Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: moodygrunn op mei 24, 2015, 10:30:39
En hoe moeten onze centrumverdediger in dat systeem indribbelen als wij die route al blokkeren met 2 van onze eigen  mensen?
Door die 2 breed/dieper te laten staan bij balbezit.. Of de centrumverdediger speelt de bal in op 1 van de 2.. Meer keuze in de opbouw dus..

SCC

Off you go.
Jammer, technisch de meest onderlegde speler. Maar past niet binnen ons systeem én helaas teveel fysieke ongemakken.
Succes verder.

De Gast

Lekker bij AFC gaan ballen ofzo. 0 goals is een beetje te weinig voor een voorhoedespeler.

Maar wel bedankt!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op mei 26, 2015, 10:43:37
Lekker bij AFC gaan ballen ofzo. 0 goals is een beetje te weinig voor een voorhoedespeler.

Maar wel bedankt!

Kan me in ieder geval nog een lobje tegen Dordrecht herinneren in de eerste minuut. 2 of 3 drie gemaakt denk ik
Henk, held, bedankt

Collingwood

2 goals en 2 assists volgens mij. Inderdaad een goal (en een assist) in de thuiswedstrijd tegen Dordrecht, de andere goal was een vrije trap in de laatste minuut tegen Feyenoord volgens mij.

EDIT: Correctie, die vrije trap was tegen PSV!
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Citaat van: De Gast op mei 26, 2015, 10:43:37

Maar wel bedankt!

Je kan ook overdrijven maar de cijfers zijn inderdaad matig. Dat hij dan zo'n salaris wil is z'n eigen risico.

Bedankt en daaaaag!

hobbes

Terecht dat hier geen financieel risico meegelopen wordt. Voetbaltechinsch prima, maar je kan beter dat geld betalen aan een speler die wel het hele seizoen kan spelen.

wiekie1969

Bedankt en succes bij Achilles'29.

Dokkumer

Bedankt en Tatum hier laten!

mugel

Doei doei! Het waren 2 fantastische doelpunten, die er niet toe deden..

V-man

[/Jammer, maar ben wel benieuwd: "Hoeveel zo'n blessure gevoelig fotomodel" nou vraagt
(en dan heb ik het niet over een fotoshoot maar v.e. jaartje voetballen in Lwd)

V-man

De onderhandelingen instappen op ramkoers. Komt op mij over als een moedwillig "de knuppel in het hoenderhok" gooien!

Collingwood

Daan Rieken ‏@DaanRieken
Boek De Ridder/#Cambuur niet helemaal uit. Vd Vegt: "Er zit nog een boekenlegger tussen. Misschien treffen we elkaar vlak voor september."

Kalmte alleen kan u redden.

mugel

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 21:35:09
Daan Rieken ‏@DaanRieken
Boek De Ridder/#Cambuur niet helemaal uit. Vd Vegt: "Er zit nog een boekenlegger tussen. Misschien treffen we elkaar vlak voor september."

Ja tuurlijk, mevrouw is bang dat er geen betere aanbieding meer komt.. Weg met die boekenlegger.
Einde, schluss, exit!

poelie-lwd

Nu niet dan in september ook niet.

Tannane
Houtkoop
Goossens
Gouriye
Becker

Ik roep maar wat  :y

Iedereen heeft recht op mijn mening.