Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Vitesse - Cambuur

Gestart door Bernardo, augustus 01, 2014, 17:28:15

Vorige topic - Volgende topic

Vitesse - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
19 (27.1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (4.3%)
Etiënne Reijnen
1 (1.4%)
Lucas Bijker
18 (25.7%)
Wout Droste
1 (1.4%)
Mohamed El Makrini
5 (7.1%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
1 (1.4%)
Dejan Meleg
0 (0%)
Michiel Hemmen
8 (11.4%)
Bartholomew Ogbeche
12 (17.1%)
Bob Schepers
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 66

Stemmen gesloten: augustus 23, 2014, 14:41:43

poelie-lwd

Citaat van: legeips op augustus 16, 2014, 22:27:25
Wordt wakker... We krijgen geen kans op goal, dus die 2-2 valt echt niet..

:_schater

Kusje d'rop  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

TARGET

Over hemmen gesproken., was ik indd te snel met m'n conclusie speelde gister een prima wedstrijd en scoorde een mooie goal. Alleen Bijker en Vitautas (als ik de voornaam goed geschreven heb) zou ik omruilen Bijker mooi links achter en Vitautas mooi Links centrale verdediger.. Die nieuwe speler straalt zelfvertrouwen uit en dat is wat Reijnen nou net nodig heeft misschien kunnen ze samen een mooi blok opbouwen (wat me nu ook nog niet eens heel erg afvalt).
Bakker vond ik gister zwak, hij had kunnen scoren de 2 - 0 hij oogde ook niet scherp maar al met al een gelijkspel is super..!! Maar SCC had zeker kunnen winnen op basis van kansen.!!

poelie-lwd

Citaat van: De Raaf op augustus 17, 2014, 03:55:06
Onterecht, maar dat fucked niks. En we gaan nog veel plezier beleven aan Meleg. Goeie trap en intelligente speler. Bakker wil bij kans 1 op1 nog terugspelen op Nienhuis, Reijnen moet vervangen worden en van Schepers afscheid nemen. Met paar versterkingen erbij komt het weer helemaal goed

Reijnen wordt steeds beter, komt helemaal goed. Voor de rest eensch  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Wat een zeikerds hier. Man, volkomen terecht gelijkspel tegen dat arrogante vitesse. Die Labyad, wat een walg........... :R
En die Velthuizen maar janken na de 2-2, wat een labiele lul :_schater

1e goal van vitesse leek mij houdbaar maar Nienhuis maakte zijn fout in de laatste 5 minuen weer goed. Reijnen/Bijker sterk achterin vond ik. De backs ook weer goed, die Litouwer moet even wennen, maar daar zit een goed kop op, die moet je 68 keer voorbij en heeft een strakke inspeelpass. Penalty vitesse een lachertje.

Makrini weer ouderwets op dreef op het middenveld. Bakker ken dur wel uit, zet Barto daar maar neer. Meleg onzichtbaar, komt kracht tekort nog, maar die Scheepers liet helemaal niks zien. Kest wel verhuren. Rusnak paar goede acties, maar werd uit de wedstrijd geschopt. Voorin Hemmen gevaarlijk, mooie goal. Ogbeche werd steeds sterker het laatste half uur, klasse goal.

Volkomen verdiend punt. Straks De Ridder op de linksbuiten, Narsingh even afwachten en hopelijk komt er nog wat bij. Handhaven ons makkelijk!!!!

|:) |:) |:) |:) |:)

wiekie1969

AL

Voorin komen we op dit moment gewoon tekort!!
Geen snelheid en geen diepgang.
Meleg is een prima voetballer, maar komt geen bushok voorbij omdat hij te traag is.
Ogbeche op links is geen succes. Hemmen is al erg statisch en dan heb je gewoon geen diepgaande mensen, wat veel moeilijker voetballen wordt.
Hopen dat narsingh en de ridder snel fit zijn en blijven. Toch zal er zeker een snelle jongen (liefst linkspoot) bijmoeten.

Barto zou ik volgende week basis zetten.

wiekie1969

Citaat van: ruubmac op augustus 16, 2014, 22:20:24
Vitesse is nog niet eens goed, dat is het zorgwekkende  :zucht

wij oek nog niet dus kest nagaan!!! |:) |:) |:)

John Hiatt

Citaat van: De Raaf op augustus 17, 2014, 03:55:06
Onterecht, maar dat fucked niks. En we gaan nog veel plezier beleven aan Meleg. Goeie trap en intelligente speler. Bakker wil bij kans 1 op1 nog terugspelen op Nienhuis, Reijnen moet vervangen worden en van Schepers afscheid nemen. Met paar versterkingen erbij komt het weer helemaal goed

Meleg? Heb in twee wedstrijden nog niks gezien wat mij het idee geeft dat het wat wordt. We heb snel echte vleugels nodig. Dan komt er veel neer diepgang.

wiekie1969

Meleg komt power tekort. Heeft een hele goede trap. Mutte we geduld mee hebben.

TARGET

TU TU TU TU ELVIS MANU..  :0= :0=

wiekie1969

RITZMAIER LA LA LA LA LA RITZMAIER LA LA LA LA LA

Len Cantello

Vitesse is een zielige club met sneu volk op de tribune. Lekker gestolen puntje in de tas en op naar Hoeracles.....
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

pvanbuijtene

Als je nietnaar de wedstrijd hebt gekeken en je weet niet tegen we moeten zouden we gespeeld hebben tegen een nac ofzo... hallo! We speelden tegrn vitesse die op alle posities beter spelers heeft en gepositioneerd gewoon goed staat en continudruk zetten op onze spelers... we kunnen deze ploegen thuis moeilijk msken maar uut zijn we nog lang niet zover... tuurlijk gingen er veel dingen fout maar dat ligt ook vooral aan vitesse!

Daarom blij , heeeeeel blij met gestolen punt.. volg week moeten wecer weer staan met goed/beter spel!

grijskijker

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 17, 2014, 09:32:19
Als je nietnaar de wedstrijd hebt gekeken en je weet niet tegen we moeten zouden we gespeeld hebben tegen een nac ofzo... hallo! We speelden tegrn vitesse die op alle posities beter spelers heeft en gepositioneerd gewoon goed staat en continudruk zetten op onze spelers... we kunnen deze ploegen thuis moeilijk msken maar uut zijn we nog lang niet zover... tuurlijk gingen er veel dingen fout maar dat ligt ook vooral aan vitesse!

Daarom blij , heeeeeel blij met gestolen punt.. volg week moeten wecer weer staan met goed/beter spel!

_O_ Twente thuis, Vitesse uit: 2 punten! Je kan ook als NAC starten, niet kunnen winnen van Excelsior thuis en vernederd worden door PSV!