Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op juli 16, 2014, 19:02:00
Zal mijn ongezouten mening maar weer even geven. Stond deze man op de lijst van de ts??? Kan het mij haast niet voorstellen ;(

Deze playboy heeft de laatste jaren niets gepresteerd. Na de winterstop 10 schamele potjes voor Rkc en voor de rest geblesseerd.

Hef sowiezo al een skijthekel aan een speler met een huhu verleden :R :R :R

Zal mij benieuwen wat deze zakkenvuller hier gaat doen.

misschien ben jij in het echt wel een beste vent, maar op dit forum ben je echt een vreselijke kwibus!

wiekie1969

Ik geef slechts mien mening, niks meer, niks minder.

Dit wordt een dikke flop!!!!

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op juli 16, 2014, 19:16:05

hoeveel doelpunten en assists moet hij komend seizoen maken wil je hier je excuses aanbieden voor gedane uitspraak? :)

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op juli 16, 2014, 19:16:05

l8l

En ik zeg je dat hij een cultheld wordt in Lwd! Alle vertrouwen in, klasse druipt er vanaf. Gaat heel belangrijk worden komend seizoen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: Eewal op juli 16, 2014, 19:12:04
misschien ben jij in het echt wel een beste vent, maar op dit forum ben je echt een vreselijke kwibus!

Maar ik geef hem inzake De Ridder wel gelijk!
Een mooiboy eerste klas, voegt niets toe.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op juli 16, 2014, 19:34:29
Maar ik geef hem inzake De Ridder wel gelijk!
Een mooiboy eerste klas, voegt niets toe.

ja joh, vind je het een mooie kerel?  :zweep

joopie058

Ik lees al aantal jaren mee met het forum dacht laat ik ook eens een account aanmaken |:)

Ontopic:
Ik ben wel blij met de ridder, vond hem bij rkc 1 van de betere
veel dreiging, goeie pass, goed schot denk dat ie nog wel eens een uitblinker ken worden :thumbsup

Whoestemen

Citaat van: joopie058 op juli 16, 2014, 19:42:48
Ik lees al aantal jaren mee met het forum dacht laat ik ook eens een account aanmaken |:)

Ontopic:
Ik ben wel blij met de ridder, vond hem bij rkc 1 van de betere
veel dreiging, goeie pass, goed schot denk dat ie nog wel eens een uitblinker ken worden :thumbsup

Welkom Joopie, ik hoop t! Voetballen kan hij wel, buffelen misschien iets minder, maar dat is niet altijd een probleem. Heeft toch ervaring in La Liga en de Premier League, dat zegt niet alles, maar minimaal een beetje.

Daarbij is hij nu een Cambuurspeler en die steunen we.  |:)

joopie058

Citaat van: Whoestemen op juli 16, 2014, 19:56:48
Welkom Joopie, ik hoop t! Voetballen kan hij wel, buffelen misschien iets minder, maar dat is niet altijd een probleem. Heeft toch ervaring in La Liga en de Premier League, dat zegt niet alles, maar minimaal een beetje.

Daarbij is hij nu een Cambuurspeler en die steunen we.  |:)
danku, inderdaad ken ie aardig een balletje trappen, heb hem nog nooit slecht zien spelen, ervaring is denk ik wel mooi voor in de kleedkamer voor de jonge spelers, net als rose die ook belangrijk was in de kleedkamer.

1 voordel aan dat ie zo vaak geblesseerd was,  hij heeft voor dkv ook weinig gespeeld  :proost

Daddy T.

Citaat van: joopie058 op juli 16, 2014, 20:14:41
1 voordel aan dat ie zo vaak geblesseerd was,  hij heeft voor dkv ook weinig gespeeld  :proost
Ieder moment in dat shirt is er 1 teveel  :X
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

joopie058

Citaat van: Daddy T. op juli 16, 2014, 20:19:25
Ieder moment in dat shirt is er 1 teveel  :X
ja dat klopt helemaal maarja beter dan dat ie vol seizoen gespeelt heeft  :thumbsup

Collingwood

Kon naar het buitenland voor meer salaris, maar kiest om sportieve redenen voor Cambuur. Nee, dan Nijholt. Die komt hier ruim een week stagelopen en wijst vervolgens doodleuk het hem aangeboden contract af.

Laten we De Ridder nu eerst maar een kans geven voor we hem en de TS afbranden! Kan in principe gewoon erg goed voetballen.
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

Citaat van: wiekie1969 op juli 16, 2014, 19:02:00
Zal mijn ongezouten mening maar weer even geven. Stond deze man op de lijst van de ts??? Kan het mij haast niet voorstellen ;(

Deze playboy heeft de laatste jaren niets gepresteerd. Na de winterstop 10 schamele potjes voor Rkc en voor de rest geblesseerd.

Hef sowiezo al een skijthekel aan een speler met een huhu verleden :R :R :R

Zal mij benieuwen wat deze zakkenvuller hier gaat doen.

Zeker zijn zakken niet dik vullen.
huhu verleden.....Jij stond niet te juichen bij de doelpunten van Mark de Leeuwarder en Sandor?

De Gast

Lijkt mij ook iemand die allang op zn retour is.. niks van vernomen de laatste jaren. Kan de keuze ook niet begrijpen

Montana

Uit verveling afgelopen seizoen Rkc-Utrecht gekeken. De Ridder speelde toen héél goed! De gast kan echt ballen hoor. Komt veel dreiging uit, heeft overzicht én ervaring.
Hoop alleen dat hij fit blijft.