Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur - Feyenoord 26oktober om 12:30

Gestart door pvanbuijtene, oktober 06, 2014, 09:33:07

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Feyenoord Man of the Match

Leonard Nienhuis
2 (4.2%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.1%)
Etiënne Reijnen
36 (75%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (8.3%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.1%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bob Schepers
3 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 46

Stemmen gesloten: november 02, 2014, 20:49:02

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op oktober 26, 2014, 11:35:41
Zeer matige bank aanvallend. Barto en schepers  ;(
Hebben we vandaag niet nodig  :zweep

Yellow Army

Geen Schet ipv Schepers? Geblesseerd ofzo?
Area 58

hobbes

We moeten nog een stap maken in de ontwikkeling wil je deze wedstrijden winnen. Feyenoord heeft het effectief gedaan vandaag. Moet ik zeggen dat Braamhaar ook warrig floot, lang de kaarten op zak en geeft ze (aan beide kanten) als het niet nodig is.

Collingwood

Helaas verloren van een sterk Feyenoord. De spelers hebben er alles aan gedaan, maar het wilde niet lukken. Met een beetje geluk vliegt één van de kansjes erin en pak je een punt, maar het mocht niet zo zijn. Vond Reijnen wel weer sterk spelen. Ook Vytas maakte vandaag een goede indruk.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Feyenoord veel verder dan ons natuurlijk, goede ploeg hoor.
Sfeer was echt kut vandaag.

Shar

Ondanks de nederlaag toch niet heel erg teleurgesteld. Had uiteraard liever één of drie punten gezien maar vond dat Cambuur het goed deed. Gezien wedstrijdbeeld had in mijn optiek een gelijkspel verdiend geweest en dat is ook iets om trots op te zijn, zeker als je nagaat dat we nog maar net riim een jaar eredivisie spelen. We zijn niet kansloos weggespeeld en Feyenoord is nu eenmaal een grote club in Nederland. Dan spelen verschil in ervaring en klasse vaak een beslissende rol. Vond dat de scheidsrechter wel wat harder tegen aantal Feyenoordspelers had mogen optreden.
Volgende wedstrijd wel graag weer de drie punten tegen een Willem II dat het ook gewoon uitstekend doet.

brambo3004

Wat een maniertjes van snotjongens. Balletjes wegtrappen, constant tijd rekken, die rechtsback te beroerd om een bal 2 meter verderop te pakken voor een ingooi. Zal wel 'professioneel' zijn. En die Braamhaar maar wegkijken :R

drg

Verloren van 12 man  :R :zucht

Wat heb ik mij kapot geërgerd aan die Braamhaar, ik heb talloze handsballen gezien, 't leek wel volleybal. En dan ook nog eens die overduidelijke terugspeelbal die Vermeer pakte die ons ook een penalty of vrije trap op had moeten leveren. En elke keer dat een van die kakkerlakken ging liggen was het een fluitje die volgde. Gelijkspel was 100% terecht geweest.

Enige pluspunt is dat wij met dit voetbal makkelijk een 10de plaats moeten kunnen halen dit seizoen

Eewal

Helemaal ziek van deze wedstrijd, waarom precies weet ik nog niet. Was op alle gebieden niks vandaag...

Bernardo

Meleg uit de wedstrijd geschopt door Wilkshire geen eens een kaart. Een grote schande die Braamhaar.

legeips

Citaat van: Collingwood op oktober 26, 2014, 14:31:57
Helaas verloren van een sterk Feyenoord. De spelers hebben er alles aan gedaan, maar het wilde niet lukken. Met een beetje geluk vliegt één van de kansjes erin en pak je een punt, maar het mocht niet zo zijn. Vond Reijnen wel weer sterk spelen. Ook Vytas maakte vandaag een goede indruk.

Vytas een goede indruk??? Die lekker makkelijk zijn man over gaf aan bijker waar die k@t goal uit komt.. Die linker verdediger die geen duel aan gaat, die niet kan opbouwen, voorgeven terwijl hij er ook nog de tijd voor heeft..

Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar er mut wel een heel lekker wijf naast je hebben gestaan om zijn slechte acties te missen.. Ik vind die man een drama..

En in godsnaam.. Barto er in??? Speel nou eens met vleugelspelers, je ziet gelijk dat ogbeche meer moet lopen en halen om aan de bal te komen.. Onbegrijpelijke keuze..

Verder door de meesten hard gewerkt, niet altijd even goed, maar wel hard gewerkt..

Collingwood

Citaat van: legeips op oktober 26, 2014, 14:55:19
Vytas een goede indruk??? Die lekker makkelijk zijn man over gaf aan bijker waar die k@t goal uit komt.. Die linker verdediger die geen duel aan gaat, die niet kan opbouwen, voorgeven terwijl hij er ook nog de tijd voor heeft..

Ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar er mut wel een heel lekker wijf naast je hebben gestaan om zijn slechte acties te missen.. Ik vind die man een drama..

En in godsnaam.. Barto er in??? Speel nou eens met vleugelspelers, je ziet gelijk dat ogbeche meer moet lopen en halen om aan de bal te komen.. Onbegrijpelijke keuze..

Verder door de meesten hard gewerkt, niet altijd even goed, maar wel hard gewerkt..

Jouw hekel aan Vytas begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Kalmte alleen kan u redden.

fred

Helaas had Rusnák zijn dag niet. Heb hem 1 goede bal zien geven waaruit de bijna niet te missen kans van Barto ontstond.
Voor de rest was het ballen inleveren en een overtreding maken. Feyenoord was gewoon een maatje te groot. Aan de inzet van onze jongens heeft het niet gelegen.

Cambuur123

Wat een zaadpot. Iets wat me al het hele seizoen ergert is die Nienhuus, wat een onzekere keeper. Heb het goed met hem voor hoor, daar niet van, maar ik denk dat Zeinstra gewoon een stabiele keeper is en die hebben we echt nodig. Een keeper moet altijd goed aanspeelbaar zijn, en dat is Leo gewoon niet. Zodra hij de bal krijgt dribbelt hij een stukje en peert hem naar voren: zinloos.

Tijd voor Zeinstra.

:0=

hobbes

Citaat van: brambo3004 op oktober 26, 2014, 14:52:20
Wat een maniertjes van snotjongens. Balletjes wegtrappen, constant tijd rekken, die rechtsback te beroerd om een bal 2 meter verderop te pakken voor een ingooi. Zal wel 'professioneel' zijn. En die Braamhaar maar wegkijken :R

Toornstra die snel een extra bal het veld in gooide