Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 98

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

Cor

Citaat van: John Hiatt op september 29, 2014, 10:01:22
Argentina Argentina!

Lopend van het station naar het stadion en vice versa. Politie had geen idee wat ze met de groep aanmoest. Wat een tijden, wat is het allemaal toch geregiseerd geworden.

pvanbuijtene

Citaat van: 0517 op september 28, 2014, 22:37:10
Nu is het hier al een aantal keer gemeld, wat zit iedereen hier nu te janken over max. 5 kaarten per persoon? Die 5 dienen allen een uitkaart in bezit te hebben. Het is niet zo dat je per 1 uitkaart 5 wedstrijdenkaarten kunt krijgen.....

Voor geen enkele wedstrijd geldt dat je 1 kaart per persoon kunt halen. Het is altijd 1 kaart per seizoenkaart, clubcard uitkaart etc...

:O :O :O :O :O :O :O :O

De ene moment krijg je te horen dat je maar eerder je nest uit moet omdat je te laat bent, om vervolgens wel ff te horen dat er mensen zijn die lekker thuis zitten en er geen FUCK voor hoeven te doen en wel een kaartje hebben... Ja, dat is toch frustrerend? Laat die thuisblijvers ook maar wat moeite er voor doen... Dat er mensen zijn die moeten werken, kinderen hebben en niet wegkunnen etc is t mooi dat het kan...
Je staat uren in de rij en dan is ALLES en IEDEREEEN kut die wel een kaartje heeft, en de manier waarop dan helemaal  l0l

moodygrunn

http://cambuur.nl/nieuws/reactie-sc-cambuur-op-kaartverkoop-voor-derby/

Afgelopen weekend begon de kaartverkoop voor de derby tussen sc Heerenveen en SC Cambuur. Op verzoek van de supporters werd dit keer op een zaterdag begonnen met de verkoop, zodat de werkende supporters makkelijker een kaartje kunnen kopen. En dus waren er veel blije, vrolijke gezichten van fans die van de partij zijn op 19 oktober in Heerenveen.

Vanwege het beperkt aantal beschikbare kaarten in het uitvak van het Abe Lenstra Stadion heeft helaas niet elke Cambuur-supporter een kaartje weten te bemachtigen. De frustratie en teleurstelling van de supporters die achter het net hebben gevist (na soms zelfs uren in de rij te hebben gestaan) is meer dan begrijpelijk. Helemaal als je een trouwe bezoeker bent van (uit)wedstrijden en er bij de wedstrijd van het jaar dus niet bij kunt zijn.

Als gevolg hiervan is er commotie ontstaan onder de supporters, en dan met name over het ontbreken van een systeem die de trouwe bezoeker van uitwedstrijden voorrang verleent. Als club willen we hier graag op reageren, de situatie uitleggen en samen bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Om te beginnen zijn we het met iedereen eens die vindt dat trouwe supporters het eerste recht moeten hebben om een kaart aan te schaffen voor dit soort (enorm populaire) wedstrijden. Ben je bij meerdere of zelfs alle uitwedstrijden aanwezig, dan spreekt het haast voor zich dat je ook bij De Derby bent om onze club te steunen. Dit is ook de reden waarom we een aantal vaste supportersgroepen een eigen bus hebben toegewezen (wat we beter hadden moeten communiceren). Toch zijn er ook trouwe supporters die er op zondag 19 oktober niet bij zijn in Heerenveen.

Ter verklaring hiervoor moeten we voor een eerlijk en volledig beeld terug naar de kaartverkoop voor De Derby van vorig seizoen. Toen hadden we een gelijk aantal kaarten, de vaste supportersgroepen een eigen bus, waren de voorwaarden hetzelfde en destijds hadden we drie dagen nodig om deze kaarten te verkopen. Met andere woorden; iedere trouwe, vaste bezoeker van uitwedstrijden van onze club had redelijkerwijs de kans en de mogelijkheid om een kaartje te bemachtigen.

Dit seizoen was er in de eerste uitwedstrijden wel een lichte stijging te zien van het aantal uitsupporters (ook met de wegingsfactor auto- of buscombi), maar bij lange na niet zo significant om aan te nemen dat er een enorme schaarste zou ontstaan op kaarten voor De Derby.

Nu blijkt dat dit wel het geval is, is het aan ons als club om hier lering uit te trekken en te kijken hoe we in de toekomst de kaartverkoop voor deze en andere populaire uitwedstrijden op zo'n rechtvaardig mogelijke manier kunnen houden. We gaan dan ook op korte termijn in gesprek met Supportersvereniging  'De Kern van Cambuur' om samen te zoeken naar een passende en structurele oplossing.

Tot slot is het los van de begrijpelijke teleurstelling bij supporters die er niet bij kunnen zijn wel een prachtige constatering dat de club zo enorm leeft en in populariteit is gestegen. Ook sportief en financieel is het nooit beter gegaan dan nu, dus laten we daarom vol achter de club blijven staan om zo samen uit te groeien tot een stabiele Eredivisionist!
In Henk en Sandor we trust

drg

Dus waar blieft dat scherm voor Noord?  :D

Unknown

Prima reactie vind ik. Volgend jaar (als we niet degraderen) zal het dus anders gaan.

Sakas

We kunnen zeggen wat we willen, maar dit is een netjes antwoord van Cambuur!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

SCC-J

Heel netjes. Alleen vind ik het jammer dat cc er weer wordt buiten gehouden.

Whoestemen

Citaat van: Sakas op september 29, 2014, 16:02:35
We kunnen zeggen wat we willen, maar dit is een netjes antwoord van Cambuur!

