prijs gesteld  :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: drg op augustus 13, 2015, 17:53:39
Kunnen we niet invoeren dat er voortaan niemand meer de deur uit mag lopen als het seizoen begonnen is?  :zucht
Ben er zeker voorstander van om de transferwindow gewoon op 1 augustus te sluiten. Eventueel spelers huren zou dan nog tot 1 september kunnen.

NRG

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 17:55:40
Ben er zeker voorstander van om de transferwindow gewoon op 1 augustus te sluiten. Eventueel spelers huren zou dan nog tot 1 september kunnen.

Dan ben je gelijk van dit hele circus af.

grijskijker

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 17:55:10
Ieder z'n mening. We lachen jou ook niet uit met je semi-intellectueel gewauwel over voetbal.
Hieruit blijkt dat jij het met hem eens bent?

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 17:54:45
Op basis van 2 wedstrijden dit geen stap vooruit noemen :_schater
Vorig seizoen voorrondes EL en bekerwinst. Dit seizoen directe plaatsing EL.

En wat hebben wij gewonnen?

Maar je kan niet zeggen dat ze daar hun scouting echt op orde hebben. Voor de winterstop was het mooi kut daar, het was dat wij Rusnak niet konden betalen. Puur vanuit mijn emotie ben ik schijtziek van die varkensboeren die hier alles komen ophalen, niet alleen bij Cambuur maar ook bij Aris. En dan hun eeuwige gejank bij verlies over de scheids. On topic. Ik hoop dat Reijnen hier zondag nog meespeelt en ik hoop dat we niks met vd Laan in de deal gaan doen

Cor

Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 17:59:29
Hieruit blijkt dat jij het met hem eens bent?

Volgens mij geeft Len aan dat je wel met iets meer respect op een ander mag reageren.

PePe

Het gaat hier om veel geld, iedereen zou dan gaan. (helaas)

grijskijker

Citaat van: Cor op augustus 13, 2015, 18:00:19
Maar je kan niet zeggen dat ze daar hun scouting echt op orde hebben. Voor de winterstop was het mooi kut daar, het was dat wij Rusnak niet konden betalen. Puur vanuit mijn emotie ben ik schijtziek van die varkensboeren die hier alles komen ophalen, niet alleen bij Cambuur maar ook bij Aris. En dan hun eeuwige gejank bij verlies over de scheids. On topic. Ik hoop dat Reijnen hier zondag nog meespeelt en ik hoop dat we niks met vd Laan in de deal gaan doen
Ze verdienen daar anders elk jaar behoorlijk wat aan de spelers die vertrekken..

Cor

Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 18:02:08
Ze verdienen daar anders elk jaar behoorlijk wat aan de spelers die vertrekken..

Wij ook, wij maken 100% winst op Reijnen en vd Laan

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 13, 2015, 18:00:19
Oh dat zeker, ik ben ook schijtziek van die varkenspijpers die met hun sleepnetten alles weghalen en spierinkjes zoals Janzen teruggooien. Aris volg ik wat minder, dus daar ligt de emotie veel minder diep voor mij.

Puur uit emotie hoop ik dat Reijnen nee zegt, uit de ratio weet ik wel dat hij voor zijn kans gaat. Sportief en financieel gewoon ook een stap vooruit.

Scouting op orde? Nee. Wel een goed oog voor buitenkansjes. 2,5 miljoen beuren voor een houthakker en voor (schatting) 10% daarvan een voetballer terughalen.

grijskijker

Citaat van: Cor op augustus 13, 2015, 18:01:07
Volgens mij geeft Len aan dat je wel met iets meer respect op een ander mag reageren.
Aha, zo dus, was dit zo erg dan? Vind het persoonlijk wel meevallen, maar goed als ik TopperM beledigd heb bied ik mijn wel gemeende excuus aan.. Maar wat vind jij van zijn  opmerking Cor?

grijskijker

Citaat van: Cor op augustus 13, 2015, 18:03:14
Wij ook, wij maken 100% winst op Reijnen en vd Laan
Jammer genoeg gaat het bij ons om tonnen en bij hun om miljoenen...

Geelblauwstiens

:_schater
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 17:55:10

zeewolde

Reijnen al verkocht?
Wil Reijnen zelf naar Groningen?
Al een officiele reactie van cambuur?

Wat een drukte om niks tot nu toe