Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 4 leden
okkele, mindra, Galdiano, Thijs09876

Excelsior - SC Cambuur [zondag 28-9-2014]

Gestart door Hilversum voor Cambuur, september 04, 2014, 09:33:25

Vorige topic - Volgende topic

Excelsior - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (7.8%)
Donovan Slijngaard
1 (2%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mohamed El Makrini
3 (5.9%)
Albert Rusnák
10 (19.6%)
Daniël de Ridder
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2%)
Bartholomew Ogbeche
9 (17.6%)
Furdjel Narsingh
21 (41.2%)
Sander van de Streek
2 (3.9%)

Totaal aantal stemmen: 49

Stemmen gesloten: oktober 05, 2014, 17:18:27

speculeter

Meleg niet eens bij selectie?
Geblesseerd?

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op september 28, 2014, 17:23:53
Alleen onterecht afgekeurd als Van Weert niet daadwerkelijk buitenspel stond (niet goed te zien op de beelden). Als hij wel buitenspel stond dan was dat wel degelijk hinderlijk. Hij staat tussen Reijnen en de bal in, dus Reijnen kan nooit in de baan van het schot komen. Ook leidt hij Nienhuis af.
Zoals ik het het heb kunnen beoordelen was er geen sprake van buitenspel, daarom in mijn ogen onterecht.

Bernardo

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 17:48:52
Meleg niet eens bij selectie?
Geblesseerd?

Denk eerder gepasseerd.  Hebben zo brede en sterke selectie

Marc S

Citaat van: legeips op september 28, 2014, 14:47:38
Henk Henk Henk... Ik weet niet wat de vrouw je beloofd heeft.. Maar de ridder eruit was tactisch gezien niet slim..

Als hemmen in de punt had gestaan en narsingh en de ridder op de vleugels hadden we 2 punten meer gestolen.. Maar barto moest schijnbaar heel lang spelen van moeder de vrouw.. De spelers hadden een off day, maar wat mij betreft de TS ook.

Vergeten en goed maken tegen dordt...

Ik dacht eerst hetzelfde wat betreft De ridder, maar hij wisselde bakker voor VD streek, als hij narsingh in bracht met nog een helft te gaan speelt hij een helft lang met nog 1 wissel en 2 blessure gevoelige spelers. Ik denk dat hij dat niet aandurfde.

thankyou

Wat een slechte/trage pot,, Vytas inderdaad een hele gewone voetballer en vandaag geen meerwaarde, Rijnen doet ook maar wat die bakte er vandaag ook helemaal niks van alleen maar sloom een bal naar links passen of het tempo eruit halen en sloom een middenvelder inspelen. Onbegrijpelijk waarom Barto in de basis stond. Slijngaard wel een voldoende hetzelfde geld voor B. Volgende week De Ridder-Ogbeche-Narsingh? op naar Dordrecht 3 punten..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Daddy T.

Citaat van: Lore op september 28, 2014, 15:13:06
Slijngaard? Dat is toch die speler die nog een dikke kans weg gaf?

Idd, prima in de aanval naar voren, verdedigend vond ik hem in 2e helft niet erg sterk.
Barto, de Ridder en Bakker waren drama, volgende week Hemmen weer in de basis en niet pas in 78e minuut inbrengen!
Nienhuis, pff...heeft veel krediet maar bij corners wel erg onzeker.
Respect voor de supporters die in de bus de reis naar Rotterdam hebben gemaakt. Mooi wat SCC'ers weer op hoofdtribune :thumbsup

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

Op alle tribunes was wel wat SCC volk aanwezig....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op september 28, 2014, 17:53:13
Zoals ik het het heb kunnen beoordelen was er geen sprake van buitenspel, daarom in mijn ogen onterecht.
Meters buitenspel. Zo niet kilometers  :proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Citaat van: Len Cantello link=topic=779.msg9301het wad meters4#msg93014 date=1411923454
Meters buitenspel. Zo niet kilometers  :proost
In het uitvak hadden we prima het zicht er op en het was meters buitenspel  :P

Higler gaf na de wedstrijd op radio 1 aan dat hij fout zat en dat het doelpunt goedgekeurd haar moeten worden.  Mazzeltje dus  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg

Als Bijker weer gewoon in het veld staat kunnen we denk ik nog heel veel plezier beleven aan Slijngaard

Lore

Citaat van: Treb op september 28, 2014, 15:18:24
We zijn nog steeds 'maar' Cambuur hoor.. spelers die amper fouten maken spelen hier niet.
Puntje bij Excelsior is helemaal zo raar niet.. veel ploegen gaan daar punten inleveren.

De manier waarop is misschien wat zorgwekkend, maar dan weten we in ieder geval weer dat we voor ieder punt keihard moeten knokken.
We kunnen hartstikke leuk voetballen, maar dat komt er alleen uit wanneer we keihard knokken.

Zo kan je alles goed praten. Er was niets aan de hand en hij geeft een kans weg. Dat kan cruciaal zijn. Ik verwacht niet dat verdedigers van Cambuur geen fouten maken. Ik verwacht wel dat ze geen pupillenfouten maken

Casuals-lwd

Wat een wanvertoning vandaag, heb de hele tijd nog nooit zo'n slecht Cambuur gezien.
Lichtpuntjes waren Ogbeche (zal in de spits het best functioneren), Rusnak en Narsingh. De rest heeft heel ondermaats gepresteerd, Barto en Bakker OUT !

sunderland

Citaat van: legeips op september 28, 2014, 14:47:38
Henk Henk Henk... Ik weet niet wat de vrouw je beloofd heeft.. Maar de ridder eruit was tactisch gezien niet slim..

Als hemmen in de punt had gestaan en narsingh en de ridder op de vleugels hadden we 2 punten meer gestolen.. Maar barto moest schijnbaar heel lang spelen van moeder de vrouw.. De spelers hadden een off day, maar wat mij betreft de TS ook.

Vergeten en goed maken tegen dordt...
sorry wat een onzin .De Ridder was waardeloos en als het vlgns jou plan was gegaan had ogbeche niet gescoord dus

sunderland

Na zo,n eerste helft mag je blij zijn met 1 pnt .Vlgnd week op naar de 15 punten .Zal wederom lastig worden .

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op september 28, 2014, 21:19:37
Ben bang van wel, want dan spelen we niet  :devil
Volgende week thuis tegen Dordrecht, dan een week vrij
Henk, held, bedankt