Netjes en juist. Nu doorpakken.

speculeter

Op marktplaats staat een kaartje te koop voor 25 euro.
In het thuis vak. Zal vast wel belangstelling voor zijn.

F.(old label)

Citaat van: Lore op september 29, 2014, 09:01:16
Het voorrang geven van bepaalde personen kan ik mij ergens ook wel in vinden, maar jij geeft zelf in je bericht al aan waarom erg veel mensen er problemen mee hebben.

Het zou gaan om mensen die vaak uitwedstrijden (via de normale weg) bezoeken. Je geeft zelf aan dat je ook mee de MI-bus mee had gekund, maar dat je geen uitkaart hebt. Daar leidt ik uit af dat jij al lange tijd geen uitwedstrijd in het uitvak (via de normale wegen) hebt bezocht. Als jij wordt uitgenodigd voor die bus, dan lijkt het toch willekeur wie in die bus zit? Of in ieder geval moet je vriendjes of bekenden zijn van bepaalde mensen?

Is geen willekeur! In die bus zitten mensen die al jarenlang tot de MI-side behoren, zoiets bestaat voor het leven. Dat ik geen uitkaart heb of 1 of andere kaart doet niet terzake. Ik heb jarenlang uit en thuismatches bezocht wanneer mij dat was toegestaan. Het is jammer dat een aantal 'getrouwen' geen kaart heeft weten te bemachtigen. Maar ik denk dat 90% van alle mensen die regelmatig een uitwedstrijd bezoekt wel een kaart heeft! Dat cambuur tav. de verkoop verbeteringen moet laten zien daar zijn ze zich gezien hun antwoord van bewust! Laten we hopen dat de degenen die geen kaart hebben voor de combi gewoon op de tribunes zitten tijdens de derby! Persoonlijk denk ik dat dit wel moet lukken!!

Lore

Citaat van: F.(old label) op september 29, 2014, 16:37:06
Is geen willekeur! In die bus zitten mensen die al jarenlang tot de MI-side behoren, zoiets bestaat voor het leven. Dat ik geen uitkaart heb of 1 of andere kaart doet niet terzake. Ik heb jarenlang uit en thuismatches bezocht wanneer mij dat was toegestaan. Het is jammer dat een aantal 'getrouwen' geen kaart heeft weten te bemachtigen. Maar ik denk dat 90% van alle mensen die regelmatig een uitwedstrijd bezoekt wel een kaart heeft! Dat cambuur tav. de verkoop verbeteringen moet laten zien daar zijn ze zich gezien hun antwoord van bewust! Laten we hopen dat de degenen die geen kaart hebben voor de combi gewoon op de tribunes zitten tijdens de derby! Persoonlijk denk ik dat dit wel moet lukken!!

Als zoiets voor het leven bestaat had ik, en met mij vele meer, ook wel een telefoontje kunnen krijgen. Ik vind het wel een wat vreemd criterium.

Ik twijfel echt of 90% van de mensen die regelmatig uitwedstrijden bezoekt wel degelijk kaarten heeft voor het uitvak. Ik heb ze in ieder geval niet, ik ken ook een boel mensen om mij heen die ze niet heeft.

Dat wij aanwezig zullen zij spreekt natuurlijk voor zich, Misschien zien wij elkaar daar wel!  :proost

RotterdamLeeuwarden

In de derde allinea staat dit:

"samen bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. "

Nu vraag ik mij af:

14, 15 jaar geleden stond ik ook in de rij en toen ik bijna aan de beurt was (10 wachtenden voor me) werdt het bordje "uitverkocht" aan de kruk gehangen.

TOEN zei men exact hetzelfde: "samen dit" en "overleg dat" om datgene in de toekomst beter te regelen.

Blijkbaar heeft men er helemaal niks van geleerd en doet men dit nu gewoon weer.
daar kan ik mij dan zo kwaad om maken !!!!
Vorig seizoen was top  :thumbsup eerst de seizoenkaarthouders en dan de rest, dat was veel eerlijker.
Vorig jaar zat ik er ook al naast hoor, daar niet van maar het er mij even om dat je met zo'n grote aanhang toch iets anders moet verzinnen.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dit is mien club

Jongens die wij in de bus hebben bezoeken ook met enige regelmaat uit wedstrijden.
Maar ook toen het niet goed ging stonden veel van deze jongens op een koude vrijdagavond in Sittard in het uit vak.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 29, 2014, 17:22:15
In de derde allinea staat dit:

"samen bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. "

Nu vraag ik mij af:

14, 15 jaar geleden stond ik ook in de rij en toen ik bijna aan de beurt was (10 wachtenden voor me) werdt het bordje "uitverkocht" aan de kruk gehangen.

TOEN zei men exact hetzelfde: "samen dit" en "overleg dat" om datgene in de toekomst beter te regelen.

Blijkbaar heeft men er helemaal niks van geleerd en doet men dit nu gewoon weer.
daar kan ik mij dan zo kwaad om maken !!!!
Vorig seizoen was top  :thumbsup eerst de seizoenkaarthouders en dan de rest, dat was veel eerlijker.
Vorig jaar zat ik er ook al naast hoor, daar niet van maar het er mij even om dat je met zo'n grote aanhang toch iets anders moet verzinnen.
wij hoeven geen rotterdamfans in dat boerengat uit om ons te steunen.

sunderland

Citaat van: speculeter op september 29, 2014, 16:35:11
Op marktplaats staat een kaartje te koop voor 25 euro.
In het thuis vak. Zal vast wel belangstelling voor zijn.
dikke stumper die krt op marktplaats zet