Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

PSV - SC Cambuur [21-9-14]

Gestart door Casuals-lwd, augustus 24, 2014, 22:08:29

Vorige topic - Volgende topic

PSV - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (9.3%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Etiënne Reijnen
1 (1.9%)
Lucas Bijker
4 (7.4%)
Marlon Pereira
1 (1.9%)
Mohamed El Makrini
27 (50%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
8 (14.8%)
Daniël de Ridder
1 (1.9%)
Michiel Hemmen
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
5 (9.3%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: september 28, 2014, 07:02:29

dizzhead

Citaat van: Lore op september 22, 2014, 11:18:16
Hij raakt de bal niet, staat niet in het zicht van een speler/keeper. Vind het eerlijke gezegd niet buitenspel.

Wel degelijk hinderlijk. De bal komt in een lijn langs Narsingh (waarbij Narsingh dus tussen Nienhuis en de bal in staat. Dan hinder je de keeper (hij kan immers niet door Narsingh heen duiken). Als je dat doet terwijl je buitenspel staat, dan is dat hinderlijk buitenspel.
Kijk herhaling maar vanuit meerdere hoeken:
http://foxsports.nl/video/232034-78-doelpunt-jeffrey-bruma-psv-sc-cambuur-leeuwarden-3-0.html

Casuals-lwd

Ik ga alleen naar Eindhoven voor SCC maar voor de rest kom ik er niet meer. Wat een kutpubliek in een vuile fabriekwijk  :R

TM

sk13

Hij maakt zelfs een trappende beweging absoluut hinderlijk buitenspel.

Lore

Citaat van: dizzhead op september 22, 2014, 11:20:41
Wel degelijk hinderlijk. De bal komt in een lijn langs Narsingh (waarbij Narsingh dus tussen Nienhuis en de bal in staat. Dan hinder je de keeper (hij kan immers niet door Narsingh heen duiken). Als je dat doet terwijl je buitenspel staat, dan is dat hinderlijk buitenspel.
Kijk herhaling maar vanuit meerdere hoeken:
http://foxsports.nl/video/232034-78-doelpunt-jeffrey-bruma-psv-sc-cambuur-leeuwarden-3-0.html

Ik denk, na terug zien van de beelden, dat je gelijk hebt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb het begin van de wedstrijd nog even nagekeken. Tot de 20ste minuut erg sterk vooral tussen 15 en 20. Dan in een heel korte tijd drie onzekere momenten: twee keer van Bijker (onnodige overtreding vlak bij de 16 meter en de fout waar het doelpunt uit volgde) en een fout van Nienhuis (speelt de bal over Reijnen direct over de zijlijn, de bal tussen de benen was al eerder). Onzekerheid waar PSV direct van profiteerde.
Henk, held, bedankt

drg

Het feit dat ie al uithaalt naar de bal terwijl hij buitenspel staat is gewoon een buitenspelovertreding en moet voor gefloten worden.

Maar goed, ik had me al aan meer dingen geergerd aan die scheids gisteren...

hobbes

Het feit dat je teleurgesteld bent na verlies tegen Psv zegt wat over de ontwikkeling die Cambuur doormaakt. Ze moeten leren van gisteren, morgen een mooi resultaat neerzetten en de komende twee drie wedstrijden de punten pakken.

kickandrush

Las net op vi dat wiedelijer als beste beoordeeld is dit weekend met een 7  8P

De vrije trap waar de eerste goal uit komt had een minuut eerder ook een vrije trap voor cambuur in kansrijke positie kunnen zijn. Derde goal mijn inziens absoluut buitenspel.

Maargoed pisvee uit kan je verliezen, alleen jammer van het doelsaldo

TM

Wiedemeijer floot inderdaad helemaal niet consequent. Veel dezelfde soort overtreding gezien, waar hij de ene keer wel voor floot en de andere keer niet. Het is en blijft een dramatische scheidsrechter.

piene hassus

Jammer dat ut su faak teugen Cambuur is

drg

Citaat van: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:14:20
Die heeft geen enkele voorzet goed afgeleverd gisteren.

Zegt wel wat over het niveau waarop PSV verdedigde dus?

De Ridder is een prima speler, je kunt hem echt niet beoordelen op deze wedstrijd alleen. Waarin als wij (als eerste) gescoord hadden PSV er veel meer aan zou doen om de wedstrijd ruim te winnen.

Echter wil dit nog steeds niet zeggen dat PSV een club is waar je naar toe gaat met de gedachte dat er niks te halen valt, volgend jaar beginnen we gewoon weer vanaf 0-0 en kan het gewoon weer alle kanten op. Dit was gewoon een kansloze wedstrijd vanaf Wiedemeijer minuut 21.

Cor

Citaat van: kickandrush op september 22, 2014, 13:49:57
Las net op vi dat wiedelijer als beste beoordeeld is dit weekend met een 7  8P

De vrije trap waar de eerste goal uit komt had een minuut eerder ook een vrije trap voor cambuur in kansrijke positie kunnen zijn. Derde goal mijn inziens absoluut buitenspel.

Maargoed pisvee uit kan je verliezen, alleen jammer van het doelsaldo

Vorig jaar in Nijmegen was Wiedemeijer zeker niet tegen ons aan het fluiten. Buitenspel moet de assistent zien. Ik heb een bloedhekel aan Wiedemeijer maar de nederlaag hebben we volledig aan onszelf te danken

Eewal

Na nog even een dagje nagedacht te hebben over de wedstrijd van gister; hoop dat het hard is aangekomen bij de selectie. Ik snap dat je als club vol zelfvertrouwen naar Eindhoven gaat, maar ik vond het bijna een beetje arrogant worden. Arrogantie in uitwedstrijden is ongepast, na 1!!!! overwinning tegen de nummer laatst.

Al met al is er nog helemaal niks aan de hand, lekker op naar de komende wedstrijden, waarin er zeker wel punten gepakt zullen gaan worden....!!!  :scc

Goudvinger

Volgens mij waren beide kaarten volgens het boekje wel terecht, maar tegelijk durf ik te beweren dat hij Bruma bij dergelijke overtredingen niet in één helft 2x een gele kaart gegeven had.