Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
42 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Dejan Meleg

Gestart door CJ058, juli 10, 2014, 12:49:55

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nee hoor, het is me in vertrouwen verteld en dat wil ik niet beschamen. Ik ben in ieder geval zeer hoopvol voor het komend seizoen.

justremco

Aan de ene kant snap ik die "zuurpruimen" ook wel een beetje. Als vd laan vertrekt en vlak daarna haalt Cambuur Janzen dan denk ik ook wel even wat gebeurd hier allemaal. Maar we kunnen pas op 1 of 2 september zien hoe de selectie eruit ziet. Dat is het moment van oordelen. Ik heb ook vertrouwen in de ts en verwacht nog wel een aantal basisspelers en/of buitenkansjes.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2014, 23:09:06
Nee hoor, het is me in vertrouwen verteld en dat wil ik niet beschamen. Ik ben in ieder geval zeer hoopvol voor het komend seizoen.

we worden kampioen hè!?  8P

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2014, 23:09:06

Op die training werden o.a. Stewart en Overmars gespot. We weten nu waarom Overmars gespot is weten we nu, namelijk Dejan Meleg. Waarschijnlijk nemen we ook een speler van AZ. Bij voorkeur een middenvelder die daar op een zijspoor is beland. Bijvoorbeeld Overtoom?
In Henk en Sandor we trust

Montana

Aan Droste wordt ook getrokken he;)

keije

Az heeft Johansson op rechtsback, volgens mij is die onomstreden.

Cambuur058

Citaat van: keije op juli 10, 2014, 23:46:32
Az heeft Johansson op rechtsback, volgens mij is die onomstreden.
Clubs als AZ halen betere back-ups dan het type johnny de vries hè

Montana

Twente heeft Rosales verkocht?! Ik zeg niet dat Droste nu naar Twente gaat, maar er is een realistische kans dat hij hier niet lang meer speelt.

Collingwood

Citaat van: Montana op juli 11, 2014, 00:06:53
Twente heeft Rosales verkocht?! Ik zeg niet dat Droste nu naar Twente gaat, maar er is een realistische kans dat hij hier niet lang meer speelt.

Zou jammer zijn, uitstekende rechtsback.
Aan de andere kant, met Pereira al een goede vervanger in huis en voor Droste kun je nog een transferbedrag beuren. Al zal dat niet al te hoog liggen, waarschijnlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Rosales is transfervrij weggegaan toch? En Twente zoekt geen rechtsback omdat ze er al 2 hebben: http://www.twentefans.nl/nieuws/12998/twente-zoekt-geen-rechtsback-we-hebben-voldoende-opties-.html

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op juli 10, 2014, 23:15:02
we worden kampioen hè!?  8P
Sterker nog, we pakken de dubbel  |:)

DLSVC

Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 06:33:47
Sterker nog, we pakken de dubbel  |:)

Sterker nog We gaan volgend jaar Europa in en winnen de Europacup!!! _O_ _O_ _O_ _O_ :_schater :_schater :_schater :scc :scc :scc
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Dokkumer

Citaat van: DLSVC op juli 11, 2014, 08:02:03
Sterker nog We gaan volgend jaar Europa in en winnen de Europacup!!! _O_ _O_ _O_ _O_ :_schater :_schater :_schater :scc :scc :scc
Dat is nog een jaartje wachten. We moeten ons dit seizoen eerst kwalificeren voor de Sjempjuns Lieg :devil

richard

Het orakel spreekt :D

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 08:07:56
Dat is nog een jaartje wachten. We moeten ons dit seizoen eerst kwalificeren voor de Sjempjuns Lieg :devil

We moeten weer terug naar de tijden van Arts toen haalden we het linkerrijtje jaarlijks  :_schater  :_schater :_schater