Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2015, 18:56:47
De Ridder is een hele goede voetballer maar mist snelheid.
Bied hem een contract voor een jaartje aan.
Jij wilt gewoon Tatum nog een jaartje hier  :devil
Maareh eens hoor, goede voetballer en brengt ook buiten het veld veel mee in de groep.

NRG

mugel

Zal vast een leuke vent zijn in de kleedkamer, maar niet meer doen!
Voegt weinig toe en er zijn vast linksbuitens te vinden (met iets minder ervaring) die:
meer assists en/of doelpunten afleveren
minder geblesseerd zijn
de snelheid van de eredivisie aankunnen
zonder veel nadenken met links kunnen voorzetten (zelfs als spelersmakelaar 'left foot 21' is)
sws een goeie voorzet kunnen geven die niet een half uur onderweg is
geen gevaarlijke nonchalante balletjes naar de tegenstander spelen
90 minuten kunnen volhouden
vrije trappen en corners overlaten aan iemand die het beter kan

enz. enz.
Deur dicht gooien a.u.b. als we vooruit willen

denistel

hest wel eens zien naar zien balcontrole en overzicht?? de punten die jij op noemt
hebben de meesten miscchien wel maar daar vliegt de bal regelmatig 3 a 4 meter weg.
tevens mut ie niet op de buiten maar een vrije rol op 10 en dan 2 er achter die het loop werk doen
maar das mijn mening.

mugel

Balcontrole ben ik met dei eens. As ie dat anderen kan bijbrengen wil ik er nog wel aan. Overzicht twijfel ik aan. Op 10 hebben we tegen Groningen gezien en toen vond ik het geen succes. Ik denk nu dat er op zijn mogelijke posities meer nodig is om Cambuur verder te brengen of minimaal op hetzelfde niveau te laten presteren.
Gelukkig hev ik ut niet voor t segguh, en laat ik me verrrassen

AL

Heeft inderdaad de beste balcontrole.
Echter komt hij snelheid tekort voor op de vleugel.
Op het middenveld wordt hij overlopen. Dat zou je kunnen oplossen door met 2 controleurs te spelen, maar dan nog vind ik hem niet bepalend genoeg (geen scorend vermogen).
Fysiek is hij niet sterk en dan heb ik het nog niet eens over zijn fysieke gesteldheid.

Ik zou hem laten gaan.

denistel

dat zeg ik ik oek niet en ik denk ook niet dat we met 2 controlerende middenvelders gaan spelen.
maar werd wat weg gezet of ie er niks van kon. je kenne wel heel snel weze maar als je er dan
verder niks mee doet heb je er ook weinig aan.
zo wie zo iets om goed aan te werken voor de buitens komend seizoen dat ze ook eens ballen]
terug leggen op de 16 meter.zondag 1e 25 min een paar keer gevaarlijk over de buitens maar
die ballen kwamen allemaal bij lamprou.

AL

Eens Denistel.
Ik hoop dat er een echte linksbuiten komt (linksbenig dus).
Houtkoop bijvoorbeeld speelt weinig bij Ado en daar zullen nog wel wat spelers gehaald worden.
Mocht hij weg mogen, dan zou ik een poging wagen.
Die heeft een prima voorzet!

denistel

dat zou idd wel wat voor ons zijn weet al1 niet of ie nog doorlopend contract heeft.

OuweSkeve

Citaat van: mugel op mei 21, 2015, 20:02:08
Balcontrole ben ik met dei eens. As ie dat anderen kan bijbrengen wil ik er nog wel aan. Overzicht twijfel ik aan. Op 10 hebben we tegen Groningen gezien en toen vond ik het geen succes. Ik denk nu dat er op zijn mogelijke posities meer nodig is om Cambuur verder te brengen of minimaal op hetzelfde niveau te laten presteren.
Gelukkig hev ik ut niet voor t segguh, en laat ik me verrrassen

Groningen....daar noem je een ook een wedstrijd waar zo'n beetjes iedereen de tweede helft de kluts kwijt was. Ik zou hem weleens vanaf het begin willen zien vanaf de 10. Als hij blijft dan maar eens in oefenwedstrijden daarmee experimenteren vanaf de aftrap.

grijskijker

Citaat van: denistel op mei 21, 2015, 21:30:13
dat zou idd wel wat voor ons zijn weet al1 niet of ie nog doorlopend contract heeft.
Ja nog een jaar met een optie..

IsmailvanEssen

Citaat van: OuweSkeve op mei 21, 2015, 21:42:11
Groningen....daar noem je een ook een wedstrijd waar zo'n beetjes iedereen de tweede helft de kluts kwijt was. Ik zou hem weleens vanaf het begin willen zien vanaf de 10. Als hij blijft dan maar eens in oefenwedstrijden daarmee experimenteren vanaf de aftrap.

Helaas is hij te zwak voor nummer 10 positie..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

grijskijker

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 22, 2015, 08:47:41
Helaas is hij te zwak voor nummer 10 positie..
En wat moet je doen met v/d Streek,Steblecki en Bakker want daar is dan geen plek voor op het middenveld... Je moet dan met 2 controleurs spelen, want anders  wordt je overlopen...

De Gast

Heeft nergens echt kunnen overtuigen. Ook bij ons niet. Amateurcontract is hem aangeboden toch.. nou graag of niet. Wordt komend seizoen ook al 32. Daar moet je niet meer aan beginnen als buitenspeler.. en ook niet meer proberen om te turnen tot nummer 10.

grijskijker

Misschien is een ander systeem ook wel iets, het spel was na de winterstop vrij voorspelbaar geworden..