Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - FC Twente [09-08-'14]

Gestart door Len Cantello, juni 29, 2014, 11:36:21

Vorige topic - Volgende topic

SC Cambuur - FC Twente Man Of The Match

Leonard Nienhuis
2 (2.9%)
Marlon Pereira
1 (1.5%)
Etiënne Reijnen
1 (1.5%)
Lucas Bijker
12 (17.6%)
Wout Droste
0 (0%)
Mohamed El Makrini
7 (10.3%)
Erik Bakker
10 (14.7%)
Albert Rusnák
29 (42.6%)
Dejan Meleg
1 (1.5%)
Michiel Hemmen
4 (5.9%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.5%)
Bob Schepers
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 64

Stemmen gesloten: augustus 16, 2014, 22:25:11

michello

Ik dacht al dat ik dronken was gister, kon nergens het reageren knopje vinden :_schater

Uitstekende eerste helft gezien met vooral in de beginfase goed combinatievoetbal.  Jammer dat de we vleugellam waren en snelheid misten voorin want anders hadden we voor nog meer gevaar kunnen zorgen.  Tweede helft werden we toch wel aardig teruggedrukt door de komst van Mokotjo. Dat de wissel nu niet goed uitpakte is achteraf makkelijk praten natuurlijk, maar had wel het idee dat Hemmen er doorheen zat. Maar goed Henk had ook gewoon Barto voor Hemmen kunnen wisselen.
Al met al tevreden met punt en op naar Arnhem volgende week, met wellicht nog en versterking erbij?  |:)

Sander Scc

Mooie eerste helft! Alleen na de wissels werd t gauw minder en voelde je de 1-1 gewoon aankomen. Een punt tegen twente is prima maar toch..

Verdediging, indd positief verrast! Bijker vond ik sterk spelen, alleen jammer van dat pootje.. Reijnen deed t prima maar soms nog wat onzeker in de opbouw.

Rusnak, gaan we nog veel plezier aan beleven. Met sien mooie papagaai kuif  :devil
En uiteraard een heerlijk sfeertje!!

Mooie voetbal avond!

l8l Always look on the Dwight side of life  l8l     1-2  :_schater

poelie-lwd

Overall een verdiend punt. Had wellicht meer ingezeten.

Centrale duo viel mij niet tegen mbt het verdedigende gedeelte. Opbouwend is het echter zeer pover. Durven beide zelden of niet de middenvelders in te spelen. Of ze speelden terug, of ze hengsten de bal naar voren. Denk dat onze middenvelders vandaag last van een stijve nek hebben. Droste, tja, of hij is volledig uit vorm, of hij is met zijn gedachten bij een transfer. Makrini weer ouderwets 'aanwezig' wat een beest is dat toch. Moeten we absoluut behouden. Bakker ook sterk en zeer nuttig. Rusnak is een klasbak maar wordt nog veel te weinig gevonden. Inspelen die man en hij doet er wat goeds mee. Meleg zeer matig, is een alles of niets voetballer. Of een 4 of een 9 zogezegd. Hemmen was weer als vanouds, bal aan een touwtje en beresterk. Echter, regelmatig te weinig aansluiting. Ogbeche hard gewerkt, paar keer ongelukkig. Zijn momenten komen nog wel.

Wissel Hemmen/Dijkstra valt wat van te zeggen maar als die bal van Mokthar niet wordt aangeraakt pakt Nienhuus hem klem en loop je met 3 pnt van het veld. Niet te dramatisch over doen wmb.

Er is nog genoeg werk aan de winkel maar dit is een elftal met enorm veel potentie. Achterin nog wat kwaliteit erbij, de boel finetunen en we spelen fluitend linkerrijtje.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Tsjaa ik had het beloofd:

prvy polcas velmi dobre, Twente bol velmi pasivne. Druhy polcas my sme boli pasivne a sme mali trochu strach, to ne bol treba. Ale tesim mame jeden bod. Cambuur je lepsia ako DKV samosreme!! 8)
Henk, held, bedankt

