Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

SC Cambuur - FC Den Haag [30-08-14]

Gestart door Len Cantello, augustus 10, 2014, 15:16:28

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - FC Den Haag Man of the Match

Leonard Nienhuis
2 (2.5%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
7 (8.6%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
13 (16%)
Mohamed El Makrini
2 (2.5%)
Albert Rusnák
54 (66.7%)
Dejan Meleg
0 (0%)
Michiel Hemmen
1 (1.2%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2.5%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Bob Schepers
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: september 06, 2014, 20:55:46

Cambuur058

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2014, 09:25:35
AangeSCHREEUWD bedoel je? Heb nog last van mijn trommelvliezen.... Clowneske vertoning trouwens, maak normaal je punt en je hebt iedereen mee, nu had ik gelijk al een hekel aan die twee 'acteurs'.

Hoe dan ook, ik zal op ze stemmen..
Eens. Gewoon normaal doen, nu snapte ook niemand er wat van  :rodekaart

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2014, 09:25:35
AangeSCHREEUWD bedoel je? Heb nog last van mijn trommelvliezen.... Clowneske vertoning trouwens, maak normaal je punt en je hebt iedereen mee, nu had ik gelijk al een hekel aan die twee 'acteurs'.

Hoe dan ook, ik zal op ze stemmen..

Die Petra is wel lekker hoor....

Clint

Clint

fred

speculeter

De wedstrijd live gezien en samenvatting.
Wat ik nu nog niet weet....was die corner ineens van meleg nou wel of geen goal??
En die beide duwmomenten met Hemmen? Wel of geen penalty?

Scc01

Vroeg me dat ook al af nadat ik de wedstrijd terug keek. Had daar tijdens de wedstrijd zelf niets van mee gekregen.

Tukker

Als dit Ajax was overkomen zou het uitgebreid op tv behandeld worden. Nu is het "maar" Cambuur en wordt er niet over gesproken.

De corner van Meleg kan k niet over oordelen maar de duw op Hemmen was in mijn beleving zeker een penalty.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sunderland

Citaat van: Tukker op september 01, 2014, 14:52:02
Als dit Ajax was overkomen zou het uitgebreid op tv behandeld worden. Nu is het "maar" Cambuur en wordt er niet over gesproken.

De corner van Meleg kan k niet over oordelen maar de duw op Hemmen was in mijn beleving zeker een penalty.
Bij Hemmen vond ik ook penel.En die keepert staat duidelijk achter de lijn .Vlgns mij zat ie

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: sunderland op september 01, 2014, 14:54:09
Bij Hemmen vond ik ook penel.En die keepert staat duidelijk achter de lijn .Vlgns mij zat ie

Was geen goal, was op tv redelijk duidelijk terug te zien. Duw Hemmen idd twijfelgevalletje. Dit soort dingen zijn idd bij de top3 alleen interessant voor Studio Ajax.

dizzhead

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 01, 2014, 14:55:09
Was geen goal, was op tv redelijk duidelijk terug te zien. Duw Hemmen idd twijfelgevalletje. Dit soort dingen zijn idd bij de top3 alleen interessant voor Studio Ajax.

Is ook pas interessant als er een overwinning vanaf hangt natuurlijk. Achteraf is het geen catastrofale fout; maar wel jammer voor Bakker z'n hattrick  :_spank

hobbes

Scheidsrechter v/d Kerkhof kreeg van het ad een 7. Heb nog nooit zo'n drama meegemaakt. Hij heeft 1x goed gefloten en dat was voor de penalty

Dokkumer

Citaat van: hobbes op september 01, 2014, 15:06:22
Scheidsrechter v/d Kerkhof kreeg van het ad een 7. Heb nog nooit zo'n drama meegemaakt. Hij heeft 1x goed gefloten en dat was voor de penalty
Twee keer.. Ook voor het eindsignaal :devil

thankyou

Cambuur, Beer & Loyal Mates