Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

De uitkaart, gezamenlijk statement SC Cambuur BVO en SCS Kern van Cambuur

Gestart door KernvanCambuur, januari 25, 2013, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: richard op januari 28, 2013, 23:48:15
Allemaal prachtig mooi die regelingen en weet ik wat allemaal......feit blijft sowieso in Jupiler league en ook genoeg in Eredivisie(uitzonderingen daar gelaten)als de kassa's open zijn en er wordt door bijna geen club gecontroleerd op id bewijzen.......wie houdt mij dan tegen om te gaan en wie is er fout dan?

Wie houdt dei überhaupt tegen? ;)

KernvanCambuur

Citaat van: Sander Scc op januari 29, 2013, 00:25:01
Citaat van: KernvanCambuur op januari 28, 2013, 19:22:52
Citaat van: Sander Scc op januari 28, 2013, 18:33:02
En waarom moeten seizoenkaart houders een uitkaart hebben? De SCC kan toch ook als uitkaart dienen? De gegevens zijn dan immers al bekend bij de bvo.

Simpelweg, omdat er andere voorwaarden voor gelden.

De uitkaart is bijvoorbeeld persoonlijk en niet overdraagbaar, je seizoenkaart/SCC is makkelijker overdraagbaar. Bovendien is niet iedere uitkaarthouder ook seizoenkaarthouder. Ook kan het nog op andere bezwaren stuiten, bijvoorbeeld kan de situatie zich voordoen dat het recht om uitwedstrijden te bezoeken voor iemand komt te vervallen en de uitkaart ingeleverd moet worden. Als je uitkaart tevens je seizoenkaart is, dan verliest dus ook je seizoenkaart zijn geldigheid.

Ik bedoel het precies zoals het in het voorbeeld van Ronnie staat. Een uitkaart registratie bij je SCC. Als je het recht verspeelt om uitwedstrijden te bezoeken vervalt de uitkaart registratie van de bijbehorende seizoenkaart.

Voor supporters zonder seizoenkaart kun je dan een uitkaart gebruiken. En hierbij zou het makkelijk zijn als zo'n ding 3 jaar geldig is ipv 1 seizoen. Supporters die 1 of 2 wedstrijden per jaar bezoeken kopen niet elk jaar een nieuwe uitkaart..

Ter info: De uitkaart heeft nu al een langere geldigheidsduur en bovendien hoeft deze niet gekocht te worden, deze is geheel gratis.

Ronnie tng

Even ter info: Daar doelt Sander toch helemaal niet op? Waarom draai je zo om de vragen heen?  :?

Sander Scc

Citaat van: KernvanCambuur op januari 29, 2013, 09:19:57
En waarom moeten seizoenkaart houders een uitkaart hebben? De SCC kan toch ook als uitkaart dienen? De gegevens zijn dan immers al bekend bij de bvo.

De uitkaart is bijvoorbeeld persoonlijk en niet overdraagbaar, je seizoenkaart/SCC is makkelijker overdraagbaar. Bovendien is niet iedere uitkaarthouder ook seizoenkaarthouder. Ook kan het nog op andere bezwaren stuiten, bijvoorbeeld kan de situatie zich voordoen dat het recht om uitwedstrijden te bezoeken voor iemand komt te vervallen en de uitkaart ingeleverd moet worden. Als je uitkaart tevens je seizoenkaart is, dan verliest dus ook je seizoenkaart zijn geldigheid.

Ik bedoel het precies zoals het in het voorbeeld van Ronnie staat. Een uitkaart registratie bij je SCC. Als je het recht verspeelt om uitwedstrijden te bezoeken vervalt de uitkaart registratie van de bijbehorende seizoenkaart.

Voor supporters zonder seizoenkaart kun je dan een uitkaart gebruiken. En hierbij zou het makkelijk zijn als zo'n ding 3 jaar geldig is ipv 1 seizoen. Supporters die 1 of 2 wedstrijden per jaar bezoeken kopen niet elk jaar een nieuwe uitkaart..

Ter info: De uitkaart heeft nu al een langere geldigheidsduur en bovendien hoeft deze niet gekocht te worden, deze is geheel gratis.

Bedankt dat je het minst relevante er uit pikt en de rest negeert..
Dit soort antwoorden kest niks met nou. KvC is er toch voor de fans of niet..

KernvanCambuur

Citaat van: Sander Scc op januari 29, 2013, 14:16:43
Citaat van: KernvanCambuur op januari 29, 2013, 09:19:57

Bedankt dat je het minst relevante er uit pikt en de rest negeert..
Dit soort antwoorden kest niks met nou. KvC is er toch voor de fans of niet..

Rest is en wordt niet genegeerd, daar was al antwoord op gegeven. Er gelden op dit moment andere voorwaarden voor de uitkaart als voor de gewone clubcard/SCC.
Tot nog toe/op dit moment is op de uitkaart een pasfoto verplicht, dit geldt niet voor de SCC. Dit is regelgeving vanuit de KNVB en de Lokale Driehoek.

Zonder deze regelgeving zou een uitreisregistratie bij de SCC wellicht een prima idee zijn, maar blijkt om genoemde voorwaarden en metname de pasfoto-verplichting op dit moment niet te kunnen, tenzij er ook op de SCC voortaan een pasfoto komt maar dat zou een flinke stap in de verkeerde richting zijn en is zeker niet de bedoeling.

