Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Problematiek uitwedstrijden?!

Gestart door 0517, september 27, 2014, 13:57:16

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: SCC-J op september 27, 2014, 14:26:20
Ik vind dat we ook wel wat verder mogen kijken dan Dkv. Je voert inprice een puntensysteem alleen voor hoereveen in.

Terwijl seizoenkaart meer voordelen met zich mee brengt, je bent goedkoper uit als supporter en zij die niet in leeuwarde  wonen of werken ook een kaartje kunnen bemachtigen.

Bij Feyenoord is het zo dat het puntensysteem daar als een competitie werkt. Je moet altijd met buscombi want dan krijg je meer punten als iemand met autocombi gaat.
Bijkomstig nadelig effect daar is dat de sfeer met name in kleine uitvakken (zie cambuur) dramatisch is.

Als wij net als Ajax en Feyenoord de uitvakken zo elke keer vol krijgen, zou dat risico bestaan. Maar zo snel zal t niet gaan denk ik. Verschillen tussen bus en auto moet er in mijn ogen ook niet zijn. Uitpot is uitpot.

SCC-J

Denk als het gewoon simpel houdt voldoende moet wezen. Elke uitwedstrijd 1 punt. Moet voldoende zijn.

papier

Citaat van: Lore op september 27, 2014, 16:37:03
Lidmaatschap? Ik wil helemaal niet bij een van die twee clubs horen! Ben ik nu minder supporter?

Nee hoor, maar ik denk ik zet die er maar bij ivm de 5 euro korting ook bij combi's geldt wanneer iemand lid is van KvC. Ben zelf ook nergens lid van :')

papier

Citaat van: Tukker op september 27, 2014, 16:46:46
Dan krijg je een run op een goedkoop lidmaatschap op CC (10 euro) of KvC (12,50) en mag het woord glory-hunter weer gebruikt worden  :P

Of ben je geen glory-hunter meer als je lid/donateur van één van beide bent?

Want die 10 euro extra hebben veel mensen er wel voor over om niet extra vroeg uit bed te hoeven en in de rij te staan  8P

Och, prima toch... dat geld bij die verenigingen wordt oa gebruikt voor sfeeracties. Daar ben ik alleen maar voor. En qua punten... je zou gewoon kunnen doen dat het attenderen van 1 uitwedstrijd al meer punten oplevert dan een lidmaatschap op een van de clubs. Tackle je dat ook weer.

Yellow Army

Gewoon seizoenkaart voor uitwedstrijden voor 50 euro ofzo. Voor elke uitwedstrijd 5 euro korting en voorrang bij inschrijving voor uitwedstrijden.
Area 58

Lore

Citaat van: papier op september 27, 2014, 18:58:21
Nee hoor, maar ik denk ik zet die er maar bij ivm de 5 euro korting ook bij combi's geldt wanneer iemand lid is van KvC. Ben zelf ook nergens lid van :')

Namaak-supporter!  :devil

Ik heb ook niet echt een oplossing, puntensysteem lijkt wel eerlijk, maar je hebt het maar over 1 wedstrijd!

0517

Meeste regelingen zijn nu wel de voor- en nadelen van besproken. Meeste mensen lijken zich te kunnen vinden in een puntensysteem. Eenvoudig te implementeren mbv een eenvoudig CRM-systeem wat Cambuur ongetwijfeld heeft. Gegevens zijn allen beken en tevens is bekend wie de afgelopen jaren welke uitwedstrijd(en) heeft bezocht.

KVC, brengen jullie dit in? Kan vanaf volgend seizoen ingaan tegrlijk met koppelen uitregistratie aan seizoenkaart en lanceren online kaartverkoop (huidige systeem kan dat, indien we gebruik maken van koppeling aan SCC, zie Groningen.).

Lore

Citaat van: 0517 op september 27, 2014, 19:59:34

KVC, brengen jullie dit in? Kan vanaf volgend seizoen ingaan tegrlijk met koppelen uitregistratie aan seizoenkaart en lanceren online kaartverkoop (huidige systeem kan dat, indien we gebruik maken van koppeling aan SCC, zie Groningen.).

Hoe kom je erbij dat Cambuur een systeem heeft waar dit in bijgehouden wordt?

Scc01

Citaat van: Lore op september 27, 2014, 21:03:28

Hehe dat dacht ik ook al;) ik denk niet dat dit gebeurd

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 27, 2014, 21:03:28

Elke uitwedstrijd hebben ze een lijst met alle namen van de personen die meegaan (+kentekens van de auto's), als dit koppelt aan een uitkaart of scc heb je een registratie.
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2014, 21:35:01
Elke uitwedstrijd hebben ze een lijst met alle namen van de personen die meegaan (+kentekens van de auto's), als dit koppelt aan een uitkaart of scc heb je een registratie.

Nee, dat het zou moeten kunnen ben ik het wel mee eens, maar het is Cambuur en die stagiaires en werkervaringsplaatsen op de administratie hebben niet het vermogen om dat te doen.

Ik heb gelukkig weinig contact met ze, maar moest van de week even contact hebben en ben weer eens ongehoord afgesnauwd aan de telefoon.

En nee mensen, Cambuur heeft geen lak aan de supporters, zij zijn gewoon werkelijk niet in staat om dit soort dingen goed te regelen. De club is in alles gegroeid, maar ze moeten echt andere mensen op de administratie neer gaan zetten

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2014, 21:35:01
Als ik kijk welke bevoegdheden stagiares in ons bedrijf hebben/krijgen, moet het bij Cambuur toch ook mogelijk zijn dat een stagiaire hiervoor een mooi systeem kan opzetten. In bijvoorbeeld een half jaar dat stagiaires bij ons meelopen, krijgen ze echt een belangrijke taak waar het bedrijf uiteindelijk iets aan heeft. En er moeten toch genoeg stagiaires in Leeuwarden e.o. zijn die graag bij Cambuur aan de slag willen lijkt me.

En daarnaast zou het niet verkeerd zijn dat de personen die je aan de telefoon krijgt een cursusje "klantvriendelijk telefoneren" zouden krijgen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

marrumer

Ze zijn ook erg onbehulpzaam bij de administratie, daar mag inderdaad wel iets aan veranderd worden.

papier

Was er laatst om een kaartje te kopen voor de pot tegen Dordrecht. Dat kon dus alleen nog maar online werd mij verteld. Prima allemaal hoor maar ipv dat ze gewoon daar dan even voor mij dat kaartje hadden geprint en ik had betaalt ben ik nu naar huis gegaan waarna zij dat kaartje voor me hebben geprint en vervolgens op de post hebben gedaan.

Absoluut niet bureaucratisch.

Al moet ik zeggen dat ik met dhr. Dissel altijd goede ervaringen heb gehad. Die trof ik alleen niet.