Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Ron Janzen

Gestart door Hilversum voor Cambuur, juli 09, 2014, 11:02:01

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

TRANSFERNIEUWS: Verdediger Ron Janzen op huurbasis naar SC Cambuur

De 20-jarige Ron Janzen komt komend seizoen uit voor SC Cambuur. De linksbenige verdediger wordt voor één seizoen gehuurd van FC Groningen. Janzen doorliep de hele jeugdopleiding van FC Groningen en is zowel centraal als op de vleugel inzetbaar.

Hilversum voor Cambuur

Voor mij een grote onbekende, had een "grotere" naam verwacht naast McIntosh/Reijnen. We hebben immers Dijkstra ook al.

zeewolde

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2014, 11:02:01
TRANSFERNIEUWS: Verdediger Ron Janzen op huurbasis naar SC Cambuur
De 20-jarige Ron Janzen komt komend seizoen uit voor SC Cambuur. De linksbenige verdediger wordt voor één seizoen gehuurd van FC Groningen.
Janzen doorliep de hele jeugdopleiding van FC Groningen en is zowel centraal als op de vleugel inzetbaar.

Gaan we nu echt alleen B garnituur halen? En als hij voor het belofte team gehaald wordt had hij gewoon bij Grunn kunnen blijven.

Hier wordt ik echt niet vrolijk van.

Hilversum voor Cambuur

michello

Volgens een Groningse vriend een "kleurloze voetballer"  Als back-up van Bijker prima maar  denk toch niet dat ze in hem de nieuwe VdLaan zien.

Sonnema

Je verkoopt 1 van je beste verdedigers en je komt met dit jonkje aanzetten, hier snap ik geen reet van.

Rutgervdh

Lekkere mentaliteit heeft die in ieder geval wel.

zeewolde

Gaat dit betekenen dat Dijkstra basisspeler wordt en dat men middenveld/aanval versterking eerst belangrijker vind?

Lore

Ik denk eerder dat jij wordt gezien als een backup voor de backpositie. Kan het mij niet anders voorstellen. Je gaat toch alleen spelers huren die je team direct beter maken?

justremco

Citaat van: Sonnema op juli 09, 2014, 11:10:04
Je verkoopt 1 van je beste verdedigers en je komt met dit jonkje aanzetten, hier snap ik geen reet van.

Denk dat Groningen met deze constructie wat korting heeft gekregen op vd Laan

ruubmac

Wow, didn't see that one coming! Zal wel voor de breedte gehaald zijn neem ik aan. Ben wel van mening dat ze dan beter eentje uit eigen jeugd kunnen vissen. Maar eerlijk gezegd weet ik niet wat deze jongen kan.

mindra

back op voor bijker. Na dit seizoen transfer vrij en dan kunnen ze kijken of ze hem definitief over nemen of niet.... iedergeval wel een grote sterke verdediger. Kwa lengte te vergelijken met hemmen.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: mindra op juli 09, 2014, 11:19:05
back op voor bijker. Na dit seizoen transfer vrij en dan kunnen ze kijken of ze hem definitief over nemen of niet.... iedergeval wel een grote sterke verdediger. Kwa lengte te vergelijken met hemmen.

Is Pereira die backup niet, dan?

mescc

Misschien Perreira in het centrum?

zeewolde

Citaat van: mindra op juli 09, 2014, 11:19:05

Was dit het transfernieuws van vandaag?