Cambuur Culture

Beste Kern van Cambuur, je leest ook echt alleen maar wat je wil lezen he?!

Sander die geeft aan dat hij precies bedoeld wat ik zei. Bijna alle clubs in de eredivisie die werken met een uitkaart die gekoppeld is aan een seizoenskaart of clubkaart. En gaf Heracles als voorbeeld (als je nog meer wil, zeg het maar):
http://www.heracles.nl/sitefiles/Heracles/clubinfo/polman/prijzen/uitkaart/registratie.pdf

Dan wil je nog steeds alleen met dit antwoord komen?:

Dan stel ik nogmaals de vraag, waarom zou het bij bijna alle eredivisie clubs wel kunnen, maar bij Cambuur niet?!

KernvanCambuur

Je bent wel erg snel met reageren, reactie is nog aangepast. Grootste struikelblok bij Cambuur is op dit moment de verplichte pasfoto op de card.

Cambuur Culture

Citaat van: KernvanCambuur op januari 29, 2013, 14:22:27
Zonder deze regelgeving zou een uitreisregistratie bij de SCC wellicht een prima idee zijn, maar blijkt om genoemde voorwaarden en metname de pasfoto-verplichting op dit moment niet te kunnen
Dan stel ik nogmaals de vraag, waarom kan dat bij bijna alle eredivisie clubs wel, en bij Cambuur niet? Er zijn maar verdomde weinig clubs die een extra pasje op zak hoeven te hebben. Een uitkaart bij de administratie is in bijna alle gevallen voldoende.

Citaat van: KernvanCambuur op januari 29, 2013, 14:22:27
tenzij er ook op de SCC voortaan een pasfoto komt maar dat zou een flinke stap in de verkeerde richting zijn en is zeker niet de bedoeling.
Dat klopt, is ook niet nodig dan.  :D

Cambuur Culture

Citaat van: KernvanCambuur op januari 29, 2013, 14:39:00
Je bent wel erg snel met reageren, reactie is nog aangepast.

:)

Galdiano

Uitkaart moet gewoon afgeschaft worden! Knvb stelt het niet verplicht bij clubs uit jl! Met een duidelijke intekenlijst naam + id nummer is de ontvangende club tevreden! De uitkaart is er puur gekomen omdat er geen communicatieve personen binnen de club rondlopen die de lokale driehoek en club kan overtuigen dat auto combi prima te handhaven is met scc supporters!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2013, 15:04:52
Uitkaart moet gewoon afgeschaft worden! Knvb stelt het niet verplicht bij clubs uit jl! Met een duidelijke intekenlijst naam + id nummer is de ontvangende club tevreden! De uitkaart is er puur gekomen omdat er geen communicatieve personen binnen de club rondlopen die de lokale driehoek en club kan overtuigen dat auto combi prima te handhaven is met scc supporters!

Eindelijk een duidelijke en simpele reactie op uitkaart waar niets op aan te merken is en mijn inziens precies aangeeft waarom......#cambuur #communicatie #nietcapabel

Gerard

Zo, spuit 11 komt ook even modder geven.
Ik heb dit topic nu voor het eerst helemaal doorgelezen maareh.... het niveau van de KvC is er hard op achteruit gegaan sinds de bestuurswisselingen :|.

John Hiatt

Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 17:16:05
Ik heb dit topic nu voor het eerst helemaal doorgelezen maareh.... het niveau van de KvC is er hard op achteruit gegaan sinds de bestuurswisselingen :|.

Dit is wel een hele makkelijke conclusie! Beetje onderbouwing kan geen kwaad.

Gerard

Citaat van: John Hiatt op januari 29, 2013, 18:31:54

De onderbouwing staat op het forum Hiatt.
KvC die niet reageert, KvC die alleen reageert waar niet op gereageert hoeft te worden, KvC die, gekeken naar wat ik er allemaal over gelezen heb, zichzelf op meerdere fronten tegen spreekt, KvC die getuige sommige reacties geen flauw benul heeft van waar ze het over hebben.

Combineer dit even met alles wat van Cambuur Culture komt. Ok, ik ben de eerste die toegeeft dat hoor en wederhoor van toepassing behoort te zijn alleen ontkom je er dan nog steeds niet aan dat de KvC er behoorlijk op achteruit gegaan is. Noem het een leegloop van kennis en betrokkenheid voor mijn part.

brambo3004

Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 21:31:14
Citaat van: John Hiatt op januari 29, 2013, 18:31:54

De onderbouwing staat op het forum Hiatt.
KvC die niet reageert, KvC die alleen reageert waar niet op gereageert hoeft te worden, KvC die, gekeken naar wat ik er allemaal over gelezen heb, zichzelf op meerdere fronten tegen spreekt, KvC die getuige sommige reacties geen flauw benul heeft van waar ze het over hebben.

Combineer dit even met alles wat van Cambuur Culture komt. Ok, ik ben de eerste die toegeeft dat hoor en wederhoor van toepassing behoort te zijn alleen ontkom je er dan nog steeds niet aan dat de KvC er behoorlijk op achteruit gegaan is. Noem het een leegloop van kennis en betrokkenheid voor mijn part.

Afgezien van de inhoudelijke onjuistheid vraag ik me af waar jij de leegloop in betrokkenheid terugziet. Je kunt overal over zeuren, en daar zijn we met zn allen best goed in, maar wordt nu mensen bij de KvC te weinig betrokkenheid verweten? :zucht