AL

1e helft prima, 2e helft was voor twente(die mij zwaar tegenvielen).
Achterin viel mij mee, op droste na. Die was de zwakste aan onze kant.
Middenveld prima!
Voorin veels te statisch!!!!
Meleg is een prima voetballer, maar geen rechtsbuiten.
Ogbeche op links vind ik 2x niets.
Hemmen deed het 1e helft prima. 2e helft vond ik hem veel duels verliezen en had hij natuurlijk de 2-0 moeten maken. Ik blijf erbij dat het veels te statisch wordt met hemmen.

pvanbuijtene

Wat velen wel vergeten is dat we tegen een topclub spelen.. organisatorisch staan doe altijd wel goed.. we werden gedwongen om de lange bal te spelen omdat ze ons al opeigen 16 meter vastzetten... doordat het team ook nog nie op zodanig manier op elkaar is ingespeeld ga je niet ff onder druk opbouwen.. hemmen was zeer goed.. aansluiting soms te weinig... nja tis simpel.. baal als een stekker.. nu hopen dat je uitwedstrijden gaat winnen :)

sccvl

Vooraf had ik getekend voor een 1-1 gelijkspel tegen Twente natuurlijk. Maar het is nu voor mij een gelijkspel met een smaakje eraan, We hadden die absoluut niet hoeven verliezen. Je moet uitgaan van je eigen kracht. Die ligt bij Cambuur op de aanval, Henk had beter Hemmen kunnen wisselen voor Barto en lekker je eigen spel blijven spelen verdedigen is niet ons sterkste punt dan roep je het uiteindelijk over jezelf af. Al met al ... We mogen gewoon tevreden zijn over een punt zo is het ook gewoon wel!

Len Cantello

Ik ben nog steeds witheet om die wissel. Niet dat je daar voor 100% die tegengoal uit krijgt, maar het was een poep in de broek actie die ik niet had verwacht van de trainer. Verder moeten we dit puntje maar koesteren en volgende week Vitesse maar een draai om de oren geven!
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Laten we het positief bekijken, dit seizoen scoorden we maar liefst 169 minuten sneller het eerste doelpunt van het seizoen :D

0517

Ploeg heeft me verrast. Moet met name verdedigend nog wel wat mij. Bijker speelde goed. Als die centraal komt zal er een nieuwe back bij moeten komen. Zoals vaker benoemd: Pereira prima stand in, maar komt (voetballend zwaar) te kort. Ook Reijnen is opbouwen (te) traag.

carlo de leeuw

goed begin van de competitie.
valt verder nog weinig van te zeggen na zo'n 1e wedstrijd tegen een matig twente.
Vond Cambuur redelijk degelijk spelen met weinig hoogte/dieptepunten.
Die Rusnak is wel een baasje.
Als er nog 1 of 2 goeie spelers voor in de basis bijkomen en de ziekenboeg raakt leeg dan lijkt rechtstreekse handhaving geen enkel probleem.
Kreeg wel beetje hoofdpijn van die k*t trommels in het uitvak.

Collingwood

Iedereen heeft het er wel over dat dit nog niet het Twente is van vorig jaar, maar wat te denken van Cambuur? Vijf basisspelers kwijt en een aantal blessures. En nog belangrijke blessures ook, want we misten diepgang en die had je met Narsingh/De Ridder gehad. Ook Van de Streek had voor diepgang vanaf het middenveld kunnen zorgen, maar Bakker speelde ook een prima wedstrijd.

Vond eigenlijk alleen Droste echt slecht, steeds als hij de bal had hield ik mijn hart vast. De rest redelijk (Ogbeche, Reijnen, Pereira, Meleg) tot goed (Nienhuis, Bijker, El Makrini, Bakker, Rusnak, Hemmen). Als we nog enkele spelers kunnen halen en Narsingh en De Ridder blijven een beetje heel moet handhaving geen probleem zijn.

Al met al een prima start van de competitie, jammer van het late (en ongelukkige) tegendoelpunt.

EDIT: Vergelijk deze wedstrijd ook eens met de eerste wedstrijd van vorig seizoen, tegen NAC. Dan was dit toch echt veel beter.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

menig scheidsrechter had in deze wedstrijd 4 gele kaarten gegeven... 0 gister, helemaal prima!