Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

FC Den Bosch - SC Cambuur 2e ronde KNVB Beker

Gestart door Drumfather SCC, juli 03, 2014, 14:45:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

denistel

vaak balverlies maar hij heeft wel een wapen wat andere middenvelders niet hebben en dat is durven schieten en ook
nog raak schieten.dat zouden we veel vaker moeten proberen hoor want de meeste keepers binne niet su best.

drg

Citaat van: denistel op september 24, 2014, 22:13:29
vaak balverlies maar hij heeft wel een wapen wat andere middenvelders niet hebben en dat is durven schieten en ook
nog raak schieten.dat zouden we veel vaker moeten proberen hoor want de meeste keepers binne niet su best.

Dat bedoel ik, als ie uithaald dan haalt ie hard uit, en dan ook niet een beetje. En volgens mij heb ik hem bijna nooit een bal naast zien schieten. Dat zouden inderdaad meer spelers moeten durven, Rusnak die heeft zijn klasse om spelers voorbij te komen, maar een Bakker zou wel wat vaker van afstand mogen schieten

denistel

rusnak kan beide wel.bakker heeft vaak de durf niet of komt kracht te kort omdat ie soms te veel onnodige meters maakt.
ik vind at middenvelders per jaar ook een stuk of 7 a 8 goals moeten maken.voor makrini geldt dat niet want die is meer
de regelaar om het middenveld

drg

Citaat van: denistel op september 24, 2014, 23:02:11
rusnak kan beide wel.bakker heeft vaak de durf niet of komt kracht te kort omdat ie soms te veel onnodige meters maakt.
ik vind at middenvelders per jaar ook een stuk of 7 a 8 goals moeten maken.voor makrini geldt dat niet want die is meer
de regelaar om het middenveld

Ritzmaier maakte ook niet zoveel maar was toch elke wedstrijd aanvallend gezien 1 van de belangrijkste en gevaarlijkste mensen op het veld. Middenvelders moeten ook kunnen scoren wanneer het kan, maar als zij 'echte' afmakers in stelling kunnen brengen om er nog meer te maken kan ik daar ook wel mee leven  :D

Al vind ik Rusnak toch echt meer kwaliteiten hebben van een echte afmakende valse spits dan een middenvelder.

lunnie

Rutje kan oek wel inpakken. Feyenoord ook onderuit bij de egels :)

wiekie1969

Citaat van: wiekie1969 op september 15, 2014, 23:32:26
Kest wel met de reserves heen, dan winnen we nog wel.

0-4 Tuurluk juh. Cambuur is het jupiler league niveau inmiddels ontstegen.

Marc S

Citaat van: wiekie1969 op september 24, 2014, 23:54:20
0-4 Tuurluk juh. Cambuur is het jupiler league niveau inmiddels ontstegen.

Op papier, ja, maar als je ziet dat Ado onderuit gaat bij almere city om maar even een voorbeeld te noemen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Marc S op september 24, 2014, 23:58:28
Op papier, ja, maar als je ziet dat Ado onderuit gaat bij almere city om maar even een voorbeeld te noemen.

En wij wonnen van ADO. Logisch dus :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

jeff

Zo weer terug van een avondje Den Bosch. Zeer slechte eerste helft, een betere 2de.
Eerste helft zeer slecht, bijna alle ballen terug op de keeper. Geen creativiet in het team.
2de helft werd er redelijk tot goed gespeeld, iets meer creativiteit. En de 4 doelpunten natuurlijk.
Op naar zondag voor de volgende uitoverwinning dit seizoen.

Lwdscc

Goede tweede helft. Die Narsingh viel weer erg goed in. Meleg helaas weer matig..

Cambuur058

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op september 25, 2014, 07:54:17
iemand beelden?
Kuzmanovic zou vandaag de beelden posten las ik net..

verder, dik tevreden. Simpele overwinning, geen schade en wat jongens wedstrijdritme opgedaan.

hobbes

Volgens het LC hebben we ook een nieuwe speler erbij, noemt Narsingh consequent Luciano in het verslag. DKV mindset denk ik.