Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Donovan Slijngard

Gestart door Hilversum voor Cambuur, augustus 28, 2014, 14:31:21

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Cor op augustus 28, 2014, 20:32:47
Ik ook altijd met m'n grote mond...... Excuses ook aan Grijskijker, tsja  :devil
:_schater   _O_

dizzhead

Momentopnames tellen natuurlijk niet, maar dit lees ik met plezier:

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  20m
Mooie volley van @DSlijngard vliegt zo cross in het doel. Jongen kan wel beetje ballen. Kiest voor diepte ipv tikkie-terug. #Cambuur

Marc S

was bij de training vanochtend en  hij deed erg goed mee prachtig goal lekker fel als dit hem niet fit is dan wil ik hem nog wel eens fit zien!

de Schoot

Citaat van: Marc S op augustus 29, 2014, 13:12:16
was bij de training vanochtend en  hij deed erg goed mee prachtig goal lekker fel als dit hem niet fit is dan wil ik hem nog wel eens fit zien!

Helemaal mee eens!

piene hassus

hy ken oek nog rechts trappe

Cambuur123

Je moet 10x langs deze jongen voor je hem kwijt bent, inzet hoger dan kwaliteit maar daar staan we wel een beetje voor!

SCCRulez

Succes jongen, welkom bij  :scc
:) |:) |:)

sccambuurlwdd

Redelijke pot. Was duidelijk meer op zijn plaats op de linksback ipv in het centrum. Ook mooi om te zien dat hij zelfs in de blessuretijd zich nog met de aanval bemoeit. Qua spelopvatting past hij beter op de linksback dan Vytas, denk ik.

PePe

Citaat van: sccambuurlwdd op september 28, 2014, 17:32:32
Redelijke pot. Was duidelijk meer op zijn plaats op de linksback ipv in het centrum. Ook mooi om te zien dat hij zelfs in de blessuretijd zich nog met de aanval bemoeit. Qua spelopvatting past hij beter op de linksback dan Vytas, denk ik.
Opbouwend beter, verdedigend weet ik nog niet?

lunnie

Vond m heel rommelig overkomen. Inderdaad alsof ie niet op z'n plek stond. Komt niet erg zeker over.

Stiens

Centraal achterin ronduit slecht.. 9 van de 10 diepe ballen van hem in het eerste half uur kwamen niet aan.. Daarna herpakte hij zich als linksback redelijk..

Collingwood

Krijgt profcontract tot en met einde van dit seizoen, met een optie op nog een seizoen. Bron: HaH.
Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

En we hebben weer een International.

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: John Hiatt op december 24, 2014, 11:09:53
En we hebben weer een International.

Ja klopt haha echter wel in voor selectie. Tegen Excelsior deed ie t niet slecht.
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Lore

Is dit voor dat 'nederlandse' Suriname team? Die is dus niet officieel? Dan zou ik niet toestaan dat hij in zijn rustperiode een wedstrijd speelt in Suriname. Hij is een prof en wordt betaald door Cambuur