Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Wie niet ziet dat de Ridder een TOP speler voor ons is die heeft toch maar weinig kijk op het spelletje is mijn mening  :?
Bijna elke actie is goed en vaak gelijk gevaarlijk etc..

Cor

legeips

Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:10:47
Jij moet echt in elke topic Barto erbij halen, wat een zielig mannetje ben je toch

Nou nergens om, maar de Ridder was 4 klassen beter afgelopen zaterdag dan jou favo cambuur speler.

Zie dat eens in met je kortzichtige harkemase boys blik... l0l

ps:
MUV de wedstrijd tegen DKV, heb ik meer gelijk over jouw vriend dan andersom..

Cor

Citaat van: legeips op maart 09, 2015, 15:13:47
Nou nergens om, maar de Ridder was 4 klassen beter afgelopen zaterdag dan jou favo cambuur speler.

Zie dat eens in met je kortzichtige harkemase boys blik... l0l

Ik heb het niet over arto, het gaat erom dat je in elk topic Barto moet afzeiken  :R :R :R :R Walgelijk figuur

hobbes

Citaat van: gewoon een fan op maart 08, 2015, 13:54:17
Wie niet ziet dat de Ridder een TOP speler voor ons is die heeft toch maar weinig kijk op het spelletje is mijn mening  :?
Bijna elke actie is goed en vaak gelijk gevaarlijk etc..

Hij is ook een topspeler voor ons, maar met een paar minpunten. Is al wat ouder (daardoor wel veel ervaring) en je kan hem niet een heel seizoen inzetten. Aangezien we nog niet in de luxe positie zitten dat we de spelers voor het uitzoeken hebben, moeten we met spelers als de Ridder de punten pakken. Eerlijk gezegd heb ik dat liever dan met een legertje huurlingen.

legeips

Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:15:25
Ik heb het niet over arto, het gaat erom dat je in elk topic Barto moet afzeiken  :R :R :R :R Walgelijk figuur

Nou ik heb het er wel over... Lekker hem laten staan, terwijl betere voetballers gefrustreerd aan de kant zitten of eerder aan de kant worden gehaald.

Ik ben er wel klaar mee, Henk moet maar lekker zijn eigen gevoel volgen, dan komt het aanvallend vast goed!
We moeten beseffen dat we blij mogen zijn met de punten die we hebben, anders hadden we met samengeknepen billen de nacompetitie in gekund. Want op de pot tegen DKV na, is het niet best na de winterstop..

Treb

Citaat van: legeips op maart 09, 2015, 15:22:33
Nou ik heb het er wel over... Lekker hem laten staan, terwijl betere voetballers gefrustreerd aan de kant zitten of eerder aan de kant worden gehaald.

Ik ben er wel klaar mee, Henk moet maar lekker zijn eigen gevoel volgen, dan komt het aanvallend vast goed!
We moeten beseffen dat we blij mogen zijn met de punten die we hebben, anders hadden we met samengeknepen billen de nacompetitie in gekund. Want op de pot tegen DKV na, is het niet best na de winterstop..

Gelukkig speelt de rest van het rechterrijtje (muv Utrecht) wel de sterren van de hemel.

sunderland

Citaat van: legeips op maart 09, 2015, 15:07:53
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/425670/ex-ajacied-baalt-ik-weet-wat-ik-kan-ben-niet-gekomen-om-geld-te-verdienen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=cambuur

Goed bezig Henk....
Ik dacht zaterdag het zelfde, maar gewoon je knuffel spits uit Harkema laten staan....
spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de grootste zeikstraal van het land.Altijd as we weer hewwe verloren bist dou der weer bij he .

sunderland

Hoeveel wedstr hewwe wij wonnen met hem in de basis .Dord thuis was ie erg goed idd .Verder heeft hij hier nog niks extra,s gebracht

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hum aparte reactie, de Ridder werd er samen met Narsingh toch uit voorzorg uitgehaald?
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: sunderland op maart 09, 2015, 15:45:50
spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is de grootste zeikstraal van het land.Altijd as we weer hewwe verloren bist dou der weer bij he .

Hij heeft gelijk. Barto mag de Ridder z'n veters nog niet eens strikken.

De relatie Barto - Henk neemt ziekelijke vormen aan.

gewoon een fan

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 09, 2015, 15:47:56
Hum aparte reactie, de Ridder werd er samen met Narsingh toch uit voorzorg uitgehaald?
Dit heeft Henk zelf aangegeven, hij wilde hem sparen voor de komende wedstrijden en daar kan ik heel goed inkomen.
Het was toen 4-0 en dan valt erg geen eer meer te halen maar een blessure kun je altijd nog oplopen en dat zou echt heel erg zonde zijn.

Vedetski

Ik zie hem graag eens als nummer 10 spelen. Nadeel is dat je daar met Van de Streek al een erg goeie hebt staan. Al speelt ook hij mindere wedstrijden, zoals afgelopen zaterdag

legeips

Citaat van: sunderland op maart 09, 2015, 15:45:50

Tegen DKV heb ik toegegeven dat jullie knuffel spits prima had gespeeld. Maar jullie zien samen met henk iets wat ik en nog een paar mensen niet zie.

Die beste man krijgt gewoon teveel speel minuten en ja, ik erger me daar mateloos aan. Dat mijn mening hardnekkig is, heeft te maken dat Henk en forum leden hardnekkig blijven volhouden dat hij het zo goed doet... En daar snap ik geen ene reet van en ik weet zeker dat er vast een aantal spelers niet geheel oneens met mijn mening zullen zijn.