Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

In Tilburg weer inzetbaar?

Local east-side

Voor mij man van de wedstrijd.

Knap hoe hij na de blessure, opgelopen door een schoppende boer, weer zo sterk speelde vandaag. Met als hoogtepunt dat hij 3-4 man uitspeeld en mede door deze actie even later Rusnak scoort.

Wordt net als Reijnen met de week beter!

poelie-lwd

Misschien wel de beste speler die we hebben. Wat een techniek en dreiging! Praat ook veel met medespelers, teamplayer wat mij betreft..

:0= VERLENGEN!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Mitar

Rasvoetballer, heerlijk

sunderland

Citaat van: Mitar op november 03, 2014, 08:55:45
Rasvoetballer, heerlijk
Beste voetballer .Hij staat erom bekend dat ie zo wisselvallig is .Zondag de lijn maar doorzetten tegen van Rijn

Scc01

Hoe staat het met zn blessure? Die man mis je meteen oo de flank, al deed steblecki een goeie poging.

Dokkumer

Waren we vooraf bang voor Narsingh als zorgenkindje, momenteel lijkt het de Ridder te worden. Op de training greep hij weer naar zijn hamstring. Ziet er niet goed uit.

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/42638/tegenvaller-cambuur-daniel-de-ridder-weer-geblesseerd/

John Hiatt

Is gewoon niet geschikt voor topsport. Veel te vaak en te lang geblesseerd. Jammer.

speculeter

Citaat van: John Hiatt op november 19, 2014, 12:38:34
Is gewoon niet geschikt voor topsport. Veel te vaak en te lang geblesseerd. Jammer.
makkelijk zo.n opmerking.
Kan ook pure pech zijn.

Galdiano

Citaat van: speculeter op november 19, 2014, 12:45:52
makkelijk zo.n opmerking.
Kan ook pure pech zijn.

Ja pure stomme pech! En dat vanaf zijn Celta de Vigo tijd  :_schater

Technisch en mentaal gezien wel geschikt. Maar fysiek niet, en dan moet je concluderen dat hij helaas niet geschikt is.

Als hij fit is, ben ik wel fan btw ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

contract maar inleveren en in de winter opzoek naar een echte versterking op de linksbuiten.
Ook ik ben fan, maar als je zo vaak geblesseerd bent spreek je niet meer van pech
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Bij dkv een nekhernia.
Bij RKC een meniscusblessure.
Zoiets kan je overkomen.
Deze blessure komt voort uit een rotschop.
Zeer jammer..hopen dat hij zijn wedstrijden nog gaat pakken.

siepelsjeu

Stop maar met betaald voetbal en zoek een andere baan  :rodekaart

michello

Jammer, na de winterstop maar weer vlammen. Meleg/Steblecki het vertrouwen geven.

Galdiano

Meleg wordt steeds scherper heb ik het idee. Steblecki komt er ook wel. Oebele en Schepers verhuren en je hebt misschien weer wat ruimte voor een buiten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets