Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 98

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

Bernardo

Vorig jaar was het op donderdag meen ik, toen gingen pas maandag de laatste kaarten weg.

Nightmarelwd

Citaat van: Ronnie tng op september 11, 2014, 13:34:52
Ik hoop dat men heeft geleerd van de overdreven politie inzet van vorig jaar. Ook het tijdstip van vertrek sloeg helemaal nergens op! Kortom, verwacht een aantal verbeteringen ten opzichte van vorig jaar.

Wedstrijd begint om 12:30 uur.  Acht uur vertrek denk ik  8P
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: J.Abma op september 11, 2014, 14:54:30
Ben ook SZ-houder en wil er graag bij zijn. Vorig jaar helaas niet mogelijk. Dus je hoeft waarschijnlijk niet al om zeg eens 7.00 op het plein te staan... gewoon rond de openingstijd kassa's en je hebt goede kans op kaarten (is de inschatting)?  - een reactie is zonder consequenties  ;)

Wanneer dan nog in de top staan, dan wil ineens iedereen erbij zijn.
MI-Sider for Life

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Nightmarelwd op september 11, 2014, 17:02:47
Wedstrijd begint om 12:30 uur.  Acht uur vertrek denk ik  8P
Dat is 6 uur op voor mij... :_schater
Henk, held, bedankt

speculeter

Montana

De bal ligt nu bij Cambuur. Het zou fair en terecht zijn om kaarthouders voorrang te geven en dat hebben we (KvC) gelijk bij de bvo neergelegd vanmiddag.

Bernardo

Was vorige jaar toch het zelfde?  Toen kregen Seizoenkaarthouders later alsnog voorrang.

Montana

hobbes

Ik ga eerlijk gezegd van uit dat alle uitkaarthouders ook seizoenkaarthouders zijn. Om een aparte regeling te treffen om die paar die het niet zijn lijkt me wat overdreven.

Casuals-lwd

Citaat van: hobbes op september 11, 2014, 20:18:45
Ik ga eerlijk gezegd van uit dat alle uitkaarthouders ook seizoenkaarthouders zijn. Om een aparte regeling te treffen om die paar die het niet zijn lijkt me wat overdreven.
Nee zeker niet zeker 30% van alle uitkaarthouders zijn denk ik gewone clubcardhouders. Is toch een aantal wat...

BVO snapt er ook niks van, vorig jaar hetzelfde toen hebben ze de verkoop ook (door advies van de kvc) dkv ook via de voorrangregels gedaan (zou je toch denken dat het dit jaar ook weer met regels kis )  maar dit jaar zijn er gewoon weer geen regels. Zegt alweer genoeg over de BVO, tijd dat het er in gestampt word ipv de bvo te adviseren....

Galdiano

Citaat van: hobbes op september 11, 2014, 20:18:45

Al enkele personen gehoord die geen sk hebben maar wel deze wedstrijd willen gaan bezoeken en op dit moment al een uitkaart hebben.

"Op vertoon van je uitkaart plus sk kun je op 27-09-2014 vanaf 09:00 een kaart kopen."
Dat had er gewoon moeten staan. En dan maandags gewoon vrije verkoop.
Geen max aantal kaarten pp instellen. Per sk+uitkaart 1 kaart.
Dus 1 iemand met 10 sk's moet 10 kaarten kunnen halen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

de Schoot

Excelsior wil niemand heen en nu moeten we billenknijpen of we wel 1 vd 1200 kaartjes kunnen bemachtigen?  l0l

DannySCC

Citaat van: Montana op september 11, 2014, 19:33:00
De bal ligt nu bij Cambuur. Het zou fair en terecht zijn om kaarthouders voorrang te geven en dat hebben we (KvC) gelijk bij de bvo neergelegd vanmiddag.

Goeie zaak _O_ hopelijk doet Cambuur er wat mee
AMF

Cor

Citaat van: de Schoot op september 11, 2014, 20:50:26
Excelsior wil niemand heen en nu moeten we billenknijpen of we wel 1 vd 1200 kaartjes kunnen bemachtigen?  l0l

_O_ _O_

sccweestwel

Citaat van: Galdiano op september 11, 2014, 20:38:40
Al enkele personen gehoord die geen sk hebben maar wel deze wedstrijd willen gaan bezoeken en op dit moment al een uitkaart hebben.

"Op vertoon van je uitkaart plus sk kun je op 27-09-2014 vanaf 09:00 een kaart kopen."
Dat had er gewoon moeten staan. En dan maandags gewoon vrije verkoop.
Geen max aantal kaarten pp instellen. Per sk+uitkaart 1 kaart.
Dus 1 iemand met 10 sk's moet 10 kaarten kunnen halen.

Eens! Vorig jaar stond er iemand voor me die 26 uitkaarten meegaf haha