Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Albert Rusnák

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2014, 11:23:17

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: runner 1 op december 23, 2014, 22:03:30
Wat een haat weer tegen sc Heerenveen, toon eens wat  volwassen gedrag en wees blij met 2 ploegen op het hoogste niveau .

Och hest hem weer hoor, die zie je alleen maar wanneer er wat te zeiken valt over een kut wedstrijd of wanneer dkv weer eens onder vuur genomen wordt, ik denk toch echt dat je op het verkeerde forum zit  l0l

Galdiano

Vandaag staat er een intervieuw van Rusnak in de Telegraaf.
Iemand de tekst?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: drg op december 23, 2014, 23:56:09
Och hest hem weer hoor, die zie je alleen maar wanneer er wat te zeiken valt over een kut wedstrijd of wanneer dkv weer eens onder vuur genomen wordt, ik denk toch echt dat je op het verkeerde forum zit  l0l

Haha idd, bn tog blij dat ie dan naar grunn is vertrokken
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

PePe

Typisch van Hooijdonk: Zonder Rusnak gaat Cambuur nog zakken. (loser)

drg

Citaat van: PePe op december 24, 2014, 20:49:23

Die moet lekker gaan golfen ofzo.

PePe

Citaat van: drg op december 24, 2014, 21:07:10
Die moet lekker gaan golfen ofzo.
Ik zal van Persie eens vragen wat hij van hem vind?

el haj

We gaan toch ook nog een paar plaatsen zakken in de loop van het seizoen?
Ik verwacht iig niet dat we aan 't eind op de zevende plaats staan. Dat we meer kunnen bereiken dan de doelstelling voor dit seizoen zit er wel in en ik hoop ook zeker dat we rond mei in de subtop meedoen maar of we het mogen verwáchten weet ik niet hoor.

drg

Citaat van: el haj op december 24, 2014, 23:01:29
We gaan toch ook nog een paar plaatsen zakken in de loop van het seizoen?
Ik verwacht iig niet dat we aan 't eind op de zevende plaats staan. Dat we meer kunnen bereiken dan de doelstelling voor dit seizoen zit er wel in en ik hoop ook zeker dat we rond mei in de subtop meedoen maar of we het mogen verwáchten weet ik niet hoor.

Ik denk eerder dat men niet moet doen dat Rusnak het hele elftal op sleeptouw nam, zo ongelooflijk belangrijk was hij nou ook weer niet.

Treb

Citaat van: drg op december 24, 2014, 23:50:48
Ik denk eerder dat men niet moet doen dat Rusnak het hele elftal op sleeptouw nam, zo ongelooflijk belangrijk was hij nou ook weer niet.

Precies. Henk heeft hem, toen bleek dat hij niet te houden was voor Cambuur, niet onmisbaar/belangrijk gemaakt op het middenveld, maar op de vleugel neergezet. Dat valt veel beter op te vangen. Erg slim van Henk.

drg

Citaat van: Treb op december 24, 2014, 23:53:37
Precies. Henk heeft hem, toen bleek dat hij niet te houden was voor Cambuur, niet onmisbaar/belangrijk gemaakt op het middenveld, maar op de vleugel neergezet. Dat valt veel beter op te vangen. Erg slim van Henk.

Zodra de Ridder terug is zal dat dan ook een stuk beter lopen, al hoop ik wel dat Meleg ook wat meer kansen krijgt. Op de vleugels en op de 10.

Treb

Citaat van: drg op december 25, 2014, 01:28:54
Zodra de Ridder terug is zal dat dan ook een stuk beter lopen, al hoop ik wel dat Meleg ook wat meer kansen krijgt. Op de vleugels en op de 10.

Eens.

reisbureau

En daar krijgt die nog geld voor ook.  :_schater

Marc S

Citaat van: reisbureau op december 25, 2014, 09:42:37
En daar krijgt die nog geld voor ook.  :_schater

Als iedereen op dit forum betaald kreeg voor onzin praten waren wij hier allemaal miljonair :y

Dokkumer

Citaat van: Marc S op december 25, 2014, 10:20:39
Als iedereen op dit forum betaald kreeg voor onzin praten waren wij hier allemaal miljonair :y
Dan was Bill Gates een armoedzaaier vergeleken bij mij. Had ik tevens de helft of 3/4 van mijn vermogen in Cambuur gestoken.