Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

PSV - SC Cambuur [21-9-14]

Gestart door Casuals-lwd, augustus 24, 2014, 22:08:29

Vorige topic - Volgende topic

PSV - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (9.3%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Etiënne Reijnen
1 (1.9%)
Lucas Bijker
4 (7.4%)
Marlon Pereira
1 (1.9%)
Mohamed El Makrini
27 (50%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
8 (14.8%)
Daniël de Ridder
1 (1.9%)
Michiel Hemmen
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
5 (9.3%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: september 28, 2014, 07:02:29

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op september 20, 2014, 11:44:38
Poep loopt die carnavalsclowns nu al dun door de broek. Het is toch wel wat sneu voor die brabo's dat trots, mentaliteit, passie en dadendrang niet te koop zijn..... Slachten die boeren!  :0= Boem!
Laat die gloeilamppijpers maar zijn wie ze zijn.. Philips' pseudovedetten van 62 miljoen vs. Henks vechtmachine van 6 miljoen...
Eenheid is niet te koop!!!

Eewal

Citaat van: Drumfather SCC op september 20, 2014, 09:54:03
Ik zal ook even; Kijken of het belang groot genoeg is om nu in grote getale te komen  :_schater
Zal wel niet ''We kenne toch niks sien deur de mist heen''  8P

gaan we ons nu ook al druk maken om supporters die niet bij een laatste training gaan kijken. moet verdorie niet gekker worden.

on topic; heb de training gezien.. aantal mensen flink in vorm, hemmen is messcherp. scheepers zijn contract kunnen ze maar beter ontbinden en meleg was vooral bezig met zijn nagels....

Josli

Het is toch ronduit hilarisch eigenlijk. Ik lees net die PSV-forums een een beetje door. Ze zijn er echt bijna unaniem van overtuigd dat ze gaan verliezen. Ze willen spelers opofferen aan Rusnak. 5-3-2 spelen omdat ze voetballend minder zijn. Cocu roept ondertussen dat het een hele zware wedstrtijd wordt.

Dit wordt en is sowieso een seizoen waar we over 20 jaar nog steeds over praten. Wie had dat 2 jaar geleden ooit kunnen denken.

Drumfather SCC

Citaat van: Eewal op september 20, 2014, 12:42:23
gaan we ons nu ook al druk maken om supporters die niet bij een laatste training gaan kijken. moet verdorie niet gekker worden.

on topic; heb de training gezien.. aantal mensen flink in vorm, hemmen is messcherp. scheepers zijn contract kunnen ze maar beter ontbinden en meleg was vooral bezig met zijn nagels....

Beste Eewal,
Zie het niet als druk maken want dat vind ik net als jou niet nodig. Het is meer het (lachwekkende) feit dat er altijd wel geopperd word massaal naar een laatste training te komen vanwege de stand en/of belangen maar de werkelijkheid is toch altijd weer anders, Als je niet komt moet je ook niet opperen!

Verder helemaal met je verhaal eens!

Eewal

Citaat van: Drumfather SCC op september 20, 2014, 13:07:15
Beste Eewal,
Zie het niet als druk maken want dat vind ik net als jou niet nodig. Het is meer het (lachwekkende) feit dat er altijd wel geopperd word massaal naar een laatste training te komen vanwege de stand en/of belangen maar de werkelijkheid is toch altijd weer anders, Als je niet komt moet je ook niet opperen!

Verder helemaal met je verhaal eens!

:proost

de Schoot

Vytas liep aan het einde te trekkebenen, maar hopelijk valt het mee.
Wat een niveau, gvd ken wel janke dat ik er morgen niet bij ben, wij winnen daar gewoon.  |:)

scclwd

Ik lees hier steeds meer mensen die overtuigd zijn van een overwinning. Zonder de vreugde al te veel te willen temperen bestaat er altijd nog een reeele kans dat wij daar verliezen.  We moeten wel even met beide beentjes op de grond blijven.

Len Cantello

Citaat van: scclwd op september 20, 2014, 13:42:00
We moeten wel even met beide beentjes op de grond blijven.
En wie niet springt........... De lampen gaan uit daar!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

veroen

Goed en scherp getraind vanochtend. Mooi om te zien dat ze zoveel verschillende aanvallen trainen en iedereen in dat spel betrokken word.
Aanvallers allemaal lekker scherp en er ontgaat onze staf niks!

Morgen wel een zware wedstrijd maar ga wel uit van minimaal een punt tegen een ploeg zonder vertrouwen en een coach die niet geschikt is voor dit vak

|:)

hobbes

Natuurlijk win je niet zo maar even, maar als er een keer een kans is om PSV uit te winnen dan is het morgen wel.

TopperM

Werd inderdaad scherp getraind, vooral ogbeche,bakker,hemmen,el makrini en pereira waren top, verwacht morgen wel een puntje

speculeter

Wat een verschil met vorig seizoen. Nu zullen we erg
teleurgesteld zijn als we morgen niet minimaal een punt pakken in Eindhoven.
Vorig jaar was het een wondertekenen dat we een punt pakten.
Vorig seizoen vooral aanvallend weinig in te brengen.
Nu eventueel op de bank:
Barto..Meleg. .schet. .Narsingh. .vd streek..Onze Pool.
Wat een weelde man!

PePe

Henk vanmorgen op de training: Wij winne!!  :proost

sunderland

Citaat van: scclwd op september 20, 2014, 13:42:00
Ik lees hier steeds meer mensen die overtuigd zijn van een overwinning. Zonder de vreugde al te veel te willen temperen bestaat er altijd nog een reeele kans dat wij daar verliezen.  We moeten wel even met beide beentjes op de grond blijven.
ik ben ook bang voor die kut counterploeg .Zij zullen lekker op eigen helft afwachten