Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Vedetski op april 07, 2015, 15:11:48
Vind Dijkstra centraal eigenlijk beter dan Bijker in het centrum..
sorry...ben ik het echt niet mee eens.

Vedetski

Citaat van: speculeter op april 07, 2015, 15:28:09
sorry...ben ik het echt niet mee eens.

Bijker is alleen sneller dan Dijkstra. Dijkstra is verdedigend sterker en heeft een betere pass. Daarnaast heeft hij meer lengte. Dat Bijker linksbenig is kan misschien een voordeel zijn als linker centrale verdediger

IsmailvanEssen

Citaat van: Vedetski op april 07, 2015, 15:44:06
Bijker is alleen sneller dan Dijkstra. Dijkstra is verdedigend sterker en heeft een betere pass. Daarnaast heeft hij meer lengte. Dat Bijker linksbenig is kan misschien een voordeel zijn als linker centrale verdediger

Zolang Dijkstra maar geen corners of vrije trappen neemt.. Afgelopen zaterdag was dat echt dramatisch..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Vedetski

Citaat van: IsmailvanEssen op april 07, 2015, 16:21:27
Zolang Dijkstra maar geen corners of vrije trappen neemt.. Afgelopen zaterdag was dat echt dramatisch..

Op zondag ook!  w:)

Maar dat vind ik vrij opvallend, aangezien hij wel een goede pass in de benen heeft

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vedetski op april 07, 2015, 18:39:54
Op zondag ook!  w:)

Och, dat is dat tijdsverschil met het verre Bulgarije natuurlijk  :D
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 07, 2015, 19:02:35
Och, dat is dat tijdsverschil met het verre Bulgarije natuurlijk  :D

Het is natuurlijk wel handig dat wij contacten hebben in Bulgarije. Zodra wij ons plaatsen voor Europees voetbal dan kan hij mooi 10.000 kaarten bestellen voor de uitwedstrijd tegen Sofia!

IsmailvanEssen

Citaat van: Lore op april 08, 2015, 08:25:12
Het is natuurlijk wel handig dat wij contacten hebben in Bulgarije. Zodra wij ons plaatsen voor Europees voetbal dan kan hij mooi 10.000 kaarten bestellen voor de uitwedstrijd tegen Sofia!

Laat die droom van mij maar uitkomen! Ons Clubje Europees en dan ook nog tegen een Bulgaars team! Ik bestel die 10000 kaarten met liefde dan! (kan ze niet allen zelf betalen maar bestellen lukt zeker wel!!) :) Plus goede hotels discotheken stripclubs ect kan geregeld worden!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Vedetski

Citaat van: IsmailvanEssen op april 08, 2015, 08:46:38
Laat die droom van mij maar uitkomen! Ons Clubje Europees en dan ook nog tegen een Bulgaars team! Ik bestel die 10000 kaarten met liefde dan! (kan ze niet allen zelf betalen maar bestellen lukt zeker wel!!) :) Plus goede hotels discotheken stripclubs ect kan geregeld worden!

In dat geval is het ook geen slecht idee om alvast wat lokale kroegen en nachtclubs in te lichten  :devil :proost

Lore

Citaat van: IsmailvanEssen op april 08, 2015, 08:46:38

Top, mooi rondreisje in Bulgarije van stipclub naar stripclub. Alleen de Uefa nog omkopen, maar dat kan niet echt een probleem zijn!

Ronnie tng

Ik ga voor Dinamo Zagreb, maar ferencvaros is ook prima  w:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Spartak trnava uit Slowakije, goeie harde kern daar!
Henk, held, bedankt

PePe

DayDreamer

Speelt misschien niet altijd goed, maar vreet het gras wel op.

PePe

Idd, grasvreters misten we gisteren.

SCC

Weet iemand die wat dichter op de TS zit, of er ook een intentie is om Vytas komende voorbereiding te proberen centraal?
Fysiek vind ik hem daar wel geschikt voor, in de Kuip speelde hij prima toch Kazim (nee, niet inkoppen dat iedereen het eenvoudig heeft tegen Kazim) en alhoewel hij voetballend (nog) niet de meest onderlegde speler is, vind ik wel dat hij durft in te spelen (nu nog met teveel risico). Toch wel het proberen waard, al was het maar als back up en hem vertrouwen te geven (gaf Bijker aanvankelijk ook vertrouwen, welke later werd omgezet door Bijker als overschatting).
Iemand hiervan op de hoogte? Of te weinig vertrouwen?