Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delamere op augustus 16, 2014, 22:48:52
Vond dat hij in een stroef draaiend Cambuur redelijk op de been bleef. Komt volgens mij wel goed met deze jongen.

Dat denk ik ook! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

legeips

Citaat van: Delamere op augustus 16, 2014, 22:48:52
Vond dat hij in een stroef draaiend Cambuur redelijk op de been bleef. Komt volgens mij wel goed met deze jongen.

Ben daar niet zo zeker van.. Hij liet veel ruimte vrij en was niet gelukkig in de paar acties. Daarnaast vind ik het ook niet fair voor marlon, die verdiend meer krediet dan dit. De TS had deze jongen moeten wisselen en beschermen, nu ploeterde hij met de rest door.

Cambuur058

Citaat van: legeips op augustus 16, 2014, 23:12:33
Ben daar niet zo zeker van.. Hij liet veel ruimte vrij en was niet gelukkig in de paar acties. Daarnaast vind ik het ook niet fair voor marlon, die verdiend meer krediet dan dit. De TS had deze jongen moeten wisselen en beschermen, nu ploeterde hij met de rest door.
Je moet niet vergeten dat hij tegen veruit de beste man van het veld speelde!!

Dokkumer

Sorry, dit argument kan ik niet in mijn voordeel gebruiken, dus die negeer ik  l0l

Marc S

Speelde tegen Traore niet een onverdienstelijke partij.

Tanjajeah

Wisselen? Nou, dat ben ik absoluut niet met je eens. Stond verdedigend zn mannetje tegen de beste speler van Vitesse. En vergeet niet dat hij vorig weekend nog voor Djurgardens speelde, hij net een paar dagen in Leeuwarden is en natuurlijk ook even moet wennen aan de voor hem nieuwe manier van spelen. Dat alles in ogenschouw nemende vind ik dat hij het prima heeft gedaan. En natuurlijk is het sneu voor Pereira, maar dat is natuurlijk geen argument om Vytas niet op te stellen. Ik vind het argument van Henk de Jong een heel logische. Op de linkerkant wil je graag een linkspoot.

legeips

We zien volgende week verder...

Galdiano

Het is een beest! Waar Reijnen niet durft, durft, vytas wel! Zet hem maar mioi naarst
Zuurtje Reijnen en Bijker op de back.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

grijskijker

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2014, 10:47:14
Zuurtje Reijnen :_schater :_schater
Wat ben jij voor Cambuur supporter... je eigen speler(s) afvallen...

sunderland

Totaal niet mee eens .Wat een kulpraat weer .Vond hem aan de bal prima .Hij speelde tegen traore die 1 vd beste voetballers is op de nederlandse velden .

Geelblauwstiens

Heeft zeer verdienstelijk gedebuteerd! Wat een topper. Die komt niet meer van de back af.
Well done Vitas!!!

Cor

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2014, 11:29:54
Totaal niet mee eens .Wat een kulpraat weer .Vond hem aan de bal prima .Hij speelde tegen traore die 1 vd beste voetballers is op de nederlandse velden .

komt nog eens bij dat B de eerste helft z`n man voortdurend liet lopen, had hij dus ook niks aan. Prima debuut

Tukker

Citaat van: Cor op augustus 17, 2014, 11:51:18
komt nog eens bij dat B de eerste helft z`n man voortdurend liet lopen, had hij dus ook niks aan. Prima debuut
Zeker 2e gedeelte van de eerste helft lieten Meleg en B. de backs ongehinderd opkomen. Daardoor had je zowel op links als op rechts elke keer 1 speler overhand voor Vitesse. Het middenveld moest dit elke keer belopen. Volgens mij was bij Mo de koek ook op aan het eind van de wedstrijd. Gelukkig ging dit in de tweede helft beter.

Zie nu pas dat dit de topic van Vytas is  :_spank
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Tukker op augustus 17, 2014, 11:57:48
Zeker 2e gedeelte van de eerste helft lieten Meleg en B. de backs ongehinderd opkomen.

En daarom was die Lukoki zo nuttig! Die verdedigde ALTIJD mee terug.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021