Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Ron Janzen

Gestart door Hilversum voor Cambuur, juli 09, 2014, 11:02:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2014, 12:03:59
Volgens mij ben jij altijd zo gericht op posities....

Johnny is rechtsback, deze man linksback/linksbenige centrale verdediger.

Klopt ook wel. Pereira is back-up voor de rechtsback. Cambuur wilde nog graag een extra back, omdat Pereira vorig jaar zowel stand-in was voor Droste als Bijker.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 12:05:30
Perreira is rechts en was multi inzetbaar en hadden geen echte linksback achter Bijker.  Nu wél dus.

ok, ik dacht dat Pereira links was die ook wel op rechts kon spelen.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2014, 12:07:17
ok, ik dacht dat Pereira links was die ook wel op rechts kon spelen.

Pereira is in ieder geval rechtsbenig. En van origine volgens mij ook rechtsback, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2014, 12:09:13
Pereira is in ieder geval rechtsbenig. En van origine volgens mij ook rechtsback, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Het klopt wat je zegt...

SCCRulez

Welkom jongen, aan de goede kant van het Noorden. Succes in het mooie geel-blauw  |:)

YellowBlue

Citaat van: Sonnema op juli 09, 2014, 11:10:04
Je verkoopt 1 van je beste verdedigers en je komt met dit jonkje aanzetten, hier snap ik geen reet van.

je hebt toch dubbele bezetting nodig, we hebben Marlon toch? dus dit is puur voor de breedte, prima

Holwerd voor Cambuur

Ron Janzen.. Het klinkt als een spelletje :insane

Suc6 hier :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oldskool

Geef het een kans. 3 jaar geleden was vd Laan ook nog een onbekende bij bv. Veendam.
Wel mee eens dat een waardige vervanger zeer moeilijk te vinden zal zijn.

DayDreamer

Ik snap werkelijk niks van deze transfer  ;(

dizzhead

Citaat van: DayDreamer op juli 09, 2014, 19:03:08
Ik snap werkelijk niks van deze transfer  ;(

Waarom precies niet? Het is voor de breedte. niks mis mee, beter dan 20 basiskrachten die elkaar al in oktober de tent uit slaan omdat ze willen spelen.

zeewolde

Citaat van: dizzhead op juli 09, 2014, 19:11:00
Waarom precies niet? Het is voor de breedte. niks mis mee, beter dan 20 basiskrachten die elkaar al in oktober de tent uit slaan omdat ze willen spelen.

maar waarom huren voor de breedte? Dat betekent dat hij niet/nauwelijks zal spelen.

Als hij speelt zal dat bij de beloftes zijn. Daar speelde hij afgelopen jaar ook.
verschil is nu dat hij eigendom blijft van fcg, wij een huurprijs brtalen.

ofwel voor janzen verandert er niks, alleen fcg verdient een deel van de transfersom vd laan terug.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2014, 19:22:47
maar waarom huren voor de breedte? Dat betekent dat hij niet/nauwelijks zal spelen.

Als hij speelt zal dat bij de beloftes zijn. Daar speelde hij afgelopen jaar ook.

ofwel voor janzen verandert er niks, alleen fcg verdient een deel van de transfersom vd laan terug.
Wat denk je van mee trainen met een A-selectie en 2e/3e keus zijn ipv 5e of 6e keus zijn..

Huurprijs zal een beetje salaris zijn of een onkosten vergoeding.Hoezo verdiend FCG een deel van de transfersom terug? En misschien is er optie tot koop afgesproken..je weet het niet he..

zeewolde

Citaat van: grijskijker op juli 09, 2014, 20:10:19
Wat denk je van mee trainen met een A-selectie en 2e/3e keus zijn ipv 5e of 6e keus zijn..

Huurprijs zal een beetje salaris zijn of een onkosten vergoeding.Hoezo verdiend FCG een deel van de transfersom terug? En misschien is er optie tot koop afgesproken..je weet het niet he..

nogmaals snap ik het huren niet, dat snap ik alleen bij basisspelers of splers die daar tegen aan zitten, zoals van moorsel vorig seizoen.

YellowBlue

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2014, 20:15:00
nogmaals snap ik het huren niet, dat snap ik alleen bij basisspelers of splers die daar tegen aan zitten, zoals van moorsel vorig seizoen.

Van Boxel werd ook gehuurd vorig jaar, ook voor de breedte. Is toch beter dan een eigen speler die vol in de kosten zit en ook niet aan spelen toe komt?

Lore

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2014, 19:22:47

Dit kan je toch alleen beoordelen als je de hoogte van de huursom weet. Misschien betalen wij wel een erg laag bedrag, omdat Groningen denkt dat hij bij ons meer kans op minuten heeft en dat beter voor zijn ontwikkeling is. Wij hoeven in ieder geval niet een backup voor de backup te halen, want ik neem aan dat perriera boven hem in de hiërarchie staat.