Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

PePe

Dokkumer

Citaat van: Treb op oktober 12, 2015, 14:50:09
Ik denk dat je je daar nog lelijk in vergist hoor.
Inderdaad, er wordt redelijk aan de weg getimmerd. Alleen hoor en zie je daar niets over in de media.

Holwerd voor Cambuur

Update 12 oktober 21.40 uur - Stichtingsbestuur dkv roept op tot vertrek voorzitter
Als een verrassing komt het niet, maar het stichtingsbestuur van dkv heeft in een open brief bevestigd dat men van mening is dat voorzitter Jelko van der Wiel moet vertrekken. "Het handhaven van de huidige situatie is geen optie", valt er in de verklaring te lezen. Op de aankomende aandeelhoudersvergadering wordt Van der Wiel mogelijk uit zijn functie ontzet, maar de datum van die meeting staat nog niet vast.

Doei sponsoren :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

666

Citaat van: Dokkumer op oktober 12, 2015, 20:52:53
Inderdaad, er wordt redelijk aan de weg getimmerd. Alleen hoor en zie je daar niets over in de media.

Hoe kom jij dan aan die informatie... Ik lees er idd nooit wat over, ik lees bijvoorbeeld alleen dat Groningen zich in dat gat misdragen heeft. En ik zag een filmpje dat ze probeerden om bij het uitvak van ons te komen, maar dat mislukte ook op een kneuterige manier.

Maar ik moet je ook zeggen dat ik niet (meer) in die scene zit. Ik zie ze nog steeds zoals altijd, niet dus.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Laat ik het zo zeggen, ik heb vrij veel contact met iemand die aardig wat inside informatie heeft. Dus geen geouwehoer via internet ofzo, gewoon genuanceerde verhalen.

666

Citaat van: Dokkumer op oktober 13, 2015, 09:54:20
Laat ik het zo zeggen, ik heb vrij veel contact met iemand die aardig wat inside informatie heeft. Dus geen geouwehoer via internet ofzo, gewoon genuanceerde verhalen.

Oké.. Vind ik wel verrassend, had ik daar nooit verwacht. Ik ken ze alleen maar van het krentenbollen gooien  ;)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Pielkebuus

Genuanceerde verhalen of niet, het blijven mietjes.

Utekleitrokken

Citaat van: Pielkebuus op oktober 13, 2015, 14:26:47

Das wel makkelijk te roepen - maar hoe klein of debiel welke club ook is, er is altijd wel een handjevol te vinden bij die club die jou op afspraak wel je tanden uit je bek willen en kunnen rossen. Neemt niet weg dat er heel veel jeugdige schreeuwers zijn bij dkv die niet veel doen tot ze met genoeg andere ghb vrinden zijn(zoals vorig jaar naast het uitvak na afloop van de wedstrijd)

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: Pielkebuus op oktober 13, 2015, 14:26:47
Ghehe, overall gezien moet ik je natuurlijk compleet gelijk geven.

Bernardo

0-4 achter na een half tegen Feyenoord haha

Dokkumer

Voetballen net zo goed als dat ze bestuurlijk bezig zijn. Om te lachen zo slecht.

JurjenS7

10 10 10 10 10 10 10

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.