Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Achteraf makkelijk om te zeggen, maar tegen Zwolle leek het alsof hij al met zijn hoofd in Groningen zat. Heel warrig in de duels.

Montana

wiekie1969

854 keer zeggen dat ie van niks weet, wat een clown.

Bedankt en succes bij de huichelaarsclub.

Zal je goal tegen dkv van vorig seizoen nooit meer vergeten ;(

Whoestemen

Etienne bedankt kerel!  _O_ |:)

speculeter

Bedankt reijnen.
Goal bij dkv blijft nog lang op mijn netvlies! !

sunderland

De Gast

Otigba? Er moet echt wel wat beters komen dan dat.

PePe

RotterdamLeeuwarden

Zo, dit had ik niet verwacht. Verrekte jammer.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

vialli

Na disse weer un frisse en veel succes bij dat ontevreden stelletje in grunningen

Gasgeve

Geweldige speler voor ons afgelopen seizoen, maar hoe hij zich bij Olle liet uitkappen op de achterlijn verraadde niet de volle 100 procent concentratie.

Sakin

Bij de tweede goal was het ook Reijnen die zijn tegenstander tegen Kai duwde. Vond ik persoonlijk een heel raar moment.

Voorstopper

Ik weet natuurlijk niet hoeveel we voor Reijnen ontvangen, maar hij is wel al 28, dus als je hem nu nog voor een leuk bedrag kunt verkopen (zal wel ergens in de buurt van de 5 ton liggen denk ik. Dan doe je het toch niet verkeerd. Uiteraard jammer dat hij weg gaat. Ik was wel gecharmeerd van hem en een sterke speler in het team. Mara wat zou jij doen als je 3x zoveel kon gaan verdienen en dan ook nog eens Europees voetbal mocht spelen en je bent al 28???? Ik wist het wel.

We kunen de transfersom mooi in een nieuwe jonge verdediger (van 24  :D ) steken en deze mooi na 2 jaar weer doorverkopen. Zo is het en zo zal het ook wel altijd zijn bij een club als Cambuur. Trouwens de hele eredivisie heeft last van de vele centjes die de competities om ons heen uit kunnen geven.

Cambuur kennende hebben ze al een lijstje met namen want volgens mij was dit al lang bekend en heeft de TC hier al op geanticipeerd.